######SYYSKUISILLE TORSTAITA############
Kommentit (23)
En ehtiny päivällä koneelle kun oli ystäväni vauvansa kanssa kylässä, mutta jos nyt sitten. Iskä hauskuuttaa poikaa, kauhea naurunremakka kuuluu olohuoneesta =)
Päivällä oltiin pihalla, kun mentiin vaunuilla vastaan tuota kaveriani ja poika nukkui KAKSI tuntia vaunuissa. Kyllä sen päiväunet taitaa hiukan parantua. Nyt sitten tietysti kun oikeen kehuu niin huomenna ei nukuta ollenkaan....
Vaippamerkeistä on ollut puhetta. Meillä on pampersin active fit kokoa 4. Mumma toi pojalle muumejakin (koko 4) kokeiluun ja on nekin ihan ok. Noista active fiteistä oon tykänny ja kai poikakin, kun ne joustaa niin hyvin. Niitä kun ei saa vahingossakaan liian kireelle.
Lidlin vaippojakin oon kokeillu ja ihan hyviä nekin. Hinta-laatu suhde kohdallaan !!
Soseista; nyt oon ostanu kaupasta valmiita koska niitä menee vielä niin vähän n. purkki päivässä. Sitten kun alkaa syömään enemmän niin teen itse.
Onko kukaan pakastanut itsetehtyjä soseita pilttipurkeissa ? Olis soseet kätevänkokoisissa purkeissa valmiiksi. Lähinnä siksi kysyn, että kestääkö lasipurkit pakastamista, ettei vaan halkee...
Joku muukin oli jäänyt heti koukkuun Lost-sarjaan. Täällä on toinen, heti silloin kun näin mainoksen sarjasta sanoin että toi on varmaan hyvä... Pitää vaan nauhottaa kun tuohon aikaan on aina pojan iltatoimet menossa niin ei kerkee katsomaan.
Mutta nyt menen katsomaan mitä nuo yhdet tuolla olohuoneessa touhaavat...
Kuulumisiin !!
Terkuin: Jyyli
Tyttö ottaa pikkunokosia. Jotenkin tänään on sosiaalisten kontaktien puutetta = roikun netissä.
Vaipoista. Meillä kestoillaan kotioloissa ja reissussa käytetään kertiksiä. Vähän mitä merkkiä nyt mukaan tarttuu mutta Dailyjä en enää osta. Tuli yksi täysin susi pakkaus; teipit katkeili käytössä ja vaatteet oli ihan soosissa. Grr. Sain kyllä hyvityksen. Lidlin vaipat kyllä haukkuu hintansa.
Olis kyllä kiva jos kertakäyttösiä vaippoja sais edes vähän ekologisempina. Ottaa päähän kun kaikkea muutakin osataan nykyään tehdä ympäristöystävällisesti. Miksei vaippoja?
Meillä tyttö on ollut isovanhempien hoidettavana muutaman tunnin useammankin kerran. Yöksi ei ole ollut vielä tarvetta eikä halua jättää. Eikä vielä onnistuisikaan kun täysimetyksellä mennään.
Pitää laittaa Lost nauhalle kun kuitenkin olen nukuttamassa tyttöä niihin aikoihin...ja nukahdan taas itsekin. Minäkin jäin heti koukkuun.
Hyvinhän täällä päiväpinotkin pitenee :)
Auroora ja typy
Onpas kivasti tullut nyt kirjoituksia!! Mahtava juttu ja tosi kiva lueskella :)
Meillä aloiteltiin tänään soseet ja aprikoosilla lähdettiin.. Ajateltiin makealla että alkais positiivisesti lusikkaan kokeilu ja neuvolastakin sanottiin että näin voi tehdä. Painottivat sitä että täytyy olla positiivisiä hetkiä nämä alun syömähetket, että jos ei jostain tykkää niin vaihdetaan toiseen ettei tule syömisestä lapselle tuskaa ja ahdistusta.. Ja tosiaan aprikoosi upposi todella hyvin!! Tyttö alkoi oikein huutamaan kun ei enempää saanut :) Ja kauhea maissutus ja mäissytys vaan kuului kun oli niii-in hyvää :) Suu aukesi heti kun lusikka tuli lähelle.
Joku kyseli vaipoista, me käytetään Liberon 5-8 kg. Pampersia olen kokeillut mutta ne haisivat niin pahalle (synteettiselle..) etten niitä toiste osta! Lidlin vaippoja pitäisi kokeilla..
Ja tyttö on ollut jo muutamia kertoja hoidossa, ei kuitenkaan öitä vielä. Viime viikonloppuna oltiin miehen kanssa elokuvissa ja syömässä ja kyllä oli mukavaa mennä ekaa kertaa synnytyksen jälkeen kaksin ulos :)
Nyt mies huutelee apuun ruuan laittoon, moido!
äiti + tyttö (4kk)