Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤SYYSKUISTEN SUNNUNTAI¤¤¤

05.02.2006 |

No, nyt ylitän itseni täysin kun ihan pinon aloitan:) Ihan outoa olla kotosalla kun lapsukaiset mummolassa yökylässä.Tosiaan käytiin eilen kattomassa se Matti, oli ihan katottava ja jopa paikoin hauskakin:)) Taas pakkasta -22,hermoihin kyllä käy..ei huvita paljon ulos lähtee vaikka koirakin olis käytettävä. Tuli tuossa mieleen et onko kukaan miettiny, et miltä ihmiset näiden nimimerkkien takana näyttää:)) Ois ihan hauska laittaa vaikka pientä kuvailua itsestä ja perheestä, niin vois mielikuvissa nähdä ihmiset kun kirjoittelee täällä:)) Tää voi olla tosin mun typeriä ideoita mut voisin vaikka aloittaa jos muutkin innostuis..!!!

Eli mä oon sellanen vähän alle 170cm pitkä ja hoikan vartalon omaava brunette,tummat hiukset ja ruskeet silmät..Mies täysin mun vastakohta,vaalea ja melko rotevarakenteinen(tykkää TODELLA paljon käydä salilla:))Luonteeltani oon tosi puhelias ja sosiaalinen..Musiikkia tykkään kunnella laidasta laitaan,mut mitkään suomi-iskelmät ei oo vielä kolahtanu;) Et tälläinen pariskunta täälläpäin,laittakaahan muutkin itsestänne kuvailua..Heh,kaikkee sitä näin joutopäivänä innostuukin tekemäänkin..

Iloista talvipäivän jatkoa!!

-Syysmarja,tumma pikku tytöntyllerö 5kk ja poitsu 3v4kk(joka on kuin ilmetty isänsä)!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin pitkästä aikaa :)

Oli hyvä idea tuo kuvailu itsestään!! ;)

Eli minä olen n. 160cm, vähän pyöreähkö nainen :) Ruskea/punertavat puolipitkät hiukset, ruskeat silmät. Mies on sit n. 180cm ja tosi hoikka, eli vastakohta mulle ;))

Tykkään myös kuunnella musiikkia ja lähes kaikki menee!! Eniten on päällä radio City =) Olemme myös miehen kans molemmat innokkaita Hifk kannattajia, samoin jo isompi tyttö, eli peleissä tulee käytyä silloin täällöin. Soitan myös haitaria, mutta se on nyt jäänyt aika vähälle, ei vaan kerkeä...

Tämmönen aika " menevä" perhe ollaan :) Tykätään mennä ja tulla aika paljon!

Piti kysyä noista kiinteistä, miten te olette niiden kanssa edenneet? Meillä on nyt syöty viikon verran peruna-porkkana ja kasvissosetta ja ajattelin aloittaa uuden maun, joten voisiko nyt olla joku makea paikallaan? Oletteko sitäkin antaneet sen viikon verran ja sit taas seuraava maku? Jotenki en nyt muista miten oli edellisen kanssa ;)

Pakkasta oli täälläkin aamulla -25!! On se nyt lauhtunut, uskalsin tytön laittaa ulos nukkumaan! Vuorasin kyllä vaunut peitoilla ihan kokonaan ja laitoin tosi paljon päälle. Ei kyl kehtaa tuon isomman kanssa pihalle lähteä, saas nähdä miten päivä menee sisähommissa :)

En nyt muista mistä asioista noissa edellisissä on ollut puhetta, mutta uusia syysmammoja taisi olla paljonkin, joten TERVETULOA =) Ja kaikille on vähän huono vaihe meneillään, jaksamisia kovasti!!! Ja paljon haleja ihan kaikille tasapuolisesti :))

Mukavaa sunnuntain jatkoa!!

outs@, isosisko 2v 4kk:tta ja pikku neiti vähän vajaa 5kk:tta!!

