Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

====MAALISKUISTEN TIISTAI tunnot===

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä herättiinkin tänään poikkeuksellisesti jo 20 yli 6!!! Kaikenlisäksi vielä oikein virkeinäkin(Emma en minä) En tajua=) ehkä nuo hampaat tekee sen(miksi täytyy aina olla joku syy, miksei vain voi ajatella että heräsi ja piste.) =)

Voi ei, tyttö tuli jalkoihin ja toi jonkun kumman hajun mukanaan......pakko on mennä(hmm, miksihän tähän aikaan jo sontii, tähän on pakko olla joku syy;) )

Vierailija
2/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alkoi Mimmin nenä vuotamaan ja yö olikin mitä kamalin.Pakko oli tyttö pitää vieressä jotta pystyi pyyhkimään nenää ja kääntämään kylelleen nukkumaan. Monen monta kertaan itkutti,kun henki ei meinannut kulkea.Minulla on myös nenä sen tuntuinen,että enpä minäkään tältä välty.

Mies soitteli äsken,että vatsassa kiertää.Kiva kiva,saadaan varmaan myös se mahatautikin.Sitä onkin nyt kovasti liikenteessä. Mitä nestettä on kaikkein paras antaa oksentavalle lapselle?

Jaahas..samainen haju taitaa leijua meidänkin tytöstä.Pitäneen mennä pyykkää..

Tuulia+co

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,meilläkin herättiin tänään 6.15 kauheen kitinän kanssa.Annoin aamumaidot,jotka yleensä juo viiden maissa ja jatkaa uniaan.Mutta eipä tänä aamuna.Puoli kaheksaan asti peppuroitiin sängyssä mutta kun volyymitasot senkun nousivat niin noustiin sit ylös.Ja nyt väsyttää.Juuso tosin meni unten maille eli nyt mennään sit kaksilla päikkäreillä.

Vitsit kun tuolla ulkona on edelleenkin kylmä ja nyt vielä tuuleekin niin on tosi kylmä.Saapas nähä milloin sitä saa pojun taas ulos nukkumaan.

Nyt se on sitten töihin paluu koettu.Alotan virallisesti vasta kesällä mutta käyn tekeen pätkiä jos tilanne vaatii.Olin kolme päivää töissä ja ihan mukavaa oli,todellakin vaihtelu virkisti.Olen siis töissä kehitysvammaisten palvelukodissa ja kylläpä asukkaat hyvin muistivat minut vaikka yli vuoden olen poissa ollut.Muutama asukas näytti heti mun mahaa ja hokivat et vaava,vaava.Naurattamaan rupes,et ei oo vauva enää mahassa,vaan kotona.

Juups,mutta nyt laskujen maksuun ja sitten syömään jotain.

Suohomppeli81 ja Juuso 8.3

Vierailija
4/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pitkästä aikaa minäkin kirjoittelen. Ihan aluksi kaikille hyvää alkavaa kevättä! Ihanaa kun aurinko paistaa kunnolla!

Oksentavalle lapselle kannattaa antaa Osmosal nimistä lääkettä, saa apteekista. Minä sekoitin sitä laimeaan mehuun, maistuu tosi pahalle pelkkään veteen laitettuna.

Esikoinen aloitti sunnuntai iltana oksentaan, eka epäilin ruokamyrkytystä kun oli pari tuntia aiemmin syöty tilattua pitsaa. Eilen oli päivä ihan suht ok ja sit taas illalla tuli oksennus.

Nea on toistaiseksi terve (koputtaa puuta).

Mulla jäi tänne kirjoittelu kun meillä vaihtu syksyllä neuvolatäti, en tullut sen kanssa yhtään toimeen, väitti et osittais imetyskin ehkäisisi... Tarttui milloin Nean pituus käyrään milloin painon kasvuun, yhteis käyrällä kuiteski kasvu oli ihan normaalia. Tietämättömämpi olisi varmasti hyppinyt seinille sen jutuista.

Me onneksi pystyttiin vaihtamaan neuvolaa, nyt on kiva täti. Osaa ajatella maalaisjärjelläkin =).

Nea oli viime neuvola käynnillä 72,3 cm ja 9850 g. Puitapitkin mennään ja kontataan vauhdilla. Vähän aikaa jopa pysyy seisomassa iman tukea, sit kun itse huomaa ettei ole tukea, säpsähtää ja ottaa lujasti kiinni siitä mistä saa =).

Veli on kuin idoli Nealle, seuraa tarkkan mitä isompi tekee ja yrittää tehdä perässä.

Lopetin imetyksen joulukuussa kun Nealla oli jo kahdeksan hammasta, liaan monesti puraisi niillä =). Yösyömisetkin jäi samaalla kertaa, tosin kahden viikon tappalun jälkeen, sitkeä tyttö meillä!

Tuttipullotkin alkanut kummasti maistua, tutti tosin jäi viime kesänä eikä ole sitä sen kummemmin ennään edes huolinut. En tosin ole tarjonnutkaan moneen kuukauteen, enkä enään tarjoakkaan!

Vierailija
5/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilukissa hytisee täällä palavien puiden lämmittävää vaikutusta odotellen...

Veera repii innolla mainoksia. Kerätään ne tuohon kulmahyllyyn keittiössä, ja mikäs sen hauskempaa kun levittää ne pitkin lattiaa ja vähän repiäkin! Eikä kaukot tai kännyt saa olla rauhassa kuin pienen näkymättömissä.. Tekniikan ihmelapsi!! ;)

Esikoista lähdettävä kuskaamaan perheneuvolaan kohtapuoleen, tutkivat hänestä tarkkaavaisuushäiriön/ylivilkkauden mahdollisuutta. Ei meinaa koulu oikein sujua, vaikka poika osaa lukea tosi hyvin ja on fiksu kun mikä. Ei malttais tehdä sitä mikä on tärkeempää, vaan pelaaminen ja kaverit olis ensisijaisia asioita.. Pelaamisessa meillä on aina ollut aikaraja, että ei ole siitä kiinni.

Juup, mutta puita vielä haettava ennen lähtöä ja neiti senkun kiukkuaa edelleenkin.. Äiti ei saa mennä mihinkään kun huudon saattelemana..

Vierailija
6/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin appelsiinimurokakun uuniin äsken, toivottavasti en unohda sitä sinne...

Viime yö oli aika levotonta hyörinää, Hanna nousi istuaalleen vähän väliä tai sitten oli polvillaan pinnoja vasten ja huuteli siinä, rauhoittui aina kun kellistin kyljelleen, mutta kohta oli taas istumassa tai polvilleen eli vauhtia riittää öisinkin.

Äsken nousi kunnolla seisomaan tukea vasten itsekseen, tähän mennessä on tarvinnut aina vähäsen apua, näin nämä pienokaiset kehittyvät.

Taidanpa lähteä imurointi hommiin...

hanneliini & Hanna

Vierailija
7/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun keitin puoli kiloa naudanlihaa, laitoin jääpalarasioihin jäähtymään ja sitten pakastimeen siirtäessä kippasin nurin niin, että pakastimen alahylly on aivan lihamömmössä. Sehän jäätyi saman tien. Ei millään tekisi mieli sulattaa pakastinta taas, sulatin sen juuri viime kuussa. Voi äh!

Seuraavaksi käänsin tietsikan keskusyksikön alla olevan avohyllyn avoin puoli seinään päin, ettei tyttö pääse inventoimaan hyllyä. Eiköhän sieltä koneen takaa irronnut jokin johto, jolle on keksinyt millään sopivaa reikää ennen kuin rupesin kirjoittamaan. Näppiksen johtohan se.

Edellisten lisäksi olen tänään harjoitellut kuivapottailua tytön kanssa. Ei hän siitä ainakaan pahastunut, kunhan myttysi innoissaan housuja suuhunsa.

Nyt on mukamas nukkumassa päikkäreitä(tosiasiassa lienee poikittain sängyssään jalkojen roikkuessa pinnojen välistä). No, kunhan on rauhassa, niin olkoon. Tarkistusreissu makuuhuoneeseen osoitti tytön nukahtaneen juuri kyseiseen asentoon!

Eilen sain kyhätyksi päivähoitohakemuksen. Pitää nyt toimeentua vielä viemään se päiväkotiin. Mulla kun ei ole minkäänlaisia omakohtaisia kokemuksia päivähoidosta, niin en osaa yhtään kuvitella, millaista se tulee sitten käytännössä olemaan.

