Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupean jännämieheksi

Vierailija
07.10.2015 |

Alkaa perkele tympii tämä kiltin miehen rooli kun naiset ei kilttiä miestä halua. Naiset korkeintaan kelpuuttaa minut kaveriksi ja tulevat sitten minulle itkemään kun jännämies on käynyt pettämässä. Silti ottavat mieluummin takaisin sen jännämiehen ja minusta naiset ei kiinnostu. Mutta nyt riittää. Minäkin rupean jännämieheksi. Rupean käyttämään huumeita ja hankin rikosrekisterin. Eiköhä sitten ala naiset minua haluamaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten tänne rupeaako lohkeamaan, niin voin kokemustesi perusteella päättää mitä itse teen.
Ikisinkkumies

Vierailija
2/16 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä oliko tuo ihan vakavissaan kirjoitettu. Älykkyys ja huumorintaju on mulle ne tärkeimmät jutut, mieluiten löytäisin ne kiltistä miehestä. Sehän ei siis tarkoita samaa kuin kynnysmatto vailla omaa tahtoa vaan että haluaa ottaa toisen huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokelisit vähän toisenlaista taktiikkaa...lähiöbaarin alkoholiinmenevän pubiruusun sijaan voisi yrittää iskeä kahvilassa istuvaa ujohkoa harmaahiirtä. Vai eikö ole sinulle tarpeeksi jännittävää...

Vierailija
4/16 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan on että naiset haluaa jännää.

Vierailija
5/16 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Call me. Ja sitten jätä kylmästi.

Vierailija
6/16 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pellepuku ja moottorisaha.

Vierailija
7/16 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli uli uli en jaksa lukea uli uli. Palstamiehet ovat masentavia. Tuollaisilla jutuilla olette itse niitä jänniksiä. Paitsi että jopa jännämiehet osaavat esittää alussa herrasmiestä, teiltä ei onnistu edes esitys.

Vierailija
8/16 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pitään paitaa missä lukee "jännämies", niin ne tunnistaa sut

Vierailija
9/16 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/16 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala pitään paitaa missä lukee "jännämies", niin ne tunnistaa sut

Suosittelen hankkimaan paidan missä lukee "kilttimies". Joko sillä saa aikaan mehukkaan keskustelun skotlantilaisista kansallisvaatteista, tai sitten joku nainen saattaa innostua siitä, että tarjolla olisi kiltimpääkin miestä vaihteluksi niiden jännisten joukkoon. 

Terveisin Naispelko23

Vierailija
11/16 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olin kolussa vielä kahdeksannella luokalla nörtti joka sai hyviä arvosanoja yhdeksänelle luokalle mennessä jopa lapsuudenkaverit alkoivat vierastaa minua ja tytöille olin käytännössä näkymätön.

Aloitin jonkinlaisen version jännämiheksi ryhtymisestä, eli kovikseksi kovisten joukkoon. Se onnistuikin aivan loistavasti, yksi vika kyllä oli ne tytöt jotka kiinnostuivat minusta eivät juuri olleet minun tyyppiäni ja lähinnä kiinnostuneita ulkoisesta olemuksestani ja siitä että olin suosittu.

Olin kuitenkin luokkani paras kaikista jälki-istunnoista ja muista huolimatta.

Tunsin sen suosion epäaidoksi ja lukioon mennessä, kun muut kovikset eivät tulleet aloin jo lipsua roolista, vaikka maine minulla säilyi lukion loppuun.

Kokemus vaikutti huomattavasti suhtautumiseeni naisiin myöhemmin.

Kävin hyvät koulut ja olin hyvässä työssä, mutta varoin mainitsemasta mitään tällaista naisille, koska en halunnut että naiset kiinnostuvat minusta vääristä syistä.

Vierailija
12/16 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet ja rikosrekisteri ei tarkoita jännämiestä. Olet ymmärtänyt jännämiehen syvimmän olemuksen väärin. Kaikkein pahin on jännämiestä näyttelevä nössö! Parempi olla oma itsensä!

Vierailija
13/16 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa perkele tympii tämä kiltin miehen rooli kun naiset ei kilttiä miestä halua. Naiset korkeintaan kelpuuttaa minut kaveriksi ja tulevat sitten minulle itkemään kun jännämies on käynyt pettämässä. Silti ottavat mieluummin takaisin sen jännämiehen ja minusta naiset ei kiinnostu. Mutta nyt riittää. Minäkin rupean jännämieheksi. Rupean käyttämään huumeita ja hankin rikosrekisterin. Eiköhä sitten ala naiset minua haluamaan.

Parempi vain olla oma itsensä ja keskittyä omaan hyvinvointiinsa. Jos sitten naiset eivät halua elämääsi kuulua, hyväksy asia tai käytä maksullisia. Itse yritin 15-vuotiaasta 35-vuotiaaksi miellyttää naisia, ja sitten luovutin.

Toimintamalli, jossa mies keskittyy itseensä, tunnetaan kirjainyhdistemällä MGTOW. Esimerkiksi Leonardo DiCaprio on sellainen.

Vierailija
14/16 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on hankalaa se, etteivät jännämiehet tiedä olevansa jännämiehiä. Helle se jännyys on tapa elää, luonnonoikkuja ovat. Et varmasti olisi aito jännämies. Sori siitä

15/16 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeasti että noilla kriteereillä saa rouvan?? Et ole tosissasi....

Vierailija
16/16 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajatus! Enää tarvitsee hankkia ne katu-uskottavat piirit, joissa liikut. Mutta onhan se huomattavasti helpompaa hankkia uskottava historia ja piirit kuin yksi nainen, joka tykkäisi sinusta sellaisena kuin oikeasti olet... eiku...