Muita joiden mielestä uudistukset vaikuttaa hyviltä?
Täällä on monta ketjua valitusta palstan uudistuksista.
Itse kuitenkin tykkään näistä. Toki uudistukset on vielä ihan kesken ja välillä lähetysyrityksetkin kaatuu server erroreihin. Mutta nämä tällaiset virheet on yleensä hyvin nopeasti korjattavissa, kun sieltä logeilita toteuttajat näkevät mikä on ongelma.
Hyvää täällä on selkeä, yksinkertainen visuaalinen asu ilman isoja vauvankuvia, joka puolella vilkkuvia elementtejä. Sekin on mukavaa, että aloituksia mahtuu yhdelle sivulle enemmän kuin ennen. Jos vielä toteuttavat käyttäjien toivomia muutoksia, kuten lupaavat, niin tästähän voi tulla teknisesti oikein hyvä keskustelupalsta!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää täällä on selkeä, yksinkertainen visuaalinen asu ilman isoja vauvankuvia, joka puolella vilkkuvia elementtejä. Sekin on mukavaa, että aloituksia mahtuu yhdelle sivulle enemmän kuin ennen.
Minulla ei ole näkynyt vauvankuvaa eikä joka puolella vilkkuvia mainoksia aiemminkaan. Adblock on ystävä.
Mitä hyötyä on siitä, että aloituksia on aiempaa enemmän yhdellä sivulla, kun ne on aivan jäätävän kokoisia? Ulkoasu on kuin likinäköisille vanhuksille suunnattu. Parempi oli ennen kun etusivun tiiviimmässä paketissa olleet otsikot pystyi silmäilemään vaivattomasti. Yhdellä silmäyksellä näki enemmän otsikoita kuin nyt.
Nyt kun on vähän aikaa tätä pyöritelly, nin ihan jees. Kyllä tähän tottuu. Niin tyypillistä aina narista jos joku asia muuttuu toisenlaiseks
Vierailija kirjoitti:
No ainakin mobiililla selaaminen on vaikeaa.ennen oli niin helppo ja yksinkertainen.
Mikä tässä on vaikeampaa. Ihan samanlainen on kuin ennenkin. Ja se todellakin on hyvä, että otsikoita näkyy enemmän ekalla sivulla. Voi vaan vierittää alaspäin eikä tarvi koko ajan vaihtaa aina seuraavalle sivulle.
Siellä taas mode koettaa epätoivoisesti valehdella paskaa hyväksi.
Minä tykkään tuosta mintunvihreästä laatikosta missä lukee että viestisi on lähetetty! Miellyttävä väri ja kiva kun tulee ilmoitus!
Minä tykkään tuosta mintunvihreästä laatikosta missä lukee että viestisi on lähetetty! Miellyttävä väri ja kiva kun tulee ilmoitus!
Siellä taas epätoivoinen mode koettaa valehdella paskaa kullaksi.
Niin. Ainoa huono uudistus on se, että ihmiset ovat kaikonneet jonnekin..tylsää.
Ei mainoksia - ehdoton iso plussa!
Hyvä uudistus, vielä kun saadaan 24h rekisteröinti niin sitten on hyvä.
No ainakin mobiililla selaaminen on vaikeaa.ennen oli niin helppo ja yksinkertainen.