Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kokeillut Tri Tolosen kilo-stop valmistetta?

Vierailija
02.02.2006 |

Minä laihdutan ja olen aikeissa kokeilla tuotetta laihdutukseni tueksi. En usko että se on mikään ihmepilleri jolla saa kiloja pois ruokailua muuttamatta. Mutta jos sen ottaisi laihduuksen tueksi ja kokeilisi onko siitä mitään taikaa. Onko kokemuksia kenelläkään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, joku kymmenen vuotta sitten on kaipaillut vastauksia samaan kysymykseen kuin minä. 

Eli, onko tällä vuosikymmenellä kenelläkään kokemuksia tästä tuotteesta? Tai jostain muusta hiilihydraattisiepparista, kuten Figurel Low Carb -pillereistä?

Vierailija
2/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. En kaipaa mielipiteitä asiasta, vaan omakohtaisia kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saat kertomuksia kokemuksista. En usko, että kukaan on niin tyhmä, että jollain siepparilla laihduttaa.

Vierailija
4/7 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin saat kertomuksia kokemuksista. En usko, että kukaan on niin tyhmä, että jollain siepparilla laihduttaa.

Ei pelkkä sieppari mitään auta. Mutta jos muutenkin syö oikein ja liikkuu, niin nuo on tarkoitettu laihtumisen TUEKSI, eli lisäavuksi. Ei mikään pilleri maailmassa laihduta ilman oikeaa ruokavaliota ja sitä liikuntaa.

Olen laihtunut jo 30 kiloa, mutta viimeiset 10 kiloa on tosi tosi tiukassa. Olen viimeisen puolen vuoden aikana laihtunut vain 5 kiloa, vaikka normaalipainon ylärajaan on vielä se 10 kiloa tällä hetkellä.

Siksi kyselen, josko jollain olisi kokemusta tällaisista tuotteista, onko tullut mitään nytkähdystä alaspäin tai muita kokemuksia.

Vierailija
5/7 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,kokeiltu vuonna 2005synnytyksen kans paino oli hurja eli yli 26kg lisapainoa(72-95),sit kotitreenina venytykset treenit,vauvan kans liikunta ulkona,paljon nestettä,eli en yleensa juo vetta(laitoin kannun tiskialtaan reunalle ja sitruunan makua tms sinne)

Aloitin epäilevästi 2ja 2,kuukauden päästä 4ja 4

Ainut mikä muuttui oli se et joutuin tekemään paljon lihastreeneja koska rasva lähti nn mutta iski jalkakramppeja,selkä jne.eli lihakset olivat nolla!

Painoa huomasin vasta huhtikuun paikkeilla siinä sitten olinkin jo aika kuihtunut oloinen 62kg,erittäin laihan oloinen///

Tulin raskaaksi ja se kuntoilu nn jäi//

Toisen raskauden alkupaino hyvä ja vaan 7kg tuli lisä ja se paino oikeesti pysyi aika kauan just kohdillaan,vuoteen 2011sit alkoi nousemaan,rytmihäiriöt,nivelrikko//(2008-2012)//syövän hoito!!!!

En käyttänyt jatkuvasti kilo stoppia kuureina vaan siina 2005-2006alku vuosi ja auttoi pitkälle!!!

Nyt vuonna 2015tilasin ja kokeilin koska 2012verenpainen lääkitys ja muut oudot tapahtuat nostivat painoani eli nestettä kertyi kehoon eikä poistu///personal trainerin kaa ollut treeneissa 2013-2015//ei auttanut mikään,vaan lisª krampeja ihan liikuntakyvytömäksi muutuin.

Eli enemmän tuntuu et sitä nestettä pitäisi saada kehosta pois ja tapa jolla mun keho nn varastoi ruuan kehoon jatkuvasti pitäisi saada lippumaan!

Ei auttanut tällä kertaa tr.toloselta tilatut kilo stop valmisteet!//ihottuma,migreeni voimistui,kokonaan ruokahalu poistui,erittäin hermoilevaksi muutuin!!!😵

Et silleen,nyt 169cm,kg 98-95keikkuu

Alkoi nousemaan 2012(78-84),2014(82-90),jne eikä tipu,parin vuoden välein vaan nostaa pikkasen ja sit jumittuu!!!

Vierailija
6/7 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap vaan söis vähemmän eikä uskois humpuukituotteisiin, jooko? Kevään alku ja valon lisääntyminen laittaa virtaa koneeseen ja kilot karisevat nopeammin.

Vierailija
7/7 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garcinia Laihdutuslääke - http://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.