Oisko Madonna PIKKASEN rupsahtanut?
Kommentit (11)
Kun ajattelee, että on ilman meikkiä ja salille menossa, niin ihan hyvännäköinen.
Olen jo muutaman vuoden katsellut, että kyllä Madonnan naama on ruvennut antamaan periksi painovoimalle, kova treeni tossa iässä verottaa naisella juuri naamapuolta. Tulee syvät " rannut" naamaan, ja noissa kuvissahan hänen kasvot rupeavat olla jo sellaiset sammakkokasvot. Kroppa on tietenkin timmi hänellä, mutta kärsineen näköinen on siis hänen koko olemuksensa, erityisesti kasvot.
kun sitä ikääkin jo kuitenkin alkaa olemaan..
Se vanheneminen kun on luonnollinen asia, minua todella säälittää ne 50-vuotiaat jotka yrittävät näyttää teineiltä.
Toivottavasti minä sitten osaan vanheta arvokkaasti.Enkä tarkoita mummoutumista, vaan aikuista vanhenemista:)
Ja Madonna rupsahtanut? Vertaa moneen, moneen muuhun samanikäiseen..ei tod.
kun nainen on päässyt tiettyyn ikään, hänen pitää valita naamansa tai p-seensä välillä. Eli isopeffaisella on sileä naama, pienipeffaisella ryppyinen. Jaa-a, kumpaanko kallistuisi...
ja hyvä jos uskaltaa olla itsensä. Kyllä M vastaavan ikäiset suomalaistantat pesee 6-0.
eli vertaat häntä itseensä?
Kyllähän nainenkin vanhenee, niin sinäkin. Se on katos luonnon laki.
Joskus sinäkin tulet olemaan ryppyinen ja " rupsahtanut" .
Toivottavasti joku muistaa silloin mainita sinulle asiasta..
minulla ei olekaan sellaista julmettua KONEISTOA takanani joka vaan ulkonäöstäni huolehtisi, kuten Madonnalla! Samanikäisistä ja vanhemmista esim Susan Sarandon, Geena Davis ym näyttävät paljon paremmilta.
ap
Italialaisnaiset vanhenee eri tavalla kuin vaikka amerikkalaiset.
hyvin epämääräisesti, mutta kuitenkin, yritän ajaa takaa sitä, että on luonnollista rupsahtaa ja että ihailen enemmän naista, joka vanhenee eikä yritä aina leikkausten avulla näyttää ikäistään nuoremmalta..
Jos vaikka Madonnakin on jo hyväksynyt tosiasiat ja jättänyt ne " koneistot" menneisyyteen..?;)
-14-
Onhan eukolla jo ikääkin. Ihan ikäiseltään näyttää.