Vierailija
2/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, täällä taas ollaan kipeinä, esikoisella oksennustauti, mistä hitosta noita hemmetin tauteja oikein tulee?:D Tosi hyväntuulinen tyttö on, ei siinä mitään mutta olipa tosi bon appetit aamupalalla, voitte kuvitella ;)

mä olen sellanen 164,5cm (tärkeä puolikas!) ja tällä hetkellä vajaa 70kg (eli jokseenkin pyöreä :D) pippurinen, vaaleatukkainen ja sinisilmäinen pakkaus. Meikkaan melkein joka päivä mutta vaatteista ei niin väliä, muutenkin taidan olla sellanen " aivan-sama-tyyppi" eli pikkuasiat ei hetkauta. Perheelle ja ystäville erittäin lojaali ja puolustan viimeiseen asti, inhoan riitelyä (eipä olis ennen uskonu...:D) ja valehtelua, omantunnon pönkittäjiä muitten ihmisten heikkouksien kautta. Mielestäni virheistä oppii ja kantapään kautta parhaat kikat, anteeksiantaminen on hieno asia ja jokaisen pitäisi se osata. Jokainen tyylillään on mielestäni hieno lause, aivan sama mitä naapurissa tapahtuu kunhan ei loukata kenenkään ihmisarvoa. Mieheni on tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen (kuten lapsemmekin), hoikka mies ja pituutta joku 172cm. Huumorintajuisia olemme ja meillä nauru raikaakin, me emme osaa riidellä pahemmin, tietenkin joskus mutta n.2x vuodessa on aika hyvä saldo :D Olemme iki-Tapparafaneja ja mestaruus siintää taas silmissämme ;) Itse olen mieletön puhumaan mutta mies on sitten hiljaisempi, ainakin vieraassa maastossa. Rakastan lukemista ylikaiken ja se viekin suuren osan yöunista ;D

Tuliko pikkasen taas jauhettua ;) Kun puhutaan omasta navasta mä olen haka siinä ;D

outs@: Mä olen edennyt soseitten kanssa sillain että n. 5pvä yhtä ja sitten seuraavaa, sitä mitä kaapista löytyy :D

Nyt meen ku pitäs siivota...yäk.

JMMK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää on hauska! Mä oon vaalea hiuksinen, sini-silmäinen, pituutta 162 cm ja 55 kg painoa. Mun tyttö on kalju, sini-silmäinen, pituutta 61 cm ja 6 kg painoa. Laitoin tähän meidän kahden tiedot kun me kaksistaan ollaan! Harrastuksia ei oo ollu reiluun neljään kuukauteen. Arvanette varmaan syyn :) Mutta ennen vanhaan kävin jumpissa, ulkona ystävien kanssa ja matkustelin paljon.

Ostin muuten ERGO -kantorepun ja täytyy sitä kehua täällä teillekin. On muuten eri hyvä peli! Eilen oltiin 4 tuntia liikenteessä ja tyttö viihtyi hirmu hyvin. Istui siinä ja katseli ympärilleen uteliaana. Välillä otti pikku torkut. Ihanaa vapautta! Vaunujen kanssa kulkeminen hidastaa matkan tekoa ja rajoittaakin aika paljon. Suosittelen lämpimästi!

Jaksuja muille syysmammoille, joiden vauvat yöllä valvottaa!

Terv. nimimerkki 8 kertaa yöllä herännyt

KP

Vierailija
4/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 161 cm pitkä ja n. 65 kg pieni ja pippurinen naikkonen, inhoan myöskin valehtelua ja muiden ihmisarvon loukkaamista..... kuten JMMK sanoi niin jokainen tallaa tyylillään.

