Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kannattaisi myydä lasten pienet vaatteet? Pk-seudulla?

02.02.2006 |

Mulla olisi tyttöjen 110cm ulkovaatteita ja pojan 74cm vaatteita.En jaksaisi lähetellä postissa.Missä kirpparilla saa parhaiten myytyä vaatteet? kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään hietsun kirppiksestä. Kesällä on ihana aurinkoisella ilmalla muutoinkin ulkoilla siellä, syödä jätskiä ja rauhassa katsoa kirpparipöytien antia :) (ilman lapsia, rattaat on tiellä..)

Vierailija
2/4 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettoaa ja vähemmällä pääsee, jos vie myytäväksi Lafkanille Graniin (he ottavat 50% hinnasta, yli 20¿:n tavaroista heidän osuus pienempi). Pitävät kuitenkin ihan kohtalaisia hintoja, esim. käytetty Reimatec 20¿ ja kaikki viedään kuulemma käsistä!

Täälläkin voi myyskennellä tai huuto.netissä, mutta huomasin tässä, kun olen ammielle _o/ kuvannut vaatteita, ettei se niin helppoa ole. Nimittäin silitetty vaate näyttääkin kuvassa poimuiselta, tms. Tai sitten olen huono kuvaamaan. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olen aina saanut lastenvaatteet hyvin kaupaksi. Tänä keväänä näyttäisi olevan vain kaksi kirppisviikonloppua. Hinnat ja muut tiedot löytyvät täältä:

http://www.myyrmaenurheiluhallit.fi/9

Ostajat tulevat paikalle samaan aikaan myyjien kanssa, joten kannattaa hinnoitella/lajitella vaatteet jo valmiiksi niin ettei tarvitse siinä hulinassa ruveta hintoja miettimään. Ja silmät saa olla selässäkin ettei tavaraa häviä... Mutta siellä olen aina parhaimman hinnan saanut vaatteista ja kaupaksi ovat käyneet. Ja yleensä olen ollut myymässä vain lauantaina.

Vierailija
4/4 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kolme lasta niin vaatetta jää pieneksi koko ajan ja olen laiska kauppaamaan.