Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAAMU? Mielipiteitä kaivataan.

03.02.2006 |

Mulla alkoi siis jonkinmoinen vuoto viime sunnuntaina (kp 31) ja sitä kesti niukkana tiputteluna keskiviikkoon asti. Ei tuntunut oikeilta kuukautisilta oikeastaan missään vaiheessa, vaikka välillä niin luulinkin. Sen seurauksena mulle on jäänyt alavatsaan sellainen jännä kihelmöivä olo ja paineen tunne ja olen erittäin räjähdys- ja itkuherkkä. Avomiesraukka on ollut helisemässä! ; ) Siis asiaan. Tein varmuuden vuoksi testin keskiviikkoaamuna ja olin näkeväni hieman sen sallitun kymmenen minuutin jälkeen hailakkaampaakin hailakkaamman toisen viivan siinä. Uusin testin tänä aamuna ja jälleen siihen mielestäni tuli testin kuivuttua haamujen haamu, mutta ehkä hieman vahvempi kuin keskiviikkona. Se oli sellainen enemmänkin vaaleanharmaa kuin vaaleanpunainen. Testi oli Kotitestit.comista tilattu Advanced Ultra 10. Mies ei sitä viivaa onnistunut näkemään, mutta se on herättyään niin pöllämystynyt, etten siksi sitä kovasti ihmettele. Voisiko se olla ns. viivan paikka? Vai onko niin, ettei siihen tosiaan mitään tule, jos ei sitä hormoonia virtsassa ole? Mulla on nyt ihan kummallinen olo enkä tiedä mitä uskoa. Auttakaa! : )

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisestä testistä en osaa sanoa onko viivan paikkaa vai ei mutta minulle kävi vähän samanlainen tilanne kun sinulla eili ekana päivä tuli pientä tiputtelua seuraavat kaksi päivää siitä tuli vähän enemmän mutta kuitenkin paljon niukemmin kun normaalisti ja vika päivä oli myös tiputtelu ja menkat vielä tuli etuajassakin sen verran ihmetystä noi menkat antoi että päätin tehdä testin illalla no se näytti negaa päätin vielä toisen tehdä aamulla niin näytti haamun ja mieskin kyllä näki sen siinä testissä vaikka hyvin vaalea se viiva olikin nyt tänään illalla sitten meinaan tehdä uuden testin kun pari päivää on mennyt siitä viime testistä sunkin varmaan kannattaa parin päivän päästä tehdä uus testi josko sit tulisi vahvempi viiva.

Olen kyllä kuulut täällä palstalla sellaisia tapauksia että ensin tulee haamu ja sitten muutaman päivän päästä on testattu uudestaan niin kunnon plussa olisi tullut pitää toivoa vaan parasta että kyse olisi " valemenkoista" .

Paljon plussa onnea myös sinulle!!!:)

Vierailija
2/2 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt tosiaan vaan pistää jäitä hattuun ja odottaa maanantaiaamuun. Onneksi lähdetään mökkeilemään viikonlopuksi, niin ehkä jotenkin pysyn housuissani. Toivotaan todella, että kumpikin saadaan vahvistunut plussa mahdollisimman pian!

Plussaonnea myös sulle Carita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla