---Heinähattujen viikonloppu---
Kommentit (23)
Jihuu sain just tehtyä Runebergin torttuja ja nyt oottelen et tyttö heräis päikkäreiltä ja mies tulis kotiin että pääsis syömään niitä! Ei kyl tee hyvää mun painolle ku se on jo tainnu nousta vähä liikaa? Tiistaina ois neuvola ja vähän jännittää ku tota painoa on tullu viime kerrasta n.4kiloa!! Onneks kuitenki alotuspainosta vaan kaks ku ekaks vähä tippu. Minkä verran ois normaali painonnousu täs vaihees? Siis viikolla 16+6. Ton tytön kohal oli täs vaihees tullu vaa puol kiloa mut alotuspaino oli 5kg enemmän ku nyt. On kyl jo mahaki sen näkönen et joku siel aika hyvin kasvaa.. Kaikki housut mahtuu viel jalkaa mut paidat ei oikee istu. Onneks sain kaverilta lainaan ison pussin mammavaatteita!
Mä oon tuntenu liikkeitä nyt jotain vajaa pari viikkoa mut ne on kovin satunnaisia eli jonain päivinä tunnen ehkän yhen kerran ja toisina koko ajan. Nyt on kyllä niin ihana ollu tää raskaus tähän asti ettei mitään rajaa! En oo ollu paljo yhtää enää väsyny, pahoinvoiva tai pahamielinen toisin ku viimeks viel täs vaihees hurjasti! Eli poikaa oon alkanu epäilee tulevaks ku toi eka on tyttö.
Hauskaa loppuviikonloppua kaikille!
suosittelen kaikille sitrushedelmähimoisille Vip verigreippi-appelsiinimehua! On ihanaa ja sopivan hapanta!
Liitympä minäkin seuraan.
Pakkasta oli aamulla yli -25 ja ajattelin viettää koko päivän sängyssä löhöten. Eipä siitä mitään tullut kun kaveri soitti että voisinko hakea sen kaupungista, baarireissun jäljiltä oli ressukka jäänyt sinne. Noh, tottahan minä kaveria hädässä autan.
Kotiin päästyäni olinkin sitten jo niin pirteä että siivosin koko talon ja vaihdoin jouluverhot pois ikkunoista, on vähän venähtänyt se vaihtaminen...
Liikkeitä en oikein osaa vielä tunnistaa, jonkin moista outoa kurnutusta on tuntunut, en sitten tiedä mitä lie.
Eipä nyt muuta kuin ulos lenkille koiruuksien kanssa, saadaan koko porukka vähän raitista ilmaa.
Frodoliina ja " ronjuska" 18+5