Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa elää mun tapaturma-alttiin uhmaikäisen paukapään kanssa

Vierailija
26.06.2008 |

Olin taas malliäiti, kun käytiin tänään uimahallissa 2-vuotiaan kanssa. Uhmis ei uskonut mitään ohjeita ja livahti vierestäni sillä sekunnilla, kun otin pyyhkeitä ja uimapukuja naulakosta ja lähti juoksemaan suihkuhuoneessa.

No, uhmis-paukapää pentuni liukastui ja löi päänsä lattiaan. Ja nyt sitten ens yönä herätään parin tunnin välein tarkastamaan tajunnantaso, yms.

Kirosin uimahallin pesuhuoneessa melko lahjakkaasti ja mummot vaikenivat kun päästelin vittujen kevättä, yms.

Oikein toivon että joku soittaisi lastensuojeluun ja ne tulis hakemaan tenavan pois.

En jaksa tätä vastuuta lapsen turvallisuudesta

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta tuoko se vastuu - ja etenkin siitä selviäminen - hyvänolontunnetta, tunnetta siitä että minä osaan, minä pärjään. Toivottavasti.

tsemppiä sinne ja toivottavasti päähän ei sattunut mitään vakavampaa.

Vierailija
2/10 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tämä voimakastahtoinen uhmis suostunut kenkiä ilman huutoa edes kokeilemaan ja uimahallissa oltiin sitten avojaloin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet päättänyt jotain ja lapsi on eri mieltä niin ei hänen kuulu saada huutamalla tahtoaan läpi.

Vierailija
4/10 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiroilua

Vierailija
5/10 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatkoitan että ei kai sitä huutoa niin kannata pelätä? Tiedän kyllä tuon tunteen kun päättömän ja uhmaisen lapsen kanssa väsyy siihen jatkuvaan vahtimiseen.

Vierailija
6/10 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää

Vierailija
7/10 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uhmis paukapää täyttää onneksi jo 6 vuotta ja ymmärtää vähän jostain jotakin. Pienempänä oli yhtä kohellusta, pentu koko ajan mustelmilla ja kaikkea tapahtui. Kamala huuto ja ulvona jatkuvasti. Todella voimakastahtoinen.

Kyllä se alkoi helpottaa jossain vaiheessa, en muista missä mutta nyt on jo vähän helpompaa.

Vierailija
8/10 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääsee tekemään päätöksiä, joiden tekemiseen ei ole kypsä. Lapset kaipaavat rajoja, jotka turvallinen aikuinen asettaa. Voit sanoa että joko laitetaan nämä uimakengät tai lähdetään pois uimahallista tai istutaan huutamassa pukuhuoneessa, mutta altaalle ei mennä ilman uimakenkiä jos sinä kerran olet sanonut että niitä kuuluu käyttää.

Vierailija
9/10 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ei seuraa vain huutoa vaan ne kengät lentää.

Uhmiksia täytyy osata huijata haluamaan sitä mitä itse haluaa. Tosin aina ei jaksais ja niitä tilanteita on vaikea arvioida, mutta kun kyse on turvallisuudesta niin sun on voitettava se tahtotaistelu.

Vierailija
10/10 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ens kerralla kokeilen tarrasukkia uimahallissa jos tästä yöstä hengissä selvitään. Ihan pirteä ja oma itsensä tuo tenava on ainakin vielä vaikka pitäisi olla jo nukkumassa. Haluan nukkua itse aamulla pidempään ja lapsi saa valvoa koska on loma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi