Hei huutislaiset..
Kuinka monta päivää pistätte yleensä kaupallenne aikaa??
Kommentit (10)
tai sitten kohdistan päivän vaikka johonkin perjantaihin että on sitten viikonloppu aikaa pakkailla tms. =)
Itse pistän tuotteille yleensä sellaisen lähtöhinnan, ettei harmita, jos huutoja onkin vain 1 tms. Hintavarausta en käytä.
voi kyllä olla ettei vielä muutamassa päivässä kovin moni ehdi kohdettasi edes löytää tuolta tungoksesta... melkein laittaisin ainakin sen viikon.
mäkin katson yleesnä että sulkeutumispäivä on perjantai, jotta saa sitten rauhassa pakkailla tavarat.
Millaisia pakkaustyylejä käytätte, ts miten pakkaatte??
Tai sitten 1.40 kirjeisiin. Myyn siis lastenvaatteita yksittäin ja noilla yleensä pärjää.
Mä olen ostanu sellasen mielettömän rullan sellasta ruskeaa paketointipaperia johon sitten kaiken pakkaan.Tietty kirjekuoreen mahtuvat kirjekuoreeseen. Toi ruskea paketointi paperi on halpaa (1.90e rulla)ja siitä paketoi monet paketit. Rulla vaan on ihan mielettömän kokoinen=)
Entä kannattaakohan lastenvaatteita myydä ennemmin pakettina vai yksittäin, vai riippuuko tuotteesta?
ap taas
ei kukaan jaksa kauemmin seurailla mitään tiettyä kohdetta
eikä 14 pvän aukiololla saa hintaa yhtään korkeammaksi koska huudot tulevat yleensä vasta lopussa näissä tapauksissa, tai sitten heti alussa ja siihen jämähtävät