yksinhuoltajista kysymys!
miksi nää luntut, löytäessään uuden miehen, rupeavat heti käyttämään näitä miehiä ilmasena lastenhoitajana! tiedän parikin tällaista tyyppiä! seurustellaan max 3kuukautta ja heti ukko hoitamaan. pidetään heittopusseina!
Kommentit (5)
Että lumppu, sen voi yleistää toisin päinkin!!
Vierailija:
miksi nää luntut, löytäessään uuden miehen, rupeavat heti käyttämään näitä miehiä ilmasena lastenhoitajana! tiedän parikin tällaista tyyppiä! seurustellaan max 3kuukautta ja heti ukko hoitamaan. pidetään heittopusseina!
kuin ap:n tuntemat 2 kpl. Siinä onkin sitten syytä jo yleistää =DDD Ap laittaisi eron sattuessa lapset lastenkotiin ettei vaan hänestä tule yksinhuoltajaa.
No, ap:n viestiä (ja tyhmyyttä) on tuskin mitään syytä edes kommentoida, mutta hän otti kyllä esille mielenkiintoisen ilmiön, olen nimittäin itse yh, nyttemmin uudessa suhteessa ja olen törmännyt juuri tuollaiseen ajatteluun miesystäväni joidenkin tuttavien puolelta, varsinkin aluksi.
Asia on nimittäin niin, että nykyinen miesystäväni HALUAA viettää aikaa lapseni kanssa. Heillä on alusta asti synkannut todella hyvin ja vaikka poika onkin vielä pieni (eskarilainen), he harrastavat ja touhuavat yhdessä vaikka mitä (käyvät uimassa, pelaamassa, pulkkamäessä, laskettelemassa jne). Miesystäväni on sellainen sydämeltään lapsekas insinööri, joka on suorastaan innoissaan kun saa toteuttaa poikamaista puoltaan lapseni kanssa. Heti alusta asti hän oli järjestämässä vaikka mitä poikien puuhapäivää ihan omasta vapaasta tahdostaan. Toki touhuamme myös yhdessä, mutta usein hän tosiaan haluaa touhuta nimenomaan poikien kesken (minä en esim. laskettele tai pelaa jalkapalloa) ja pyytää mukaan myös omia miespuoleisia kavereitaan..
Vähän aikaa sitten sain kuulla yhteiseltä tutulta, että miehen kaveripiirissä oltiin todella pitkään supistu sellaista, että olen ottanut miehen vain hoitamaan ja viihdyttämään lastani. Niin ja sen lisäksi tietysti rahoittajaksi sillä hän on hyvätuloinen ja minä en...Nyt kun olemme olleet yhdessä kaksi vuotta ja tuttavapiiri on tutustunut minuun, olen ilmeisesti saanut " synninpäästön" , mutta näin siis automaattisesti ajatellaan yksinhuoltajista, joiden lapset viettävät aikaa uuden " isäpuolen" kanssa.
Haloo! Onkohan teille ap:n kaltaisille kyynikoille tullut mieleen, että nämä miehet ehkä oikeasti kiintyvät seurustelukumppaninsa lapsiin ja HALUAVAT viettää aikaa näiden kanssa? Ihan niin kuin sitä haluaa viettää aikaa omankin lapsensa kanssa. Tai että myös lapselle tekee hyvää tutustua uuteen perheenjäseneen ja viettää myös kahdenkeskeistä aikaa tämän kanssa?
Tämä palsta kyllä kertoo av-mammojen syvimmän olemuksen.