Miltä tuntuu olla lihava? Koetko jääväsi jostain paitsi?
Kommentit (21)
laihduin 30kiloa ja oli hyvä olla. nyt raskaana ja tuntuu että tää " vain" 15kg ylimääräistä niin saa puhista jo pienellä kävelylenkillä..
tunsin jääväni paitsi hienoista hyvin istuvista vaatteista, mutta kai niitäkin olisi jos olisi rahaa ja aikaa etsiä.
Lapsen sain vasta laihdutettuani, sen jälkeen lihoin taas. Vaatteista tykkään, mutta ei nättejä tälläiselle tankille ole, ei ainakaan seksikkäitä. Lapsen kanssa ei jaksa telmiä/juosta kauaakaan, kun jo tulee pahaolo. Onhan näitä.
Nuorempana olin toisen lihavan kaverini kanssa aina ravintoloissa lähinnä seinäruusuna, tanssia en ole kehdannut ikinä ihmisten ilmoilla. Kouluaikaisissa diskoissa luokan pojat pilkkasivat aivan tarpeeksi hyllyviä kilojani.
Kyllä sen pilkan ja naurun kuulen selkäni takana, vaikka en sitä näytä. Eikä tartte tulla kertomaan että oon rumaläski, tiedän sen itse.
Mistään en koe jääväni paitsi.
Tämä tilanne tosin vaati sen, että oppi hyväksymään itsensä, tykkäämään itsestään. Olen ollut joskus laihakin, enkä kyennyt pitämään itsestäni silloin, joten olen onnellisempi nyt :)
Laihduttakaa, mätisäkit ei ole naisellisia.
En tarkoita että ihan alipainoisena oisi hyvä, mutta normaalipainoisena on varmaan terveempi olo. Ja kyllä sitä näyttääkin hyvemmältä.
Vierailija:
Laihduttakaa, mätisäkit ei ole naisellisia.
Ja makujakin on monia -miksi pitäisi olla juuri SINUN makusi mallinen vartaloltaan? ;)
Jos nyt lihava olinkaan, 15 kg ylipainoinen. Se olo joka lihavalla on, on sairas, turvonnut ja ikävä. Eron tietää jo sillä että syö vähän aikaa kevyemmin. On kuin eri ihminen vaikkei vielä ole laihtunut.
Lihavuus ei ole tervettä ja se tuntuu olossa.
Nyt olen urheilullinen ja urheilu tuntuu niin hyvältä etten voinut edes joskus kuvitella. Olen kiinteä, tunnen kroppani lihakset ja olo on hyvä, terve ja pirteä. Voin ostaa kivoja vaatteita. Näytän hyvältä pikkuruisissa alkkareissa.
Kyllä, jäin paljosta paitsi lihavana.
Todellakin; niistä muista seikoista johtuen olin onneton (ja laiha), nykyään olen tukevampi, mutta onnellinen.
Siis, miten joku voi väittää olleensa onneton hoikkana?
...ei hyvää päivää! Todellakaanko ei hoikka ihminen ole ikinä onneton? =D
Paino on vaihdellut 38-93 kiloon.Pituutta 160cm.
Laihana oli kevyt olo ja sain paljon huomiota miehiltä jotka olivat todella hyvän näköisiä,mutta muuten samat ongelmat on lihavalla kuin laihallakin.
Nyt hyvin lihavana mietin kokoajan sitä kuinka olen lihava ja miten on niin raskas ja huono olla.Fyysisesti tosi huono olo.Muuten asiat on kunnossa lapsi uusi talo ja hyvän näköinen mies.;)
JOs voisin niin laihduttaisin noin 60 kiloiseksi.se oli ihan hyvä kohtuullinen paino.No täytyy varmaan ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa NYT kuurille.
Vierailija:
En tarkoita että ihan alipainoisena oisi hyvä, mutta normaalipainoisena on varmaan terveempi olo. Ja kyllä sitä näyttääkin hyvemmältä.
No kuten varmaan arvaatte että mulla on syömishäiriö.Mies ei halua että laihdutan itseni kuoliaaksi.sanoo että mieluumminlihava kuin että alan sairaaloisesti laihduttaa.
En todellakaan voi tietää onko miehesi sairas? Vai ei? Tuskin se edes johtuu kiloistasi. Vai sairastuiko miehesi kun olit hoikka.
Hei haloo! pysy asiassa.
Kyse olikin sairaasta lapsestasi. No sama asia.
Miten noi kaksi asiaa liittyy toisiinsa?
Lihavana takuulla tuntuu samalta kuin laihanakin. Miehet tykkää molemmista, onneksi.