Voinko tehdä näin?
Eli käytimme lasta 1vuotis kuvauksessa. Nyt sitten on mietinnän alla että mitä kuvia tilataan ja kuinka paljon. Isovanhemmille ja kummeille pitää toki kuvat ottaa... mutta ovat aivan hemmetin kalliita. Meillä ei ole varaa ottaa heille kovin suuria kuvia.
Voinko siis sanoa heille että me tilaisimme tämän tietyn koon... mutta jos haluavat suuremman kuvan niin saavat myös itse maksaa sen?
Vai pitäisikö vain tilata tuo pieni koko ja antaa se ilman mitään selittelyjä.
Meillä ei yksinkertaisesti ole varaa isompia kuvia kaikille lahjoitella.
Kommentit (7)
Ainakin niille isovanhemmille. Ja sanot isovanhemmille sen, että jos haluavat isomman, niin voivat sitten kauttanne tilata (ja maksaa). Kummeille näin ehkä siinä tapauksessa, että ovat todella läheisiä tuttuja. Muutoin vain se pienempi kuva ilman selittelyjä. Näin minä taitaisin tehdä :)
Pienemmän kuvan voi laittaa mukavasti esille vaihtamatta taulujen paikkaa ;-).
Kummeille ja lapsen siskolle maksoin kuvan, mutta esim vanhempani ja mummini maksoi omat kuvansa. (otti niitä enemmänkin kuin yhden ja vanhemmat vielä yhden suurennettuna)
että kysyi kaikilta että haluatteko tilata (ja maksaa itse) kuvan meidän *matista*? ja jos me otetaan tytöstä 1vee kuvat, niin tehään kyllä smalla lailla. maksakoon ite kaikki ketä haluu kuvan...
laiitaneet hehkuvat taustat ja suurentanut kuvan a4kokoon ihan ilmaiseksi, ja tulostanut valokuvapaperille ja kehystetty kauniisti!
Itse en edes teettänyt kuvia kuvaamosta lisää juuri tuon älyttömän hinnan takia.