SYYSSÄTEET HUOMIO!
Tuolla odotuspuolella on ollut siitä yhteisön perustamisesta juttua. Käykääpä kaikki tällä hetkellä aktiivisesti syyssäteisiin kirjoittelijat vielä katsomassa mihin nyt on päädytty. Juttua löytyy samaisen otsikon alta eli syyssäteet huomio.
Kommentit (31)
Ei miun sähköpostiin ole tullut mitään ilmoitusta hyväksymisestä, enkä myöskään pääse yhteisöön. Eikös sen pitäisi tulla tuohon omien yhteisöjen kohdalle automaattisesti, jos on hyväksytty johonkin?!? Oiskohan se vaan jumissa ja tulossa myöhemmin *toivoo kärsimättömänä*
t. Pahvi-Pyry
Ootko kokeillu tuon linkin kautta mennä??
Juu, kokeilin myös linkin kautta, mutta tarjoaa vain jäsenhakemusta. =) Josko oottelen vähän aikaa, ja jos ei sitten aukea, niin jätän vaikka uuden hakemuksen. Ehkä siellä tosiaan on vähän ruuhkaista, kun ei ole hyväksymissähköpostiakaan tullut... eikös semmoinen ole tarkoitus tulla?
-P-
Mutta jos ootellaan vähän aikaa tulisko se. Jos ei ala kuulua niin tehdään vaikka niin että poistan tuon sinun nimesi sieltä ja laitat uuden hakemuksen.
Näköjään mun " oikean" sp:n kautta pääsen, vaikka perustin tälle ihan oman tilin nikin mukaan (anonyyminä oli ajatus pysytellä). Mutta siellähän ei sitten näykään miun muut tiedot... Elikkäs kaikki ok!
Olipas siinä rumba ku´n tässä koneessa ei ole pohjilla mitään asetuksia niin meinas usko loppua puolessavälissä..
Sitten tarviin kyllä vielä ehkä hieman opastusta näiden keskustelujen kanssa..ehkä.. katsotaan! Hyväksytäänkös minut???
Mä kanssa rekisteröidyin tonne, toivonmukaan mut huolitaan mukaan kun en ole vähään aikaan kirjoitellut.
Ai niin tänään kävin lääkärillä, sain 3kk kuurin primolutteja.
Nyt peukut pystyyn että nämä auttaisivat suureen vauvakuumeeseen!!!
Tulin juuri työreissulta, ja olin ihan kauhuissani, että missä kaikki pinot ovat?!? =) Olen myös jättänyt hakemuksen, tosin nikillä Pyrytin (ei hyväksynyt Pyryä). Ja viestiin pistin vähän jotain¿ Olisin tietenkin voinut paremminkin laittaa, että tunnistaisi (luin ohjeita vähän myöhässä, heh). Ilmoittele täällä, jos on jotain ongelmia hakemuksessa (nimimerkillä ekaa kertaa yhteisöasialla), jookos?
t. Pyry(tin)