Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakee. Olen hankkimassa s-etukortin. ja mikä kohta tohon lomakkeesee

Vierailija
07.02.2006 |

laitetaan s-tili vai käteiskortti kohta. en hae etuluottoa korttia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mites toi nyt menee tuo s-tili juttu. Eli jos ostan s-marketista 15eurolla ja näytän s-etukortin jossa tuo s-tili-systeemi. Niin voin silti maksaa ostokset käteisellä vai meneekö ne ne sieltä s-tililtä? Ääh.. olen vähän tumpelo tässä suhteen, kun olen vasta hankkimassa korttia. Siis voinko nostaa esimerkiksi s-tililtä sinne kertyneet bonukset? Kuinka usein niit saa nostaa, onko siis rajoituksia? Voiko sinne laittaa itse rahaa tonne s-tilille? Miten tää kaikki oikeastaan nyt menee valaiskaa tyhmää. Tuli sellainen kuva vastauksista, että ostokset maksetaan s-tililtä vaikka mulla aikomus maksaa käteisellä tai pankkikortilla ostot -ap-

Vierailija
2/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kertyneet bonukset menee tilille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tuossa tilissä, että voit kerätä sinne bonuksia, kun seteleissä on viim. käyttöpäivä. Vaikka voihan seteleitä käyttää toki senkin jälkeen. Mutta seteli on käytettävä kokonaisuudessaan heti siitä ei saa rahaa takaisin, mutta tili toimii kuten pankkitili.

Vierailija
4/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(rinnakkaiskortti) kerryttää vain bonusta, sillä ei pysty maksamaan!!! ja s-tilihän ei ole luottoa tms. vaan sinne kertyy ostoksiesi bonukset!!!

Vierailija
5/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo nii se onki. sorry!!! mul ei mies ollu mukana hakemassa ja esittämässä henkkareita jotta ois silleen saanu!

Vierailija
6/6 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä satakunnassa ainakin bonussetelit lopetettiin 1.1.2005 jonka jälkeen myös käteiskortin hatijoille bonukset maksetaan s-tilille. Bonusrahat voit nostaa esim. prisman neuvonnasta, käteiskortiilla ei voi s-tililtä maksaa.