G: Kuinka leveä on vuoteenne? Mahtuuko siinä mm. nukkumaan hyvin?
Kommentit (18)
2 aikuista ja yksi lapsi mahtuu hyvin. Toinen lapsi täytyy yrittää opettaa pysymään omassa sängyssä, ettei mene epämukavaksi. Laitan sängyn meidän sänkyyn kiinni, jos niin kaikki ois tyytyväisiä.
ja meille ihan riittävä. Mahdutaan hyvin miehen kanssa, ei kovin isoja ihmisiä olla. Meille ei mahtuiskaan isompaa.
välillä myös 2 lasta, nukkuvat keskellä toinen pää jalkopäässä niin että jalat vastakkain! silloin hieman on ahdasta,mutta...
Nukutaan kahdestaan ja muita sinne ei mahtuiskaan. Mä oon ihan mahdoton pyörijä unissani. Muutaman kerran oon herännyt kun oon ollut menossa miehen päälle ja lattialta löydän itseni ainakin parikertaa vuosi.
ja hieman on ahdasta kun lapsi nukkuu välissä.
kahdestaan mahdutaan vallan hyvin mutta jos yksi tai kaksi tenavaa on yöllä tulossa viereen niin sitten on jo ahdasta ja mies joutuu menemään muksun sänkyyn. Poika lähes joka yö tulee väliimme nukkumaan ja kuopuskin joskus harhailee yöllä. Esikoinen sentään jo pysyy sängyssään aamuun asti.
alkoi nukkua useammin välissämme ja iän myötä alkoi potkia ja pyöriä unissaan. Nyt 2 vuotiaana nukkuu enää hyvin harvoin vieressämme ja tilaa on liikaakin.
Vierailija:
120cm ja 2 aik+ 2 lasta (ahdasta on!)
Uskon, että on ahdasta. Me nukutaan miehen kanssa kahdestaan 115cm leveässä sängyssä ja toisinaan tekisi mieli ostaa leveämpi sänky. Ihan hyvin tuossa mahtuu nukkumaan, mutta lisätila ei olisi pahitteeksi. Tähän asuntoon ei vaan saada mahtumaan leveämpää sänkyä.
ja todella hyvin mahdutaan miehen kanssa peuhaamaan ;)
30v & 37v
ja siellä kyllä välillä on 2 aikuista ja 2 lasta.. mutta kyllä siellä juuri mahtuu nukkumaan silloinkin..
Oma lapseni on niin kova kääntyilemään unissaan, että sit menee kyllä omat yönunet harakoille, jos on lapsi meidän viekussa.
ja hyvin mahdutaan jää jopa tilaa. nukutaan aina jotenkin niin kovin lähekkäin vaikka miten sitä kävis eri reunoihin nukkumaan heräämme ihan vierekkäin =D
Kyllä siinä nukkua voi, mutta tulee kyllä sellaista vahingossa toisen tönimistä yms. joten mielellään saisi olla leveämpi. Lisäksi on liian lyhyt pitkälle miehelle.
jopa kissojen ja koirankin kanssa, tosin sillon täytyy vähän asettautuu mut koira harvemmin viihtyy sängys pitkään.
niin iso että leveämpi tuntuisi jo naurettavalta.
Mahduttiin tosin useampi vuosi 120 cm sänkyynkin ilman ongelmia.