Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään jumppapalloa?

01.02.2006 |

Ois toiveissa saada sellainen tässä lähiaikoina synttärilahjaksi, ja mietin vaan että onko kellään siitä kokemusta? Onko tehokasta? Onko netissä missään jumppaohjeita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta saamattomuudesta siis kiinni.

Alla olevassa linkissä joitakin perusliikkeitä:

http://www.golfpiste.fi/fitness_fysio/pallojumppa.asp

googlettamalla jumppapallo, fitball, tms. löytyy myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla uutuudenviehätystä, mutta kyllä mä olen tykännyt. Mä käyn kaks kertaa viikossa jumpassa, jossa käytetään palloa aika paljon, ja sieltä olen oppinut joitakin liikkeitä.

Kuulemma jo pelkkä pallolla istuminen (esim. näin tietokoneen ääressä) auttaa vahvistamaan tukilihaksia. Ja sitäpaitsi tässä voi esim. samalla vähän pomppia ja harjoittaa reisilihaksia (ei kuitenkaan samaan aikaan, kun kirjoittaa- kokeilin, ja ei tuu mitään!)

Ainoa miinus on ehkä pallon suuri koko. Sitä on vaikea piilottaa mihinkään, ja ainakin meillä lapset on jatkuvasti sen kimpussa! Mutta jos kyllästyy, niin ainahan siitä voi pistää ilmat pihalle.

Hauskaa palloittelua ! 90M

Vierailija
4/4 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana oli jumppaohjeita.

+ innosti aluksi liikkumaan

+ onhan se kiva leikkikalu

- lapset koko aika kimpussa ja tosiaan vaikea piilottaa ja vaikea myöskään täyttää " tarvittaessa" (jää siis täyttämättä)

- siellähän se makaa kymmenen muun kuntovimpaimeni joukossa jo kohta vuoden vian lasten leikkikaluna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi