Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7-vuotiaan kommentteja missikisoista

Vierailija
06.02.2006 |

Katselin eilen kerrankin missikisoja 7-vuotiaan tyttäreni kanssa. Häntä hämmästytti hyvin paljon se alun uimapukukierros ja nauhoitettu pätkä semifinaalikarsinnoista. Tyttäreni ihmetteli, miksi missikandidaatit esittelivät itseään tuomaristolle bikineissään. Minä sitten selitin, että missin pitää olla sopivan kokoinen ja näköinen, jolloin niiden ulkonäköä katsotaan tarkasti päästä varpaisiin. Tämä selitys ei kyllä yhtään vähentänyt tyttäreni hämmästelyä ja hän totesikin touhun näyttävän pöljältä.

Seuraava ihmetyksen aihe oli se, että uimapukukierroksella kuvattiin lähikuvaa jokaisen finalistin takamuksesta. Siinäpä sitten sain selitellä, miksi kuvaaja kuvaa juuri kilpailijoiden pyllyjä. Viimeinen ihmettelyn aihe oli missien jatkuva kestohymy. Sai siinä taas miettiä kuumeisesti vastausta, kun tyttäreni kysyi: " Äiti, miksi nuo hymyilee koko ajan kummallisesti?" Ei taida tulla meidän tyttärestä missiä - ja hyvä niin. Itse en kyllä ollut 7-vuotiaana noin terävä ja kriittinen vaan ihastelin missejä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ninniä kannusti ja riemu oli rajaton,kun se vielä voitti!

Vierailija
2/5 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli kruunajaisten aika, kysyi poika ihmeissään, että miksi noille kahdelle laitetaan lusikoita päähän? Kyse oli siis perintöprinsessojen tiaroista jotka kieltämättä näyttivät hieman pystyssä olevilta lusikoilta =)

Toinen hämmästyksen aihe oli, että miksi tolle missille laitetaan kuninkaan viitta! sehän oli sininen, eli kuninnkaan (tyhmä äiti ei ihna heti tajunnut...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten suunnattoman riemuissaan, kun arvasi voittajan. Lisäksi kyseli saavatko kruunut , viitat ym omaksi vai mitä saavat? Iltapuvuista sanoi, että ovat kauniimpia kuin turkikset.

Vierailija
4/5 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkasvatettu, kohtelias ja onnellinen?

Vierailija
5/5 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitasko sopia joku aika vaikka kerran viikossa kun tuut jakaan mulle viisauttas tänne? Mä haluun kans, että mun tytär on viiden vuoden päästä yhtä fiksu!!!