Nyt tulikin hyvä väli viedä lakanat pyykkitupaan, joten--->

Korvapuustit

Vierailija
8/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissulos,

Nyt ollaan reissusta palattu ja asunto taas sen näköinen..Kasseja ja pyykkivuoria ympäriinsä odottamassa purkamista, miksi se on aina niin tylsää touhua?! Mutta matka oli mukava! Oltiin Levillä talviriehassa. Matkat menivät yllättävän hyvin, kun mietin etukäteen, että miten pikkuinen jaksaa matkustaa, mutta hyvin jaksoi. Mentiin auto-junalla ja ajettiin pois. kauhealla kiireellä ostin ennen matkaa talvikengät, mutta eihän niitä siellä sitten tullut käytettyä. Oli kuitenkin niin kylmä, että toppatöppöset olivat lämpivämmät ja kun ei kuitenkaan vielä kävele kuin tuella.

Meillä sairastetaan nyt ensimmäistä flunssaaa ja korvatulehdusta. Antibioottikuuri on pian syöty, mutta en tiedä onko se auttanut, sillä vielä haroo korviaan siihen malliin, että saattaa siellä jotain olla. Täytyy käydä näyttämässä, jos ei helpota. Oletteko muuten päässeet täällä pääkaupunkiseudulla pikkuisen kanssa hyvin terveyskeskukseen vai käytettekö yksityisellä? Meillä puhkesi flunssa matkalla, joten kävimme Kittilässä lääkärissä.

Maaliksissa on todella paljon kakkosen odottajia, joten onnittelut kaikille heille! Ja Tuulia on jo melkein puolivälissä! Miten ihmeessä tämä aika menee näin äkkiä? : ) Ehkä täälläkin aletaan pian kuumeilemaan ; )

Tultiin äsken ulkoa ja siellä on todella kaunis ilma, kun aurinko paistaa, mutta kylmä viima on vieläkin. Kevättä kohden kuitenkin!

Ursulalle on tullut melkein toinen yläetuhammas kokonaan ja toinen on puhkeamassa. Ja alhalla kaksi hammasta, ei siis vielä paljoa. Ja levottomat yöt jatkuvat...Tosin rauhoittuneet kuitenkin ovat, joten ihan ok.

Opiskelurintamalla olen yrittänyt kunnostautua, mutta aika saamaton olen ollut. Nyt olemme onneksi löytäneet pari hyvää hoitajaa, joten luennoillekin olen päässyt. Kaiken mielenkiinnon kuitenkin vie edelleen asuntoetsintä..huoh... Kuume on kova ja olemmekin jo syksystä asti etsineet, mutta sopivaa ei ole vielä löytynyt tai on tullut ja mennyt...grrr.. Tavoitteena olisi kuitenkin kesään mennessä löytää pari/rivitalo. Will see..

Raikasta pakkaspäivää,

kevätmama&Ursula

Vierailija
9/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olekaan pitkään aikaan kirjoitellutkaan. Olen aloittanut työt, joten aikaa koneella istumiseen ei ole enää niin paljoa, kuin silloin kun Miro oli pieni.

Mitäs tänne kuuluu? Onko jo muita plussanneita kuin Tuulia ja Rosa?

Kati ja Miro 21.3

Vierailija
10/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään ollut joku virtapiikki, kun sain koko kämpän siivottua kerralla! Yleensä siivoan sieltä täältä jotain pahimpia pölypalleroita pois.. Nyt on mukava olla, kun on kunnolla puhdasta.

Käytiin tarkistuttamassa Eelin korvat taas eilen. Ei ollut mitään tulehduksia ja keuhkotkin kunnossa. Nuha sen kun vaan jatkuu.. Se lääkäritäti vähän jo naureskeli niitä meidän käyntikertoja, mutta pakko kai mun on käydä aina välillä näyttämässä tuota pojua, kun tuo flunssa on kestänyt jo niiiin pitkään. No se sano sit vaan, että se on positiivista, kun flunssa on ollut noin kauan eikä mitään jälkitauteja ole tullut. Ettei kuulemma tod. näk. saa helposti korvatulehdusta.

Siinä tuli vaan itselläni mieleen, että onkohan ne jälkitauditkin sitten vielä edessäpäin.. Toivottavasti ei.

