Lidlin vaipat?
Millaista kokemusta Lidlin vaipoista? Itse olen kuullut hyvää,mutta vielä omaa kokemusta ei ole(lähimpään Lidliin vähän matkaa).
Ovat ilmeisesti myös edullisempia?
Mitäs mieltä siskot olette,onko kylvetystahti hyväihoisella 3kk ukkelilla 2krt vkossa,vai pitäisikö useammin?
Ovatkos pienokaisenne tulleet kuinka kipeiksi 3kk-rokotteesta?
Kommentit (10)
Itse olen käyttänyt tytölläni Lidlin vaippoja. Yhtä hyviä ovat, ellei
jopa parempia, kuin muiden vaipat.
Yöllä ei ole tullut kertaakaan pissa läpi.
Olen erittäin positiivisesti yllättynyt. Halvempia en ole vielä löytänyt.
Meillä kokeiltiin lidlin vaippoja yksi paketillinen kun olin täältä lukenut kehuja niistä. Halpoja ne olivat ja muuten kaikinpuolin ok, mutta ne teipit...En vieläkään ymmärrä mistä kohdasta niiden kuuluisi tarttua kiinni, koska en saanut ikinä niitä pitämään, edes siinä vaiheessa kun laitoin vaippaa pojan ylle. Poika on lisäksi kova potkiskelemaan ja touhuamaan (3 kk) joten vaippa oli aika usein rutussa toisella puolen peppua =( Poikamme on kyllä aika hoikka, joten voi johtua myös siitä että tuntuivat masunkohdalta väljiltä ja teipit menivät päällekkäin eivätkä siksi pitäneet. Mieheni ei kuitenkaan valittanut teippiongelmia eikä ymmärtänyt miksi en saa niitä toimimaan.
Rokotteesta meillä ei tullut mitään vaivoja ja nyt en enää muista mitä muuta kysyit (voi tätä muistiani taas, sorry!)
säännöllisesti poitsulla. Hyvin ovat pitäneet myös yöllä, ovatkn taineet olla ainoita vaippoja, jotka eivät ole fuskanneet. Liberot päästivät tosi usein ja pampersit joskus. Pitkä ja hoikka poika meillä ja siis hyvin ovat toimineet ja mikä parasta: ovat halpoja. Tosta kiinnityksestä sen verran kommentoin, että myös meillä meinaa mennä aina alussa, kun vaihdetaan isompaan kokoon, teipit päällekäin ja tuntuu, että ei niin kireälle saisikaan kuin tarvis. Ei ole kuitenkaan kertaakaan siis läpi tullut, vaikka vähän löysälle on jäänytkin.
Kuulin, että ens viikolla Lidlin valikoimiin tulisi myös housuvaipat. Ainakin nämä teippivaipat on tosi hyviä ja edullisia ja olisi kiva kokeilla myös niitä housuvaippoja varsinkin jos ovat yhtä halpoja. Olemme toistaiseksi pärjänneet ihan teippivaipoilla, vaikka lapsi välillä kiemurteleekin vaipanvaihdossa. Housuvaipat yleensä on niin kalliita, et en tiedä aletaanko niitä käyttää ollenkaan. Jos Lidlin olis halvempia kuin muut, vois niitä kokeilla.
Aluksi olin minäkin innoissani Lidlin vaipoista: pitivät pissat sisällään ja hinta tosi edullinen...mutta sitten tuli ihottuma, mikä hävisi heti vappamerkkkiä vaihdettuamme. Harmi kun eivät sopineet meidän neidille! Ja sama juttu kävi kaverin vauvalle myös...
Petyin eilen, kun Lidlissä kävin. Housuvaippapaketissa on vain 22 vaippaa ja hinta kuitenkin päälle 6 euroa. Pirkan housuvaipat ovat halvempia, kun paketissa kuitenkin on 24 kpl ja hinta muistaakseni sama ellei hieman edullisemikin. Eli pysyttäydyn ihan niissä Cienin normivaipoissa ja ostan housuvaipat yötä varten K-kaupasta.
ja fuskasivat kokoajan, sen jälkeen en ole uskaltanut muita " halpoja" kokeilla....
Meillä tuli rokotteesta kovat kuumekouristukset, mutta hävisivät heti supon laiton jälkeen.
Meillä on pelkkiä hyviä kokemuksia lidlin vaipoista,käytin ennen pamppersseja,ja niistä pääsi meillä aika usein pissa karkuun yöllä.
Muita " halppis-vaippoja" ei olla edes kokeiltu,koska nämä k.o. vaipat on todettu hyväksi.
Ovat ainakin meidän tytölle sopineet paremmin kuin pamperssit tai liberot, siis nuo lidlin vaipat. Ja ovat melkein puolta halvempia.
Ja minusta tuo kylvetystahti kuullostaa ihan ok:lta niin meilläkin on kylvetty alusta asti (nyt tyttä 9kk) . Jos iho on hyvä niin ymmärtääkseni saa halutessa kylvettää usemminkin mutta ei tarvitse. Eiväthän vauvat sillä tavalla likaannu. Ja meille ei ole tullut mitään noista rokotteista, mutta ostin varmuuden vuoksi silloin suppoja kaappiin.