Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SURKEA SIVU

Mikä nimi?
06.10.2015 |

Otsikko sanaakaan eivät ole osanneet Suomentaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsettekö mobiilissa kakkossivulle?

Vierailija
2/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä heti ainakaan herätä ihastusta. Ajattelin että olisi tullut joku ihan tavallinen foorumipohja. Tämä on aika erikoinen niin ulkonäöltään kuin toiminnaltaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse! Ja aloitussivulle on hankala löytää oikopolkua siten että se päivittyisi samalla :[

Vierailija
4/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en pääse. Voi vittujen kevät.

Vierailija
5/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta ketjusta on ilmeisesti poistunut tänään ennen uudistusta kirjoitetut viestit? :(

Vierailija
6/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi

Vierailija
7/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aivan järkyttävä! Tää on ollu ainoo palsta mitä ees olen lukenu koska tää on ollu niin selkeä. Ei ole enää!

Vierailija
8/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aivan järkyttävä! Tää on ollu ainoo palsta mitä ees olen lukenu koska tää on ollu niin selkeä. Ei ole enää!

Vierailija
9/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu kun en löydä ees av:n etusivulle tällä!!!! Ihan paskaa. Päivä pilalla!

Vierailija
10/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat....

Vierailija
11/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luo discussion". Voi hyvää päivää....palasinko juuri 90-luvulle?

Vierailija
12/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämmönen :0 outo

Vierailija
13/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, minä tykkään. Aluksi olin ei ei, mutta silmä tottui nopeasti. Pidän myös nimimerkkihommasta, sillä pitkiä ketjuja lukiessa haittaa nimimerkittömyys ainakim itseäni, ja olin ehtinyt muilla foorumeilla sellaiseen tottua. Mobiilissa pääsen kakkossivulle myös. Mobiiliversio olisi iso plussa, mutta toimii hyvin myös tällä.

Vierailija
14/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luo discussion". Voi hyvää päivää....palasinko juuri 90-luvulle?

Onpas kamalaa. Täysin tuoreessa vastajulkaistussa sivustossa on jokin sana englanniksi, täähän on täyttä paskaa. Piilottakaa partaterät ennenkuin Suomen kansassa tapahtuu radikaali populaation alenema :D

Vierailija
15/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuoli alaspäin nykyään peukku alas? Vai onko se sellainen, mikä joillain sivuilla on? Eli tarpeeksi monta nuolta alaspäin, niin kommentti häviää?

Ja miksi tämä kysyy nimeä ja s-postia? Jos ne eivät kumminkaan pakollisia ole?

Vierailija
16/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on! Jos selaan noita keskustelu sivuja pidemmälle. Pääsen vain liikkumaan edellinen/seuraava tai suoraan uusimpiin eli ensimmäiselle sivulle. Eli jos olen 5 sivulla, ja haluan sivulle 2, en pääse suoraan... Joko klikkailen edellistä, tai menen ensin ykkös sivulle ja sieltä seuraavalle... Huoh

Ja p.s. Tähän keskusteluun kahdesti kommentoineena, numero koodi on ollut sama...

Vierailija
17/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, minä tykkään. Aluksi olin ei ei, mutta silmä tottui nopeasti. Pidän myös nimimerkkihommasta, sillä pitkiä ketjuja lukiessa haittaa nimimerkittömyys ainakim itseäni, ja olin ehtinyt muilla foorumeilla sellaiseen tottua. Mobiilissa pääsen kakkossivulle myös. Mobiiliversio olisi iso plussa, mutta toimii hyvin myös tällä.

Mitä tarkoitat "nimimerkkihommalla"?

Tämä ensimmäinen ketju, jonka uudella sydeemillä avasin ja siksi kysyn.Minä siis en huomaa mitään eroa entiseen, saahan edelleenkin näköjään löpistä ilman nimimerkkiä.

Vierailija
18/18 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä valkoisuus aiheuttaa MIGREENIÄ :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi