Kertoako raskaudesta vai ei ??
 Mulla olis ongelma ku kaverilla on ollut keskenmeno ja vielä n puoli vuotiaan vauvan kuolema. Nyt olen itse raskaana ja tietysti onnenkukkuloilla. mitä mieltä te olette joilla keskenmeno tai lapsen menetys. missä vaiheessa ja missä tilanteessa voisin raskaudesta kertoa vai odotanko vaan niin kauan että kaveri huomaa. toisaalta en haluais muistuttaa häntä näistä hänen inhottavista kokemuksista ja varmasti raskaus saa ne asiat mieleen  :(
 Inhottava tilanne :((
Kommentit (4)
 Itse olen kertonut heti niille ihmisille, joiden olen ajatellut olevan tukenani niin hyvässä kuin pahassa. Muille olen kertonut sitten 12 viikon ultran jälkeen sopivassa tilanteessa.
 Jos omat ystäväni olisivat jättäneet kertomatta raskauksistaan minulle meidän ikävien kokemusten vuoksi, olisin varmaankin loukkaantunut.
 Olisin ollut tosi loukkaantunut, jos ystäväni ei olisi kertonut minulle raskaudestaan siksi, kun tiesi minun tuoreista keskenmenoistani.
 Ystäväni kuuluu saada iloita raskaudestaan minun menetyksestäni huolimatta. Jaettu ilo - kaksinkertainen ilo, jaettu suru - puolitettu suru.
 kyllä mä meinaan ystävälleni kertoa heti ku näen tästä mun raskaudesta ja nyt vielä ku asia on varmistunut, eilen oltiin ultrassa ja siellä se oli :)) harmi kyllä ku tulostus kuvat oli niin epätarkkoja.
 kiitoksia viesteistä, oli niistä apua :))
Itse olen kokenut kaksi synnytystä ja kaksi keskenmenoa. Nyt odotan kolmatta lastani. Omasta puolestani voin sanoa, että haluasin kyllä minulle kerrottavan raskausuutisia, vaikka asia olisikin kipeä. Voisithan vaikka alustaa asiaa ystävällesi sanomalla, että tästä asiasta sinun on vaikea puhua hänelle. Ainakin jos kyseessä on läheinen ystävä, niin kertoisin silloin, kuin muillekin läheisimmille. Nämä ovat aina vaikeita asioita, mutta kurjemmalta tuntuisi varmaan saada tietää raskausuutisestasi viimeisenä tai uomata itse, kuin että kerrot asian itse. Rohkeutta vaan ja rehellisyyttä!