Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsää kun ihmiset jättää kertomatta tahroista tai sauman repeämisistä yms. vaatteissa tuolla huuto.netissä.

Vierailija
07.02.2006 |

Nimim. taas pettynyt ostaja

Sen verran olen oppinut, etten osta negatiivista palautetta saaneilta ja käyn katsomassa neutraalitkin palautteet. Tuntuu vaan tylsältä, kun muutamilla ostokerroillani huuto.netissä on melkein kaikilla kerroilla ollut tuotteessa jotain huomautettavaa.

Kerran ostin lapsille kirjoituspöydän, jonka ovi oli lukossa haettaessa ja kun ovi kotona avattii, oli toinen sarana irronnut/rikki. Myyjä ei muistanut tuollaista vikaa! Toisella kertaa ostin kaksi palapeliä, jotka saapuessaan ilmenivätkin minipalapeleiksi ja myyjän mukaan minun olisi pitänyt osata kysyä pelien kokoa! Kuvasta tai teksitistä asia ei käynyt ilmi. No tuo myyjä kosti negatiiviset palautteet laittamalla kostonegaa ja kehtasi vielä kaupan purun jälkeen yrittää väittää, ettei ole saanut palapelejä takaisin ja ilmoittaa poliisille, jos en maksa rahoja takaisin. No, soitto postiin selvitti myyjän saaneen paketin ja sen perästä en hänestä ole onneksi kuullut, paitsi nuo negatiiviset palautteen, joissa hän väitti minua uhkaavaksi!

Joo, taitaa olla parasta jättää huuot.net muille. Omat huonot kokemukset (kaikki ostajana, en ole myynyt mitään) on olleet niin huonoja.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ole muistaneet/viitsineet kertoa ihan olennaisia, ostajalle tärkeitä asioita. Olen aika pettynyt koko huuto.nettiin ja vaikka palautteen antamisen olisi tarkoitus pitää kurissa ja karsia näitä huijareita niin hyvin äkkiä asia käännetään päälaelleen ja itse saakin huonoa palautetta.

Ihmettelen myös millaista roskaa jotkut myyvät ja otsikko voi olla mitä imartelevin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme