Mita mielta olette kaverista, joka jatkuvasti puhuu tapaamisesta mutta ei koskaan ehdi? Kerta toisensa jalkeen tulee tuntia ennen sovittua tapaamista etta sori nyt tuli muuta.
Aina ei ehdi edes ilmoitella. Kuitenkin ei mene kun viikko tällaisesta ikävästä kohtauksesta, kun hän on jo uudelleen herättelemässä keskustelua, että koska nähdään, olisi niin kiva nähdä.
Karkea jako, jatkanko hyvien tekosyiden ymmärtämistä vai teenkö johtopäätöksen, että tälle ihmiselle minä en ole kovin tärkeä asia?
Kommentit (10)
mutta minusta tuo on lähtökohtaisesti tosi noloa ystävyyden epäarvostamista. Pitää varmaan sua aika itsestäänselvyytenä, voi kohdella miten vaan ja aina vaan oot olemassa...
tein päätöksen jota en ole katunut!
Annoin olla, en siis enää suostunut sopimaan tapaamisia ja pettymään. aina kun jompikumpi sanoi että pitäisis nähdä, niin sanoin vaan että joo-o niinpitäisi enkä reagoinut muuten.
siihen loppui se ystävyys, eipä kaverit enää kyselleet!
(mainittakoon vielä, että siis minun piti aina käydä heillä, he eivät vaivaantuneet meille kuin 1krt vuodessa...)
Jos haluat pistää koko ystävyydenkin katkolle, tällaisilla ihmisillä menee monta kuukautta ennen kun osaavat kaivata sinua, jos silloinkaan. Sitten voi tulla sellaista miksei sua oo näkynyt -napinaa, ihan kun yhteydenpito olisi yksipuolista.
joka on tän ystävän lasta nuorempi ja ystäväni ei puutu siihen. Ei pahemmin kiinnosta nähdä ko ystävää, kun pitää haukan lailla vahtia sen lasta ettei tee pahaa mun lapselle. Etsikööt ystävänsä muualta, mua ei tollanen seura kiinnosta
Mutta vaikeaa kyllä keksiä, onko jotain samanlaista syytä meidänkin kohdalla. Vaikea uskoa siksi, että tämä ystävä itse aina aloittaa sen " koska nähdään ja sovitaas nyt heti oikein päivä" , mutta sitten itse peruu sen.
just siitä syystä että en aio kyseistä ihmistä tavata. Itse se " roikkuu" mussa ja yrittää sopia jotain tapaamisia. kai se on yksinäinen ja yrittää saada seuraa itelleen.
t 9
Tuosta ei seuraa sulle kuin sydänsuruja ja murhetta. Jos herra pyytää vielä tapaamaan niin sano että olet juuri nyt kiireinen, katsotaan viikon päästä etkä ota tähän mieheen yhteyttä silloinkaan. Jos mies huomaa että " elät vain häntä varten" , menetät mielenkiintosi ja hän pompottaa sinua kuin makkaratankoa mielensä mukaan. Etsi sellainen mies joka osaa arvostaa sinua ja tunnet olosi hyväksi miehen kanssa.
eli ei sellaisesta kaverista kyse. Vaan ihan oikeasta pelkästä kaverista, joka käyttäytyy tuollalailla tuuliviirimäisesti. Jotenkin on niin tyhmän oloista ryhtyä sen kanssa tähän " joo olisi niin kiva nähdä, sopiiko sulle ens tiistai kello kaksi" -juttuun, kun tekisi mieli sanoa, että no eihän sulle ole tähän mennessäkään ne sovitut ajat koskaan loppujen lopuksi sopineet.
Ap
itse ihmettelen toisessa ketjussa, et miks kaveri kerkee nähdä vaan kerran kuussa...ehkä me ollaan kauheita ihmisiä...pitää kai laittaa ankkuri jalkaan ja hypätä järveen. Mut ensin ryyppään.