Mies on meilläkin myös tämä hoikempi osa puoli eli 180 pituutta ja n. 80 elo kiloa kertynyt, yleensä meistä se puheliaampi osa puoli vieraassa seurassa mutta kavereiden kesken se olen min joka mennä lörpöttää jatkuvasti;)

Täällä ollaan voitu vallan mainiosti ja tänä aamunakin mies oli sitten niiiiiin kultainen ja antoi mamman nukkua pitkään ja hoisi tyttelin ja teki mulle vielä aamupalaa!!! Tää oli ihan mega luxusta:D

Pakkasta hakkaa -20 ja meidän ihmeksemme tyttö sammui ruoan jälkeen lattialle ja nyt nukkuu siinä erittäin tyytyväisenä!! Ja tää oli tosiaan ihme sillä tollanen on sattunut vaan kerran aikasemmin!

Vielä ollaan sitten koko perheen voimin menossa katsomaan pikkuisen pappaa ja ukkia....vielä ennen kun kykenee liikkumaan sillä mulla on huomenna todennäköisesti tulossa pieni leikkaus eteen:( no se onneks ei oo iso juttu ja mies tulee pitää kädestä kiinni;)

Nyt köllimään miekkosen viereen ja nauttimaan ihanaisesta perheestäni:)

Syyskukka, ukko-kulta ja pikkuinen 4,5 kk

Vierailija
5/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta on taas joo. Onneksi edes aurinko paistaa.

Minä olen 175 pitkä, suomalaisen roteva ja sinisilmäinen. Puhelias osapuoli (minäkin) meidän perheessä. Katsotaan nyt sitten kun neiti avaa sanaisen arkkunsa. Huumorintaju minulla on melkoisen musta, vaikka muuten olen peruspositiivinen.

Elokuvien ja tv-sarjojen suurkuluttaja, tosin leffat on (yllättäen) vähän jääneet. Musiikkia, kirjoja yms. tulee harrastettua. Vielä viime vuonna touhuilin vaikka mitä, nyt ollaan enimmäkseen kotona. Ja hyvä niin.

Omaa napaa. Neiti kääntyi tänään kokonaisen kierroksen ympäri. JEE! Ja selältä vatsalleen hän kääntyi ihan salaa. Kukaan ei huomannut. Onneksi sain hänet uusimaan temppunsa.

Kitinää lattialla. Pitää mennä!

Mukavaa sunnuntaita!

Auroora ja typy 5kk 1vko

Vierailija
6/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannoin etten tänään avaa konetta ja tuu tänne höpiseen jonnin joutavia, mutta kuinkas kävikään.. (Pojan pistin juuri vaunuihin sisälle nukkuun ja toivon, että nukkuis yhtähyvin niissä sisällä kuin ulkona.. *koputtaa puuta*)

Oon taas ihan koukussa tähän, raskausaikanakin kävin monta kertaa päivässä lukemassa teidän juttuja, mut en jotenkin kehdannu/uskaltanu kirjottaa..

Eli luonteeltani oon hieman ujo uudessa seurassa, mutta sitten kun tutustun niin oon suuna päänä.. joka voi joskus myös ärsyttää ihmisiä.. Yritän olla mahdollisimman hyvä ihminen, enkä halua pahaa kärpäsellekään. Herkkä olen, että itkeä tirautetaan kaikesta pienestäkin, mutta osaan myös nauraa :)

Mies, kun on semmonen huumorimies, että siinä on pakko olla huumorintajua. Ei ota mitään vakavasti, mikä nykyään välillä ärsyttää ja sitten sanoo nykyään ettei mulla oo huumorintajua.. Mutta onhan mulla pakko olla, kun oon sen kans seukannu jo 6,5 v.

Oon (24 v.) jotain vajaa 175 cm pitkä ja mies (kohta 28v.) n. 180.. painoista en viitti mitään mainita, mutta ollaan aikas isokokoisia kummatkin (ei ehkä kuitenkaan voi sanoa että pyöreitä, mutta rotevia pienellä ylipainolla höystettynä..heh) Mutta hyvin samantyylisiä kaikinpuolin!!

Vaalee olen, siniset silmät. Mies ristiverinen ja vihreet silmät. Pojalla näyttäis olevan siniset.. vihreet ois kyl aikas kauniit..

Tuli mieleen, että koskas ootte viimeks tehny esittelykierrosta, kun ois ihan kiva semmonen, kun ei oikein tie muutakaan teistä. Joskus raskausaikana taisin lukea teidän esittelyjä, mut eihän niistä nyt enää mitään muista.. ja uusiakin kun on tullu joukkoon niin vois olla kiva!?

Emmuli

Vierailija
7/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa minäkin luonnetta vähän, ku kaikki muutkin!

Eli olen aika hiljainen ja ujo uudessa seurassa, mutta sitten tuttujen kanssa höpötän kummasti :) Inhoan erimielisyyksiä ja riitelyä, joten yritän niitä välttää mahdollisuuksien mukaan! Valehtelu ei myöskään iske.. Olen mielestäni huumorintajuinen, kyllä tuon miehen kans saa olla =)

Eli mies on meillä se puheliaampi, ainakin oudossa seurassa. Muutenkin hän on se järkevämpi, mä olen sellainen tunne ihminen ;)

Ei meilläkään paljoa riidellä, et hyvin tullaan juttuun!!! Onneksi :)

Nyt mä menen taustalle :)

outs@

Kiitos JMMK vinkistä!

Vierailija
8/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakkasta riittää, no eiköhän nämä tästä pikkuhiljaa ala hellittämään.

Kiva oli lukea syysäitien kuvauksia itsestä ja perheestä :)) Jospas minäkin sitten:

Ollaan molemmat (siis minä ja mies) vähän alle kolmenkympin (samaa vuosikertaa). Minä olen meistä se puheliaampi ja sosiaalisempi, eikä mieskään tuppisuu ole.Minä olen hiukan alle 160cm " normaalipainoinen" (pienehkö ihminen) ruskeaverikkö ja mies on reilut 180cm ja hoikka, vaaleahko. Molemmat tykätään liikunnasta, mutta tällä haavaa omat urheilut jääneet vauvan kanssa lenkkeilyyn ja penkkiurheiluun. Ja vauveli on maailmaan suloisin (niinkuin varmaan teillä muillakin) pyöreäposkinen tytteli, joka on nyt jo mahdottoman kova " höpöttämään" JA KOVALLA äänellä (äitiinsä tullut).

Tulkeehan muutkin syysäidit perheineen " näyttäytymään" !!!!

t.hope-a ja typy pari pv vajaa 5kk

Vierailija
9/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta tääläkin -20astetta...Mutta laitoin silti Micon päikyille partsille (se kun on suojassa..),puin paljon päälle..Ja siä se tutu melkein 2tuntia.

Toivotaan,ettei ois ihan niin kiukkunen tänä ehtoona,kun eilen oli... Päikyt kun oli täälä sisällä hiukan rikkonaisia. :(

Heräsin aamulla kun poitsu meuhkas;) sängyssään..ja se oli siä kyljellään!!!!! =-D (nukkuu selällään..) että ehkä meillä kohta jo kääntyillään.. ;)))

Juuu...Kerrompa siis jotain meistä...Minä olen 25.v,punaiset lyhyet hiukset,sini-vihreet simmut,168cm ja painoo on! ;) (...sanon aina kaikille,että sata kiloo pelkkää seksiä;)....) hih! Olen sosiaalinen, kova puhuun,iloinen(useimmiten...) ja huumorintajuinen. Meillä kuunnellaan myös musiikkia laidasta laitaan(myös sitä suomi-iskelmääkin..) :) Ystävät ja perhe on kaikki kaikessa!!! =)

Vihaan selkäänpuukottamista ja valehtelua!:(

Me myös ikuisia TAPPARA-faneja! :) Poika myös!Omistaa jo paljon kaikkee tappara-tavaraa..;))

Mieheni(avo) on 23.v ristiverinen, vihreenruskee simmuinen, 178cm pitkä ja normi painoinen huumorimiehiä,iloinen ja meistä se hiljaisempi osapuoli.

