Mies jättämässä minua :''(
Meillä minä olin se pettäjä. Mies jaksoi katsella useita vuosia hommiani. Saatoin olla vuoden, parikin välissä kunnolla mutta sitten taas repesi. Mies tiesi, etten ns. ole yhden miehen nainen, sanoin sen hänelle seurusteluaikanamme. Ja petin jo silloinkin. Silti hän meni kanssani naimisiin ja perusti perheen. Luuliko, että lapset rauhoittavat minua?
Seksuaalisuus on minulle jotenkin ongelma, haluan liikaa ja liian monin tavoin, yksi mies ei pysty sitä tyydyttämään. En ole koskaan teeskennellytkään muuta.
Olen kyllä pyrkinyt pitämään suhteet piilossa, mitäpä sitä toisen naamaan hieromaan, mutta usein mies on saanut tietää, arvannut tai vakoillut. Nyt tuli kuulemma mitta täyteen, kärähdin tälle kesälle kahden yhtäaikaisen rakastajan pitämisestä.
En tajua miten saamme elämän järjestymään, kuka ottaa lapset ja kuinka ne raukat tästä kärsivät. Minä en edes haluaisi erota. Mutta tällä kertaa minulta ei kysytä. Kuinka saisin miehen pään käännettyä? Lupaamalla uskollisuuutta? Minä tiedän itseni ...vuosi, pari ja olen taas toisten sängyssä. Näin se menee vain. :( :( :(
Kommentit (11)
et kai todella odota että mies loppuikäänsä jaksaa katella kun vaimo pyörii muiden sängyssä. Rajansa kaikella
Lapset isän mukaan, niin saavat kasvaa tasapainoisemman vanhemman kanssa. Ja sinä voit jakaa tavaraasi rauhassa.
Luuletteko kaikki että on vain yksi ainoa tapa, olla yhden kanssa? Ettekö koskaan ole pysähtynyt miettimään, että me ihmiset ollaan erilaisia?
Ja itse en muita kaipaile, mutta ymmärrän kai sitten enemmän näitä asioita.
on tämän "taipumukseni" tiennytkin. En usko että sillä on uutta, ei vain taida jaksaa enää. On niin väsyneen oloinen, ei jaksa enää toivoa että vaimo tästä muuttuisi, sanoo.
Minä en ole häneltä koskaan yksiavioisuutta olettanut kun en sitä vaadi itseltänikään, mutta ei kai ole koskaan osannu käyttää tilaisuutta hyväkseen. Miksi sellainen perinteinen suhde on aina automaattisesti oikea kaikkien mielestä? Seksihän on vain yksi osa-alue.
Siis kummallekkin, yhdessä ja erikseen!!
Ja oikeesti ihan ystävällisesti sanon, nyt alat miettimään mikä on tärkeintä. Pistät puntariin kaiken.
Ja jos mies vakaasti lähtee kyllä sun kannattaa kummiskin lähteä juttelemaan jollekkin ammatti ihmiselle.
Enkä tarkoita että jos et halua muuttaa tapaasi niin toivon että löydät itsellesi kumppani jolla on samanlaisa arvoja kuin sinulla.
T:petetty
huonoin tekosyy ikinä, sekään ei oikeuta mitä tahansa. Vastuun siirtämistä... Jos oikeesti haluat tilanteen ratkaista niin mene terapiaan, itsekin tiedät kärsiväsi riippuvuudesta. Seksiriippuvuus on verrattavissa alkoholismiin...
Kun he vanhenevat ei ole mikään helppo asia olla sen jakorasian lapsi. Vaikka kuinka yrittäisit kuinka puuhailla salassa aina joku tietää ja sanoo seuraavalle, sitten joku sanoo lapsellesi koulussa, että teidän äiti antaa kaikille....
toinen on tämä ap:n seksuaalisuus, jonka kanssa hän itse tuntuu tulevan toimeen ihan hyvin. Tyyli on ehkä erilainen kuin valtaosalla täällä käyvistä palstamammoista, mutta se ei ole ap:n ongelma.
Toinen juttu on tulossa oleva ero. Ero on varmasti aina lapsille hankala, mutta jos vanhemmat eivät pysty sovussa elämään niin parempi erota. Lasten huoltajuudesta sovitte sen mukaan, kumpi heitä on nyt enemmän hoitanut ja kummalla on paremmat edellytykset heitä hoitaa (asunto, työt, vakaa elämä). Tai sitten otatte vuoroviikot.
Pää pystyyn nyt. Parempi varmaan itsellesikin ettei tarvitse valheessa elää enää. Ei tietysti kuulu minulle, mutta miksi menitte naimisiin?
Sillä on uusi nainen kiikarissa!
Ajattele, se on päässy susta yli. Löytänyt paremman naisen jonka tekee onnelliseksi.
Teidän on parempi erota. Samoin lapsille. Erotkaa sovussa ja lapset mieluiten isälle. Hän on selvästi perhekeskeisempi. Sinä vaan mietit hyätyksi tulemista. Voi sua!! :(
niin miksi hän siitä nyt suuttui/loukkantui niin, että haluaa erota? Onko hänellä joku uusi kierrossa?