kirjallisia luurankoja kaapissa?
Häpeäkseni tunnustan lukeneeni koko Stephen Kingin tuotannon ja ahmien! Tosin ensimmäisen hänen kirjoistaan luin jo 11-vuotiaana, mutta vieläkin tykkään.
Mitäs " häpeällisiä" paljastuksia muilta löytyy?
Kommentit (13)
Uskomatonta roskaa molemmat, joskus 14-vuotiaana tykkäsin niistä :DD
kaikki löytyy. ihmettelen, miten hyllyssä olevat kirjat nostavat ystävissäni aina niin ison äläkän. minusta ne on hauskaa ajanvietettä! silti aina _vähän_ nolottaa...
" No sitä outoa, että hän on kuitenkin kauhuroskakirjallisuuden kruunaamaton kuningas, eikä sovi sofistikoituneeseen makuun"
vai oliko se sun pointtisi?
näkyvillä
niin steelit kingit ku sheldonitkin. ja mielestäni ihan ok jotkut. mitä ihmettä sitä pitäs oikeen lukee jott avaikuttas olevansa sivistyny?
Viimeisimmät olen lukenut suosiolla kirjastosta, ovat menneet niin huonoiksi että en halua enää käyttää niihin rahaa. Luen ne aina silti kun uusi tulee, koukussa kun olen.
kutonen jatkaa kympille: sama täällä! ihan uskomattoman huonoksi ovat menneet ja SILTI täytyy haalia luettavaksi uusin. yleensä kyllä englanniksi, siten jotenkin pystyy perustelemaan itsellensä, miksi kuluttaa aikaa moiseen, no, roskaan.
lisään listaan iki-ihanat marian keyesit. kukaan ei voi väittää, että hänen kirjoillaan sivistyisi, mutta ovat ihan huippumukavaa lomaluettavaa.
aikaisemmin kritisoitiin, että ap luulee itsestään liikoja. kyllä se vaan niin on, että kaikki kirjallisuus EI sivistä, vaan niiden lukemista voisi verrata esim. tv:n katseluun; mukava tapa kuluttaa aikaa, siinä kaikki.
.... niin minä olen lukemassa Da Vinci -koodia (alkukielellä, ei niin että sillä olisi merkitystä - tuossa vain aiemmin joku halusi tuoda englanniksi lukemisen esiin). Olin ihmeissäni ja pettynyt, että se onkin viihdekirja! Maailmankuulu kohukirja, josta olin jostain syystä kuvitellut, että se olisi " korkeampaa kirjallisuutta" , osoittautuikin puhtaaksi viihteeksi. Onhan siinä kiinnostavaa tematiikkaa, mutta kirjallisista ansioista ei voi puhua.
Vierailija:
.... niin minä olen lukemassa Da Vinci -koodia (alkukielellä, ei niin että sillä olisi merkitystä - tuossa vain aiemmin joku halusi tuoda englanniksi lukemisen esiin). Olin ihmeissäni ja pettynyt, että se onkin viihdekirja! Maailmankuulu kohukirja, josta olin jostain syystä kuvitellut, että se olisi " korkeampaa kirjallisuutta" , osoittautuikin puhtaaksi viihteeksi. Onhan siinä kiinnostavaa tematiikkaa, mutta kirjallisista ansioista ei voi puhua.
Eli lähes kaikki, mitä mä luen :D
Mun hyllystä löytyy Victoria Holtia varmaan 10 teosta ;-D Äiti hankki niitä mulle kirjakerhosta kun olin romantiikan nälkäinen esiteini. Siellä ne edelleen hyllyn perällä kuitenkin pollottavat, vaikka herättävät suunnatonta hilpeyttä kaikissa...
Ja varmaan löytyy paljon muutakin vastaavaa, olen vaan kasvattanut kirjahyllyä, enkä paljonkaan heittänyt pois. No, reilun viiden vuoden päästä alkavat omat tyttöni olla sen ikäisiä, että niille varmaan taas lukijoita löytyy ;-)
T:ap