Kokemuksia Mary Kay -kosmetiikasta? ev
Kommentit (11)
Mutta en käytä enkä tule koskaan käyttämään!
(Mua ei turhasta rahasteta. Pyöriköön se rahastuspiiri ilman mua!)
Ei ne kosmetiikkatuotteet kaupassa mitään katteettomia ole, päinvastoin. Mary Kay tarjoaa uramahdollisuuden nimenomaan naisille. Se on yritys, joka on luonut eniten naismiljonääriä.
Käyttämäni tuotteet ovat olleet ihan hyviä (mm ripsiväri, silmämeikin puhdistusaine ja huulirasva). Ovat kyllä niin kalliita, että enää en aio ostaa...
¿, molemmat (molemmat ihoa ikääntymiseltä suojaavia) katso mary.kay.fi timewise sarja
ovat vähintään samaa hintaluokkaa tai kalliimpia. Noihinhan sisältyy kotiin kuljetus ja neuvonta sekä 100% tyytyväisyystakuu.
käytän, ihonhoitotuotteita erityisesti. Ovat hintansa väärtejä, säännöllisesti käytettynä mun iho on aivan mahtava.
Mary Kay kutsuja, muuten ei pidä yhteyttä.
En todellakaan halua olla kyseisen merkin kanssa missään tekemisissä kun sen kauppaajat on tuollaisia.
Ostakoot itse tuotteensa, minä ostan parempia tuotteita kaupoista, sieltä niitä saa milloin haluaa ja välillä ne on tarjouksessakin. Niitä ostaakseen ei tarivtse mennä toisten nurkkiin kyläileen tai tehdä syömistä.
Rehellinen kauppa kannattaa!
En oo mistään Mary Kay-kutsuista kuullukaan! Esittelytilanne hoidetaan AINA yksilöllisesti eli vain yksi esittelijä / yksi asiakas. Ei koskaan ryhmässä kuten esim Tupperit!
Olen käyttänyt Mary Kayn meikkejä vuoden verran ja olen ollut tyytyväinen. Kalliitahan ne ovat, mutta tulee siinä mielessä halvemmaksi, ettei tarvitse tehdä mistään alekoreista löytöjä, jotka sitten jäävät kaapin perälle homehtumaan.
Tuotteet ovat hyvän laatuisia, ja kuten joku tuossa totesikin, laatukosmetiikaksi ei ole kovin kallista, esim. käsienhoitosarja, jossa on neljä eri putkiloa (ja joka tekee kädet superpehmeiksi) on kestänyt minulla jo melkein vuoden, ja vielä on purnuissa tavaraa. Maksoi muistaakseni 60 euroa. Jos esim olisi kosmetologilla käynyt, niin ei olisi puolen vuoden käsihoitoja saanut 60 eurolla ja tulos varmaan aika samaa tasoa.
Suosittelen kyllä niille, joilla on varaa laittaa rahaa kosmetiikkaan, mutta ei tietenkään sellaisille, joiden meikkibudjetti on jotain 100 euroa vuodessa.
taas keksitty yks rahastus keino rehellisille ihmisille.
kaupassa myydään kaikki kosmetiikka mitä tarvin.