Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Elloksen lastenvaatteista?

08.02.2006 |

Katselin Elloksen sivuilta kesävaatteita tytöille ja totesin, että siellähän oli kaikenlaista kivaa. Onko teillä kokemuksia vaatteiden laadusta? Millainen mitoitus niissä on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidat olivat tosi hyviä ja olleet ahkerassa käytössä koko talvenkin aluspaitoina. Kuvat ovat pysyneet ja muutenkin paidat ovat olleet laadukkaita. Sitten tilasin kahden hellehaalarin setin. Haalareista toinen oli aivan ihana, mutta toinen mitoitukseltaan ihan päin honkia ja haarukset roikkuivat pojalla nilkoissa asti. Olin kuitenkin laiska, enkä palauttanut kyseistä tuotetta. Yleisarvioni on, että hintaansa nähden ihan ok tuotteita.

Vierailija
2/3 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin tytölle kaksi asua siitä theo ja pauline mallistosta. Tilasin kokoa 86cm kumpaakin (toinen asu missä valkoiset housut ja valkoisessa topissa kyyhkypainatus ja toinen 3-osainen missä housut-toppi-huivi). Tytölleni (nyt 86cm/noin 11kg) menivät nuo housut ja menevät kesälläkin mutta topit eivät mahdu enää kesällä ja joudun ne pistämään kiertoon. Tyttöni on kuitenkin aika hoikka ja siro, joten kaiken järjen mukaan niiden olisi pitänyt mahtua, mutta olivat siis nyt jo naftit. Tilasin uudet setit kokoa 92cm, toivottavasti niistä nuo yläosatkin menevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut mielestäni ihan hyvä laatuisia. Minulla taas on semmoinen käsitys että nuo Milly&Willy vaatteet olisivat taas hieman reilumpaa kokoa. Yksi 68cm body on isompi kuin suurin osa meidän 74cm bodeja. Mutta parempi että iso, kuin pieni.