Eeli nukkui päikkäreitä kaikki kauheat 50 min. Ei oikein tykänny, kun laitoin loppusiivouksen ajaksi omaan sänkyynsä ällistelemään :) Oli vissiin tylsää. Ei taida jaksaa noilla unilla iltaan asti.

Maitoa on nyt parina päivänä mennyt varmaan pari desiä, mut se lääkäritäti sanoi, et näyttäis hammasta pukkaavan, niin kai se sitten siitä johtuu. Syöminen on kans ollut vielä enempi taistelua kuin yleensä. Kai se elää pyhällä hengellä..

Plussanneita tais olla ainakin Atyah ja olikohan Hanneliini?

Nyt tais mennä herne nokkaan tolla meidän mussukalla, kun äiti vaan näpyttää tietokonetta, niin lähdempä viihdekeskukseksi :)

Rosa rv 23+4 ja Eeli

Vierailija
11/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palattiin just lääkäristä ja tasshan siellä oli korvatulehdus. Tällä kertaa molemmissa korvissa. Ja antibioottia syödään meilläkin. Plääh! Me käytiin Helmin kanssa ihan tuossa terveysasemalla. Eilen soittelin soittotunnilla th:lle, joka pyysi soittaan heti aamulla ennen kahdeksaa hänelle, niin varaa meille ajan sillon. Et aika pikasesti päästiin. Lääkäri oli kylläkin ihan meidän omalääkäri eli yleissellainen eikä lastenlääkäri, mutta eiköhän tuo ole uransa aikana suht monen lapsen korvat katsonut. Oli nimittäin melko iäkäs tapaus tai sitten harvinaisen huonosti säilynyt! Ja tosi outokin oli. Ihmetteli kovasti, kun sanoin, että mennään vielä sen jälkeen käymään terkalla. Että eihän sairasta lasta yleensä enää neuvolaan voi viedä. Siis en oikeen ymmärtänyt, että tarkottiko, että heti pitäs mennä kotiin ja sisälle, eikä sairaan lapsen kanssa riekkua pitkin poikin vai, että ei enää tarvitse neuvolaan mennä, kun on jo lääkärissä käyty. Sitten, kun Helmi kiemurteli ja itki, kun korvia tutkittiin, niin se mies oli jotenkin tosi hermona. Sano vaan kovaan ääneen, että pidä nyt kunnolla kiinni. Pitää käyttää vähän väkivaltaa! Tosi outo heppu. No, mutta ihmiset ovat erilaisia. Eiköhän tuo kuitenkin hommansa taida ihan ok.

Niin ja th punnitsi ja mittasi Helmin. Tällä hetkellä puntari näyttää 10300 g ja mitta 76 cm. Itse taas mittasin vähän yläkanttiin, kun kotona mittailin. Päänympärys oli jotain 48 cm, muistaakseni. Uusi th oli kiva nuori nainen. Varmaan mua nuorempi tai samanikäinen. Ja Helmi vaan naureskeli hälle ja harjoittelijalle, vaikka em. lääkäiä hän pelkäsi niin, että alkoi parkua heti, kun mies häneen koski.

Meilläkin herättiin jo 6.30, kun tyttöä alkoi kovasti yskittää. Tarjosin maitoakin ja laitoin takasin petiin, mutta ehei, ei tietoakaan uudelleennukahtamisesta. Ja ekat päikkärit otti sitten vaunuissa lääkäristä lähdön jälkeen. N. 30 min kestivät...Pitää laittaa pari suppoa, kun laitan hänet pian toisille päikkäreille, jos nukkuisi paremmin kuin eilen. Eilen siis tokat päikkärit alkoivat itkulla, kekseytyivät puolen tunnin päästä itkuun, sain takasin nukkumaan ja taas puolen tunnin päästä itkettiin. Sitten ei enää nukuttu. Mutta yö meni inahtamatta. Outoa sekin, että sitten tuo tulehdus ei kuitenkaan yöunia haitannut.

Mua olikin täällä vastassa kaksi miestä, kun tultiin kotiin äsken. Huoltoyhtiön jannut oli roplaamassa meidän lämpöpattereita, joista osa ei ole lämmennyt ollenkaan ja osa pauhaa täysillä. Nyt pitäsi taas pelata. Kiva vaan, kun en yhtään tiennyt, että tulevat tänään. Kämppä oli hujan hajan ja kauheesti pölyä ja roskaa. No, ehkä nuo miehet ei niin kauheesti katso, onko siistiä vai ei. Toivottavasti. Minun mieheni ei ainakaan...Valitettavasti.

