ONKO KOKEMUSTA KANEBON UUDESTA 38' C RIPSIVÄRISTÄ??
Kommentit (14)
kun kehuttiin (ongelmanani se, että kaikki ripsarit varisee poskille).
Aluksi oli enemmän kuin tyytyväinen ei varissut ja pidensi ripsiä mukavasti. Nyt kuitenkin n. kolmen kk käytön jälkeen on ruvennut varisemaan... :(
Ripsivärihän tulisikin vaihtaa 3-5kk välein.
ja jolla tavallisen, saati vedenkestävän ripsarin poispeseminen on sellaista taistoa, ettei juuri tule ripsaria käytettyä?? Jos sitä nimittäin pitää kovin hinkata, niin mulla lähtee vähätkin ripset mukana...Ko. tuote kyllä kiinnostaisi kovasti.
Onneksi vanhaa (eli pienellä ja tarkalla harjasosalla) on myynnissä ja tuskin myynti loppuukaan. Uusi malli (eli paksumpi ja kömpelömpi harjasosa) on ihan ok mutta minä en osaa sellaisella harjalla levittää ripsaria siististi.
Originaalin hylsyosa on uudistunut joten älä sekoita sitä uuteen malliin.
Jos esim sama ripsiväri ollut kolme kuukautta ja alkanut varista. Sekin voi olla syy varisemiseen.
Vai voisiko ensin kestovärjätä ripset ja sitten vielä laittaa ripsaria?
ja tietty ripset voi kestovärjäyttää ja sitten saada tuuheutta lisää ripsarilla. Itse tekisin näin, mutta silmät ärtyy liikaa kestovärjäyksestä.
kanebon maskaraa ei todellakaan tartte hinkata, runsaalla lämpimällä vedellä huljuttelee ja lähtee varisemaan itsestään:)
Tykkään vielä enemmän kuin vanhasta!
Pienellä harjalla saa siistin lopputuloksen lyhyisiin ripsiin. Jos sen sijaan on pitkät ripset omasta takaa on suurempi harja paikallaan.
3 kk käyttö tosiaankin on ihan riittävä aika ripsivärille. Oli kallis tai halpa - hinnastahan asia ei ole kiinni vaan pakkauksen sis. aineen määrästä ja käytöstä (päivittäin/kerran viikossa)
Miksi ihmeessä et osta silmämeikin poistolappuja? Niillä lähtee hyvin ilman väkivaltaa:)
Kallistahan tämä on, mutta minusta hintansa väärti ;-)
Mulla ainakin palaa naama jos on vähänkin lämmintä vesi! Friikki(kö)? =)
Mielestäni ripsarikin on paksumpaa.
Aivan loistavia molemmat kuitenkin!