Mico reilu 4kk tummatukkainen 7130g 63,5cm kova " jutteleen" , nauravainen...Niin ihana ja helppo lapsi!!!! =))))

Meillä on myös koira,rottweiler.kohta 4.v.

Soseita me ollaan syöty eka n.vko yhtä ja sit siirrytty seuraavaan makuun... :)

Nyt lopetan ja viihdytän poikaa... :) johan tätä tekstiä tulikin...;)

Vierailija
10/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien luona oon kun en kotona viitsi yksin olla.. miehellä kun tuntuu olevan kaikkea niin paljon parempaa tekemistä kun olla mun kanssa!! AARGH!!!! Sori...

Kuvailua, kiva idea! Mä oon siis 21 v. (samoin mies) JKL:stä, oon 168cm ja normaalin kokoinen, tosin muutama raskauden aikainen makkara jäljellä... Mulla on siniset silmät ja ruskeat hiukset. Luonteeltani oon sellanen iloinen ja positiivinen ihminen ja yritän ajatella aina kaikest parasta. Aluks saatan olla hieman ujo mut ku tutustun niin puhun kyl mielelläni vaikka mitä. Kaverit luonnehtii luotettavaks et mulle voi puhuu vaik mitä et kyl kuuntelen. Mies on marokkolainen, musta tukka, ruskeat silmät ja pitkät ripset, tumma iho. Luonteeltaan herttainen ja tyypillinen mies, ei ajattele ennen kun tekee!:D

Neiti syö hienosti jo kaikenlaisia soseita, parskakaali, kukkakaali, peruna, bataatti, porkkana, omena, mustikka, persikka, aprikoosi, ruusunmarja... jotai varmaa jäi pois mut e nyt muista..:) Neiti nukkuu yöt ihan ok, herätään sellanen 2-3 krt per yö. nyt o niin paljo pakkast, melkei -30, ni o joutun nukkuu päikkäreit sisäl et ei nuku niit kunnol..

Mut nyt lopetan jaarittelun että hyvät yöt ja illat!:)

Iida-Ilona ja Amira

Vierailija
11/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli tuo kuvailu niin kiva idea :)

Eli olen 20v 157cm pitkä ja painoa on pauttiarallaa 55kg(raskaus aina lähemmäs 80... :)) Hyvin vaalea, sini-viher-harmaa silmäinen silmälasien kera ja pikkuruinen...sekä persjalkainen joka on varustettu mega-pohkeilla ;)...Mies on täysin vastakohta, tumma, roteva(miehekäs) ja jäänsiniset silmät sekä ihanan pitkät ja tuuheät mustat ripset (silmiin taisin ekana rakastua)omaava 183cm 24v nuorimies. Painoa en jaksa hänen kohdallaan miettiä, mutta dietin tarpeessa voisi olla ;) Multa lähti raskaus kilot, mutta mieheltä ei :))))

Luonteesta; perus skorppari taidan olla, äkkipikainen, tulistuva, mutta lojaali läheisiään kohtaan sekä raha-asioissa hiukenteleva ja muuten vähän höösö. Mies on perusmies, tekee ennenkuin miettii, nipottava raha-asioissa, ja hiukan pilkun viilaaja (toisaalta hyvä, muuten meillä ei olis ikinä rahaa....)

Poika on perinyt isänsä nenän, silmät ja äitinsä pään muodon ja suun. Kädet ja ruumiinrakenteen on myös perinyt isältään.

Musiikki meillä menee ihan ristiin, mies kuuntelee metallia ja jopa sitä örinääkin ja soittelee sitä samaa myös itse. Minä taas kuuntelen lauluja missä sanat on hyvät ja kolahtavat. Autossa soi useimmin kiss fm tai levyltä jumputusta tai suomirockkia :)

Ja sitten muihin....meillä opittiin kääntymään :)))) ja antaan pusu (tai lähinnä kuolataan äitin poski) ja paras leikki on hukku-löyty...

Mutta nyt törkkiin tutilla poikaa....