Eipä muuta.

lehtovi ja Helmi 28.3.

12/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs joka kirjoittelee noin kerran puolessa vuodessa:) Lukemassa kyllä käyn useemmin. Ja sitäpaitsi nytkin taitaa jäädä sepustukset aikas vähälle kun neiti ähkii siihen malliin että vaippaan tulee tavaraa...

Meillä on nyt kuukauden verran nukuttu vaan yhdet päikkärit, jotka on kestoltaan noin 3 tuntia. On ollu mukava kun on saanu rauhassa tehdä kotihommia ja rentoutuakin netissä ja muuten. Nyt vaan viimepäivinä on unet lyhentyny noin tunnin mittasiks (sopivasti kun mulla alkaa pienoinen tenttisuma tässä lähiaikoina:( No, johtuu varmaan siitä että emilialla on ollu elämänsä eka nuha ja hampaitakin pukkaa kiihtyvään tahtiin.

Supoista piti muuten kysellä vielä, että käytättekö niitä jotka on tarkoitettu 3kk:sta eteenpäin vai jo jotain tehokkaampaa. Katselin vaan että noi 3kk supot on tarkoitettu 9kk:n ikäiseks saakka, mut sit siellä takatekstissä lukee että se seuraava voimakkuus on 1-vuotiaasta eteenpäin. Eli pitäsiko seurata näitä ikäsuosituksia vai niitä painorajoja???Meidän tyttö kun painaa jo ainakin 10,5kg. Saikohan tästä sepustuksesta kukaan selvää?

Nyt pitää rientää kakkapyykille:)

-Hanna ja Emilia 14.3.

Vierailija
13/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme lasten kanssa mummilassa kaffella. Kävellen mentiin ja nyt kummatkin lapset nukkuvat pihalla rattaissa, kun tullessa nukahtivat. Ihan kiva, kun mun äiti on " kotimummi" , niin siellä tulee joka viikko käytyä kahvittelemassa. Lapsetkin ovat tuttuja mumminsa kanssa, että voisin sinne huoletta hoitoon jättää. Santeri varsinkin kulkee mun äitin perässä ja vinkuu syliin. Välillä naurattaa, kun mulle pikku-ukko kääntää selkänsä ja mumminsa naamaa vasten nuohoaa. Santtu onkin oikea pusupoika.

Tulipa viikonloppuna oikein nauruterapiaa! Niin kivaa oli vapaaillalla tyttöporukassa. Enpäs muista koska olisin nauranut niiiin kauheasti. En kyllä päässyt baariin asti, kun ei jaksettu lähteä. Osa porukasta lähti yökerhoon, mutta en yhtään ole yökerhoihminen, niin jäätiin kahden muun kanssa kämpille jutskailemaan. Myöhään meni silti ja sunnuntai ei ollut parhaita päiviäni.

Lehtovi: Mikä teidän terkan nimi on (tai nimikirjaimet)? Ajattelin vaan, kun mulla on kaveri siellä ostarin terkka-asemalla töissä. Tosin hän ei ehkä kuitenkaan hoida teidän solua.

Raha-asioista oli eilen juttua: Ei meilläkään miehen palkalla pärjättäisi. Mies möi joskus isovanhemmiltaan saamat metsänsä ja sai siten rahaa säästöön. Minulla taasen on muutamia sukuyrityksen osakkeita, joista saan vähän osinkoa joka vuosi. Niillä me pärjäämme, jotta voin olla vielä kotona. Ja ajattelin ollakin aika kauan, koska töihin meno ei innosta. Huoh jos vaan olisi kiva työpaikka.....

Suposta sen verran, että mä käytän mielummin Panadolin oraaliliuosta. Hyvin Santtu on sen niellyt tarvittaessa. Mun mielestä näin isolle vauvalle on jo vaikeaa saada suppo laitettua ja varsinkin pysymään.

Nyt tarttee lähteä herättelemään esikkoa, muuten menee häneltä yöunet.

T. lappu + Santtu 22.3.

Vierailija
14/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu: Th on kirjaimiltaan KK. Vaaleat pitkät hiukset. Kivan oloinen ihminen.

Supoista: Mä meen painon mukaan. Eli parasupoissa sanottiin että 50 mg:sta alle vuoden ikäselle, mutta sitten niissä 10 mg:ssa on et voi antaa 9kg ylöspäin, ja apteekissa farmaseutti sanoi, että niitä vio käyttää. Mä ostin myös sellasta nesteeseen lukenevaa banaanin makuista tablettimuotoista kipulääkettä, mutta meillä paremmin toimiin nuo supot.

Nyt alkoi itku.

Vierailija
15/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtovi: Se mun kaveri on myös KK, siellä kolmannessa kerroksessa. Taitaapi olla sama immeinen. On mun ikäinen, samalla luokalla aikoinaan oltiin. No enivei, on oikeinkin kiva tyyppi. On muuten meidän esikon kummi ja minä olen hänen esikon kummi. Niin se on pieni tämä maailma...

Vierailija
16/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä ollutkin kirjoittelussa väliä.

Eilen oli puhetta tuosta toimeentulosta hoitovapaalla. Itse laitoin säästöön nyt kun sain vuosilomapalkat, niitä säästetään pahan päivän varalle. Huhtikuuhun saakka pärjää kyllä. Vaikka mies kun käytti autoa huollossa ja korjattiin joku vempain niin lasku oli 658 euroa. Kääks! :/

Meidän neiti on ihan hassu. Nyt kun pääsee itse istumaan niin välillä nousee istumaan keskellä lattiaa ja töröttää siinä. Eikä aina tajua että miten mennään takas ryömimään että pääsis lelujen luo :)

Viime lauantaina jäätiin kummityttöni kanssa ihan haavit auki kun likka löysi lelulaatikosta ankan ja sanoi ihan selvästi minun perässä " ankka" . Samana päivänä huuteli myös syöttötuolista äitiiiii kun kävin vessassa. Osaa nyt myös osoittaa lampun lisäksi missä on kello. Kovasti yrittää ylöspäin mutta vielä ei hokase miten pääsee seisomaan. Mutta hiljaa hyvä tulee :)

Nyt on pari päivää ollu ruokahalukin kohdallaan. Vetäsee pari isoa lihapurkkia päivän mittaan. Ja äsken söi lohikeittoa " välipalaksi" :) Siis kun itse syötiin niin pilkoin lohta ja porkkanaa+pottua hänen lautaselle ja napsi siitä sormin puoli lautasellista! :) Tais lohi ollakin suurta herkkua.

Pakkasia pidellään täälläkin. Eilen illalla oli -29 pakkasta, kuiks! Jospa nyt huomiseen vähän jo lauhtuisi. Eilen tehtiin pikainen puolen tunnin lenkki kun päivällä pakkasta oli vaan -18......

Jeps, nyt sohvalle löksimään kirjan kanssa, täällä nukkuu iskä sekä tyttö. Hiljasta on.

Moi vaan!

Vierailija
17/17 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu: Sama ihminen siis kyseessä! Hauska juttu! Voit kertoa, että ensivaikutelma oli erinomainen. :)

Ja niistä supoista, että ParaSuppoja käytetään ja miedommat on 50 mg ja vahvemmat 100mg, eikä 10mg, niinkuin edell. viestissäni olin kirjottanut. Nuita vahvempia ei tarvi niin paljoa laittaa. 50mg:ia piti laitaa 3 kpl, kun tyttö on jo niin painava. Nuita vahvempia ei tarvi kun 1 1/2 tai niinku äsken laitoin yhden 100mg ja yhden 50mg.

Helmi on nukkunut pian 3 h! äsken jotain mölähteli, kun alakerran koira haukkui. Mutta nyt on taas hiljaista. Illalla annan sitten antibioottia. Toivottavasti menis tulehdus ohi. neuvolassa sanottiin, että jos tulee vielä kolmas tulehdus tähän perään, niin sitten mennään spesialistille ja kitarisaröntgeniin. Ne joko leikataan tai jos ne on ok, niin laitetaan putket. Kiva.

Joku kertoi tuolla taaperopuolella, että helsingissä on joku yksityislääkäri, joka määrää jotain rakeita, joiden jälkeen tulehdusta ei enää ole tullut.

Aha, Helmi heräs.

lehtovi