Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset kevätvaatteet haluaisit lapselle?

05.02.2006 |

Kun täällä nyt on keskusteltu uusista keväthaalareista ja niiden väreistä ja moni on sitä mieltä, että ovat aika kauheita, niin millaiset tai minkäväriset vaatteet haluaisit?

Remut, Lassiet ja Rasavilithän ovat vielä näkemättä, joten ehkä niiden mallistoista löytyisi kivoja värityksiä.

Itse tykkään kyllä noista Reiman vaatteista. Ihania värejä mielestäni ovat oranssi, turkoosi ja lime yhdistettynä esim. ruskeaan ja beigeen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitä hassu, että kaipaisin välikausipukujen olevan väritykseltään luonnonläheisiä. Vaikka esim. joku pinkki tai kirkas sininen olisikin muuten kiva väri, se ei vaan mielestäni näytä kivalta keväisessä/syksyisessä luonnossa. Siis huom. minun mielestäni, makunsa luonnollisesti kullakin. Talveen taas mielestäni sopivat kivasti valkoista hankea vasten pinkit, siniset, kirkkaan vihreät jne.

Meillä tytöillä oli viime kevät/syyskauden jonathanin vpuna-harmaat haalarit. Haalareina sievät, mutta jotenkin ne näyttivät vain minusta pölhöltä syksyisessä metsässä. Talvella tuo väritys olisi ollut kivempi.

Kevääksi tykkäisin lapsille löytää vihreää, ruskeaa (vaikka olenkin mainostanut että olen siihen kyllästynyt :)), oranssia, beessiä, keltaista tai punaista. Sellaisia pehmeitä maanläheisiä kauniita sävyjä mielellään. Iloista ja värikästäkin saisi olla, muttei räikeää. Ehkä joku tajusi.. :)

Vierailija
2/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen. Olisi ihana kun olisi sellainen rusehtavan oranssi tai okran varinen.

Saisi olla selleinen mattapintainen ei kiiltava, eika kahiseva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle keväälle haluaisin tytölle kaksiosaisen puvun, jossa väreinä olisi suklaanruskea ja vaaleanpunainen.

Pojalle jotain raikasta väriä, Reiman kirkas vihreä oli hauska yhdistettynä tummansiniseen. Haalaria en nyt enää pojalle tarvitsekaan, mutta en tykännyt haalarin epäsymmetrisestä leikkauksesta. Kirkas sininen sopii pojalleni myös tosi hyvin, samoin kirkas punainen.

Vierailija
4/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli minun makuun liian räikeä, neon.

Vierailija
5/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ei väliä onko haalea vai kirkas, kunhan on värejä =) Olen niin kyllästynyt aina keväällä talveen ja pimeyteen, että odotan innolla uusia kevätvaatteita. Tummansininen ja tummanpunainen ei sykähdytä keväällä. Vaan joko pastilliset värit tai oikein räikeät.

Itse tykkäsin esim Reiman viime vuoden pinkki-muta yhdistelmästä, täksi vuodeksi tyttö haluisi pinkki-vpun, mutta luulen että keltainen on meidän tämän kevään valinta.

Lime oli kanssa kiva, vaikka ei olekaan vihreä mitenkään mun mieleen yleensä. Silti sitä lime-sininen pukua en pojalle halua, on liian sininen. Mutta lime hattu tulee beigeen pukuun piristykseksi. Pojalle siis ostettiin täksi kevääksi reimatecin beige puku.

Mutta itse siis kaipaan värejä synkän talven jälkeen! Ja syksyllä nuo räikeät värit on ihana valopilkku pimenevässä luonnossa.

Vierailija
6/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin käyttää noita ulkovaatteita lähes päivittäin, niin miksei ne myös voisi olla tosi kivannäköiset, eikä vain " no ihan ok " !

Mun mallistossa olisi pojille shampanjanvärinen takki oliivinvihreillä kuvioilla tai helmenharmaa savunsinisillä kuvioilla ja tytöille helmenharmaa vadelmanpunaisella tai shampanja poltetulla oranssilla, housut ja haalareiden alaosat yksiväriset.

Ja sitten hauskoja pipoja, jotain muuta kuin perinteiset raidat. Tytöille helmiä, paljetteja tai pitsineuletta ja pojille vaikka joku iso helikopteriaplikaatio, tmv. Ehkä jopa käsinpestäviä, eikä maailman käytännöllisempiä, mutta tarvitseeko kaiken olla niin käytännöllistä? ;-)

Vierailija
7/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli siis babymalli t.sin-lime.Lime oli mielestäni lähellä neonvihreää.Ei iskenyt yhtään.Jaa-a,Jonathanin vaatteet kuulemma kamalia,mitä täältä on lukenut.Lennejä tässä nyt odotellaan ;).

Pojalle ostin NameIt:n 2-osaisen,se on nätti mutta haalarikin on hankittava.Lisäksi 6v ja 5v tarvitsevat 2-osaiset.

Tykkäisin yksivärisistä vaatteista joissa voisi olla jokin juju tai vaikka kuva.Ei mitään kasarimeininkiä kiitos! Tuntuu että valikoimaa on tosi vähän.Olen lähdössä keväällä Lontooseen,jos vaikka sieltä löytyisi jotain ;).Väreinä voisi olla pojille oliivin vihreä/vaaleansininen yhdistelmä on kiva ja tytöille vaikka oranssi/oliivin vihreä,kaipaan vaihtelua väreihin!!!!!

Vierailija
8/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sieltä löydy yksivärinen, tyylikäs puku tarpeisiimme.

Vierailija
9/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miltä näyttävät luonnossa (enkä kuvista päätellen halua tietääkään), mutta näyttivät kuvissa lasten päällä kamalilta, ylisuurilta muodottomilta möhkälevaatteilta!

Kevääksi meille Ticketin 2-osainen asu.

Haalari olisi helpompi, mutta en tykännyt niistäkään väreistä joita Bambamissa oli tarjolla. Sitä heleää vaaleanpunaista ei Ticketin keväthaalareihin ilmeisesti tulekaan?

Turkoosi ja ruskea olisi kiva yhdistelmä, mutta ei ole sellaisia näkynyt...

Vierailija
10/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenpitävät ja hengittävät " tuulipuvut" ovat erittäin käteviä hiekkalaatikkoleikeissä. Ei mielestäni sinne tarvitse mennä " hienostelemaan" tyköistuvissa takeissa. Kuraleikkeihin nuo Reimatecit ovat erittäin hyvät. Kaupunkiasuksi ei ehkä taas ne parhaimmat. Kyllä juhlan ja arjen voi erottaa toisistaan. Mutta tämä vain minun mielipiteeni. Ei ne Ticketitkään paljoa " tuulipuvuista" eroa. Mutta makuasioista ei voi kinastella!