Nyt on Tanskan Startour jo perunut Egyptin ja Marokon matkat
Kommentit (13)
Tanskan ulkoministeriö kehottaa välttämään matkustamista mm. Bahrainiin. Bahrainissa ei todellakaan ole mitään vaaraa samoin kuin ei ole esim. Qatarissakaan eikä Egyptissäkään. Kuinka monta tanskalaista on kuollut? Ei ainuttakaan!
kannattaisi boikotoida noiden maiden turistielinkeinoa vastatoimenpiteenä heidän boikoteilleen.
perheesi kanssa riskin? Vaikka pienenkin? Mieluummin kaukaa viisas...
Tässä ote Iltalehdestä:
Viesti vetoaa pyhiin taistelijoihin ympäri maailmaa, jotta nämä kaappaisivat tanskalaisia ja " paloittelisivat heidät" .
Kyllä minä nyt olisin tuosta vähän huolissani tanskalaisena. Kyseinen ryhmittymä kun on onnistunut myös toteuttamaan uhkauksiaan. Tämä on ihan sairas maailma!
Mitä järkeä viedä rahaa sellaisiin valtioihin jotka boikotoi Tanskaa noin yhden typerän pilapiirroksen takia?
Jos ei varauduttaisi, niin sitten olisi taas syyttävä sormi osoittamassa jälkeenpäin: miksi ei tehty mitään, vaikka uhka oli olemassa.
Tuskinpa nuo voittoa tuottamaan pyrkivät yritykset ihan huvikseen peruu matkojaan..!
Siellä on Hurghada ja Sharm el Sheikh täynnä poliiseja yms. mutta arkajalan lienee paras pysyä kotona vaikka on sinne monikin kuollut. Teillä ei näköjään ole muuta tietoa kuin mitä televisiosta näette. Minulla on ystävä mm. Qatarissa joka on vielä kristitty Filippiineiltä. On töissä arabien ravintolassa ja tilanne ei ole millään tavalla uhkaava ja kristityt saavat liikkua aivan turvallisesti ja rauhassa. Samanlainen tilanne mm. Egyptissä. Mitä iskuja on tehty yksittäisiä tanskalaisia kohtaan? Ei yhtään mitään.
Egyptiin ym. on valkoisten eurooppalaisten turvallista matkustaa miksei siis tanskalaisten. Ei siellä ihmiset erota oletko saksalainen vai tanskalainen.
Vierailija:
Siellä on Hurghada ja Sharm el Sheikh täynnä poliiseja yms. mutta arkajalan lienee paras pysyä kotona vaikka on sinne monikin kuollut. Teillä ei näköjään ole muuta tietoa kuin mitä televisiosta näette. Minulla on ystävä mm. Qatarissa joka on vielä kristitty Filippiineiltä. On töissä arabien ravintolassa ja tilanne ei ole millään tavalla uhkaava ja kristityt saavat liikkua aivan turvallisesti ja rauhassa. Samanlainen tilanne mm. Egyptissä. Mitä iskuja on tehty yksittäisiä tanskalaisia kohtaan? Ei yhtään mitään.Egyptiin ym. on valkoisten eurooppalaisten turvallista matkustaa miksei siis tanskalaisten. Ei siellä ihmiset erota oletko saksalainen vai tanskalainen.
Kuolleista yli 80 oli egyptiläisiä ja vain muutama ulkomaalainen. Taban pommi-isku oli israelilaisia kohtaan suunnattu.
Ja jos kerta nyt Al Qaidaa pelätään niin kyllä se on sieltä kotimaastakin pakoon lähdettävä, ihan yhtä todennäköisesti on terrori-isku Tanskassakin kuin jossain ulkomailla jos näin aletaan pelkäämään.
matkassa. Ainakin minun mielestäni.
Vierailija:
Kuolleista yli 80 oli egyptiläisiä ja vain muutama ulkomaalainen. Taban pommi-isku oli israelilaisia kohtaan suunnattu.Ja jos kerta nyt Al Qaidaa pelätään niin kyllä se on sieltä kotimaastakin pakoon lähdettävä, ihan yhtä todennäköisesti on terrori-isku Tanskassakin kuin jossain ulkomailla jos näin aletaan pelkäämään.
Vittu että täällä on taliaivoja!
Tässä oli 11:n kirjoitus:
" Aika lyhyt muisti sulla. Egyptissä ei olisi ollenkaan ensimmäinen kerta, kun länsimaisten turistien kimppuun hyökätään."
Ja 12 vastasi kun yksitoista puhui nimenomaan LÄNSIMAISISTA TURISTEISTA!
No, ei minun mielestäni ole yhtään hätävarjelun liioittelua!!!
Nehän ovat kehoittaneet tappamaan kaikki tanskalaiset " jotka vain kiinni saavat" !!!
Vai hullu tanskalainen tässä tilanteessa matkustaa Lähi-Itään!!!! Tai vähänkin sinne päin.