Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua raskaustestin tulkintaan kiitos!

roosa
06.10.2015 |

Minulla on hieman epäsäännöllinen kierto ja luulin, että menkat alkoivat kiertopäivänä 38 (joka on minun mittapuullani jo pitkä kierto, yleensä pisimmillään 34), eli viikko sitten maanantaina 28.9. No nämä menkat jäivät muutaman päivän tiputteluksi ja tänään 6.10. tein raskaustestin.

Tein testin, totesin olevan negatiivinen ja heitin roskiin. Tulos jäi kuitenkin kaivelemaan mieltä ja äsken sitten menin tonkimaan testin sieltä roskista. :D Kädet rupesivat tärisemään, kun testiin oli piirtynytkin haalea toinen viiva. Viivaa ei näe nopealla vilkaisulla, mutta siinä se selkeästi on.

Tein testin aamu 9, nyt kello tulee 14. Onkohan testi enää luettavissa vai voiko esimerkiksi roskissa olleet kynsilakanpoistoaineen huurut tehdä tepposet?? Tunnen itseni aivan aasiksi, kun epäilen noita kynsilakanpoistoaine huuruja, mutta kun sitä viivaa _ei ollut_ aamulla, ei varmasti ollut. Lisäksi olen tehnyt jo monia testejä aikaisemmissa kierroissa ja kurkkinut tulosta myöhemmin, eikä ikinä ole käynyt näin.

Anteeksi pitkä aloitus, mutta olen aivan paniikki päällä! Raskaus olisi siis erittäin toivottu ja testinä käytin Apteekin raskaustestiä. Ja kyllä, teen huomen aamulla uuden testin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luettavissa tai luotettava. Tee uusi testi.

Vierailija
2/4 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mun kokemuksella roskishaamuja ei oo ilman raskautta :D itselläni kaksi raskautta takana, ja molempia yritetty pitkään ja hartaasti, joten tikkuja on tullut syynättyä ja testejä tehtyä aina kun menkat on ollut minuutin myöhässä.   Ja ainoat roskishaamut mitä olen nähnyt, ovat vahvistuneet muutamassa päivässä ainakin hieman. Tosin yksi raskauksista (näiden kahden onnistuneen lisäksi) ei ollut kunnollinen, kun viiva ei meinannut vahvistua kunnolla ja muutaman viikon päästä tuli keskenmeno.

mutta valmistajat varmasti sanovat, että et voi luottaa tulokseen. Etkä tietenkään voikaan, mutta on siinä toivoa :) 

toivottavasti seuraava testi näyttää plussaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki mulla sanoo, että tällainen roskishaamu ei missään nimessä ole luotettava, eikä tietenkään olekaan. Tiedän, että positiivinen tulos voi tulla virheellisesti tulkinta-ajan jälkeen. Ihanaa silti kuulla, että pienen pieni mahdollisuus voi silti olla olemassa! En nyt ole ihan varma tekisinkö uuden testin heti huomen aamulla vai vasta ylihuomenna. Jos siellä jotain on, niin luulisi vahvistuvan :) -Ap

Vierailija
4/4 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyylipuhtaaksi negagsi se jäi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän