Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveydenhoitajat/sairaanhoitajat muissa tehtävissä?

08.02.2006 |

Kiinnostaisi tietää onko kukaan sairaan- tai terveydenhoitajista joissakin täysin muissa tehtävissä joihin olisi päässyt hoitoalan amk tutkinolla? Löytyykö koylunkäyntiavustajia, toimistossa työskenteleviä tms. Olen palailemassa työelämään hoitovapaalta ja hoitoalan tehtäviin ei voisi vähempää kiinnostaa palata ja mietin olisiko mahdollista saada tällä koulutuksella jotakin muuta kiinnostavaa työtä.. hmm... Kiittää vastauksista...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ensimmäisenä mieleen lääkefirmat (mutta vaikea päästä töihin), vakuutusyhtiöt (esim. tapiola tms..), sitten tulee yhdistykset ja järjestöt mieleen... kyllä noita löytyy kun jaksaa hakea.

Vierailija
2/3 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lääke-edustajiksi palkata mielellään sairaanhoitajia?

Itse olen nyt yksityinen perhepäivähoitaja ja kyllä sillä on tässäkin ammatissa painoarvoa että on sairaanhoitajan koulutus. Voi vaikka mainostaa että osaa huolehtia erikoisruokavaliot:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse hakenut kerran kelaan töihin ja ollut haastattelussa. tulin kuitenkin jo haastattelun aikana siihen tulokseen ettei se työ ole minua varten ja haastattelijat tulivat ilmeisesti samaan tulokseen kun eivät minua valinneet ;)

kyseessä olisi ollut erilaisten hakemusten käsittely ja ratkaisujen teko, liittyen lähinnä erityyppisten invaliditeettien, erityiskorvattavien lääkkeiden ym. hakemuksiin joissa sh:n koulutusta tarvitaan. tiskillä ei olisi tarvinnut istua vastaanottamassa kotihoidontuen ym. hakemuksia...

olen kuullut myös että sairaanhoitajia palkattaisiin apteekkeihin jonkinsortin yleistyöntekijöiksi? ihan tarkkaa käsitystä sh:n toimenkuvasta apteekissa minulla ei ole.

eri sairaanhoitovälinefirmat ja lääkefirmat palkkaavat hoitsuja tuote-esittelijöiksi, meillä ainakin töissä ravaa kaikenmaailman katetrinesittelijää jotka ovat sairaanhoitajia koulutukseltaan.

itse olen tehnyt aikoinani myös töitä päiväkodissa sh:n koulutuksella, olin kaiketi lastenhoitajan sijaisena.