Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko laiska äiti?

Vierailija
02.02.2006 |

Eilen vietin ns vapaapäivää, siis lapsi oli tarhassa ja mulla vapaa töistä.

Imuroin, pesin pyykkiä, järjestelin kaappeja.. Hoidin tiskit ja tein ruokaa..

Mies tulee illalla kotiin ja haukkuu mut laiskaksi...

Olenko mielestänne laiska?

Eikö äidillä ole oikeutta vapaapäivään jos se sattuu olemaan keskellä viikkoa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en sano että teit väärin, mutta toinen näkökulma)

Vierailija
2/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeushan vapaapäivään on, mutta miksei sitä voi viettää alpsen kanssa? Ihmettelen vaan. itse ainakin niin tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivosithan koko päivän

Vierailija
4/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla sitä jaksaa olla iloisempi äiti sitten kun lapset tulevat kotona käymään.

Vierailija
5/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapsella varmasti oli kivempaa tarhassa kuin kotona kanssani siivoamassa...

Vierailija
6/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pitää käydä.

Vierailija
7/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kerennyt tekemään lapsen kanssa mitään. Sitä ei kiinnosta siivous yms. Tarhakaverit on tärkeitä myöskin.

Vierailija
8/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin ilmoittaa tuossa että teen tällä viikolla 6 päiväisen viikon. Eikö se riitä?

Vierailija
9/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan jokapäivästä toisille.

Vierailija
10/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskushan kotihommiakin on tehtävä. Täällä palstalla tuntuu vallitsevan käsitys, että kaikki kotihommat on aina tehtävä lasten kanssa. Mutta meillä on ainakin osa sellaisia hommia, jotka eivät onnistu lasten kanssa. Joten itsekin otan välillä muutaman tunnin ja teen jonkun tälläisen asian pois alta. Itselle tulee parempi mieli ja sitten voi rauhassa olla lapsen kanssa illalla.

Toki lapsella on myös oikeus vapaaseen, mutta jos äiti olisi tehnyt kaiken tuon minkä teit lapsen kanssa, niin missäs välissä äiti olisi hoitanut lasta? Ja jos lapsi on jo ollut 3 päivää kotona, niin hänelläkin on ollut jo lomaa. Etkä varmaan sinäkään kaikkia vapaa päiviä pidä lasta hoidossa?

Vierailija
11/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimenomaan oli tarpeellista se siivous.. Mutta siis vain imuroin.. Enkä vienyt mattoja ulos/pessyt lattioita.

Vierailija
12/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ole joka vapaapäivä hoidossa! Teen kolmivuoro työtä ja näin vapaata on enempi viikolla ja tietty isänsä hoitaa viikonloput jos olen töissä.

Vierailija
13/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa joko yhdessä siivoten tai jotain muuta tehden. Monella on nykyään se käsitys että lapset vaan pois nurkista niin äiti/isä saa viettää " omaa" aikaa. Ja jos lapsesi kaipaa leikkikavereita miksette men vaikka puistoon?

Vierailija
14/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle arkivapaapäivät ovat kullan arvoisia hetkiä. Silloin saan olla lasten kanssa aamusta iltaan ja touhuta mitä huvittaa.

Vierailija
15/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla usein myös viikolla vapaa ja käytän sen kyllä kotitöihin,mutta myös itselleni. Lapsi on hoidossa neljänä päivänä viikossa ja kukaan ei kärsi tästä järjestelystä.

Enemmän pitäs ihmetellä sun miehen käytöstä. Mulla ei onneksi heitä moista kommenttia, en kyllä hyväksyiskään.Onko hän itse himo siivooja tai tekeekö paljon kotitöitä?

Täällä taas ahdistuneet kotiäidit arvostelee..

Vierailija
16/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et oikein näyttänyt ymmärtävän että teen 3vuorotyötä. Ja näin lapseni ei tarvitse joka aamu mennä aikaisin tarhaan. Vien mennessäni noin 12 maissa. Ja isänsä hakee neljältä.

Ja todellakin kerkeän olemaan ihan riittävästi lapseni kanssa! Ja eikös se lapsi ole yhtä paljon isänsä lapsi? Onko äitejä vaan syyllistettävä että ei vietä aikaa lapsen kanssa? Yhtä hyvin voitaisiin syyllistää isejä? Eikös niillä iseillä ole sit lusikkansa sopassa?

Vierailija
17/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että paremmin mun mielestä ap:lla asiat on.

Vierailija
18/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on himo siivooja ja tekee paljon kotitöitä ja hoitaa myös lasta! Miehelläni saattoi olla ehkä huono päivä.. Ja hänellä on myös vapaapäiviä jolloin hän tekee aina sen suursiivouksen.. Mutta minä sitä en sitten sattunut tekemään...

Miehet sitten osaa aina välillä olla...

Vierailija
19/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 21

Vierailija
20/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan paljon taas turhautuneita kotiäitejä... Ja kateellisia työssäkäyville...