Äidit tampereelta
teistä ois kiva saada lenkkeily ja leikkiseuraa..mulla on lapset 1v2kk ja 1kk4päivää ja mä ite oon 23v...me asutaan kalkussa,mutta eipä sillä ole niin paljon merkitystä että missä päin te asutte...
Kommentit (10)
No hei! Olen 21-vuotias kahden lapsen äiti annalasta. Päivisin tuppaa oleman aika tylsää kun mieskin on töissä joten uusia tuttavuuksia olisi mukava saada. Lapset ovat 3,5-v ja 1,2-v.
Kirjoitella saa medan@luukku.com
Olen 27-vuotias äippä santalahdesta! Meillä on pian 5kk ikäinen tyttö:) Kaipailen myöskin mammakavereita!
täällä kohta 23v. äitiliini ja tytär 1v. raholasta kaipais kans lenkkeily ja kahvittelu seuraa..ei olla kovin kaukan,jos kalkussa asustelette?mailaa moniques@suomi24.fi
täälä ois yks kauksulainen mamma!! meijän pikkuset on nyt 1v 9kk ja 9,5kk.. ja hauvveli on 8,5kk nallekarhu.. (sekotus landseeria, nöffiä, noutajaa ja jämtlanninpystykorvaa)
seura olis todella tervetullutta kun meilläkin isukki on päivät töissä..
kisuliini84
Elikkäs äiti noin 30v. ja poika 5kk. Asumme Tammelassa ja kun kesäkin lähestyy niin pojalle olisi mukava saada kavereita vaikka hiekkalaatikolle ja tietysti äidille myös.
oleva äiti eli kohta 30 ja poika 10kk asutaan Amurissa. Laita sähköpostia tulemaan: m_kuosmanen@hotmail.com
täällä kesällä 30vuotta mittariin tuleva äiskä ja poika2v keskustasta..uudet ystävät tervetulleita
salla_tunturi@netti.fi
eli 29-v. äiti ja 7 kk poika kaipaavat mammaseuraa Tampereelta (itse asumme Etelä-Tampereella). Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen tosca1@luukku.com
Hei
Olen 27 vuotias noin kuuden viikon ikäisen poikalapsen äiti Kalkusta ja etsin itselleni kahvittelu ja lenkki seuraa. Olisi mukava tavata.