Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en enää jaksa

väsynyt vertti
07.10.2015 |

Mä en enää jaksa kun tuo mies kohtelee mua näin, en enää jaksa yrittää. Tiedän etten jaksa taistella tietäni ulos tästä suhteesta koska sen tiedän ettei tuo minua päästä ilman taistelua menemään. Mum voimat on aivan loppu, en kykene enää tuntemaan iloa tai onnea, lkaikki tunteet on kuollut sisältä ja haluan vaan lopettaa kivun. Mä haluan pois, ulos tästä paskasta. Mä itkwn joka ilta ja rukoilen jumalaa että se päästäisi mut tuskistani ja en enää heräisi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takes two to tango.

Vierailija
2/5 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tässä sitten neuvomaan, kun et enää kerran jaksa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää...

Vierailija
4/5 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla EI ole mitään velvollisuutta pysyä huonossa suhteessa. Kuihdut. Eli nyt käännät kelkkasi ja lähdet!

Vierailija
5/5 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että kun tämä on tehty, ajatukset selkenevät ja päämäärä hahmottuu paremmin.

Onko sinulla läheisiä joiden luo mennä? Ei sinun tarvitse jäädä kotiisi jankkaamaan miehesi kanssa erosta ja lähdöstäsi. Jos vain mahdollista, muuta omaistesi luo ja lepää. Sitten kun jaksat alat järjestellä asuntoasioitasi ym.

Jos miehesi on väkivaltaisuuteen taipuvainen älä puhu lähdöstäsi etukäteen mitään. Kun haet tavaroitasi ota pari miestä mukaasi.
Tsemppiä ja voimia sinulle!
T. Samassa jamassa ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi