Uskomatonta!!!!!
Eli vaikka perjantaina päätin että nyt en hätäile tässä kierrossa, oli kuitenkin PAKKO käydä ostamassa tänään sitten testi kun ajettiin apteekin ohi. Eli tänään kp 27/27-30. Tosisssaan ajattelin vielä testä ostaessani että testaan aikaisintaan keskiviikkona.
Arvatkaa pari kertaa maltoinko odottaa. Kun tultiin kotiin olikin jo sopivasti pissahätä. Teinpä sitten samantien sen testin ja..............
Selvä PLUSSA tuli. Tuli jo ennen kuin kontrolliviiva vahvistu!!!!!! Tunne on mieletön. Pakko oli tänne tulla tuulettamaan kun ei kerrota ennen ekaa ultraa kenellekkään...
Testi oli muuten Glear blue. Se on mun luottotesti. Kahesta aikaisemmasta raskaudesta on antanut varmat plussat. Ja niin sitten haluutte varmaan kuulla oireista. Ei sen kummempia kuin menkkoja enteilevät oireet. Eli pissaattaa paljon ja vähän heikko olo. Tosin perjantaina nous kuume ja maha on ollu sekaisin muutaman päivän. Että näin...
Laskettu aika ilmeisesti joskus lokakuun puolenvälin kieppeillä. Ihanaa!! Oon onnesta sekaisin. Miehen syliinkin oon hyppiny ja ollaan tanssahdeltu keittiössä onneissaan :)
Mutta nyt haluan lähettää PAAALJON plussasäteitä kaikille++++++++++
Ja toivon että saadan tuonne odotuspuolelle komea Kolibri pino!
Onnesta hullaantunut Mamseli
Kommentit (4)
Joo oli tosiaan pakko päästä hehkuttaman, kun tää oli ainoa paikka jonne sen voi tehdä " turvallisesti" . Ei siis kerrota ennen ekaa ultraa muille. Saa nähdä maltanko olla hihkumattana tätä onnea kenellekkään....
[color=violet]se onni voi paistaa kasvoistasi ;) Appi ukkoni sanoi minun jotenkin " hehkuvan" , kun odotin esikoistamme. Varsinkin ensi odottajista sen huomaa. Näin hän ainakin väitti.
Meillä vaan molempien vanhemmat toivovat ettei lapsia lisää tule (ennestään kaksi). Joten voipi olla etteivät halua tulkita onneani raskaudeksi :). Joten voipi tulla aika moisena shokina tuo tieto aikanaan ;)
[color=violet]Ihanaa lukea tuollaista hehkutusta!! Kaikkea hyvää ja toivottavasti +++++junaan on vielä paljon paikkoja. Tosin eipä tuota taitaisi samaan junaan keretä. Hyvällä tuurilla marras+++junaan ;) Ei ole tullut laskettua. .
Hirmuisesti tarrasukkia uudelle elämänalulle
toivottaa Zatu