Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.net myyjät: miksi ihmiset kysyvät hintavarausta?

Vierailija
01.02.2006 |

jos se olisi yleistä tietoa, niin kai se olisi aina näkyvillä!! kerrotteko te muut sen, jos joku kysyy?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen takia, että yksi pöllö myyjä ei antanut minulle mahdollisuutta ostaa huutamaani kohdetta, koska huuto ei ylittänyt hintavarausta. Tai oikeastaan sovimme jo kaupoista, mutta sitten myyjä ilmoitti myyneensä tuotteen muualla.

En ole ikinä hintavarauksia kysellyt, koska olen ajatellut, että voin sopia hinnasta myyjän kanssa myöhemmin (= luvata maksaa hintavarauksen verran). Mutta kokemus opetti, että tieto on kysyttävä, että voi huutaa tarpeeksi...

Vierailija
2/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko myyjät sitten aina kertoneet sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan ennemmin kysyn, kuin alan käydä itseni kanssa huutokauppaa... Itse kyllä kertoisin, jos joku kysyisi. Ei se ole salaisuus (siis minun kohteissani).

2

Vierailija
4/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen joskus kysynyt... ovat joko vastanneet suoraan sen summan tai sitten jotenkin että parin tai muutaman huudon päässä on hv... ihan asiallista minusta, koska joskus kun kohde sulkeutuu niin paljastuukin että hv onkin aivan mahdottoman korkea eikä välttämättä olekaan mahdollisuutta sitä maksaa ---> ja tästä myyjä saattaa antaa negatiivisen sitten... =(

Vierailija
5/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minä en voinut laittaa tuolle typerälle kahteen suuntaan myyjälle.

2

Vierailija
6/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ummarra ei. en oo vaa kehannu koskaa kysyy

Vierailija
7/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaudu lukemaan huuto.netin ohjeet.. jos et niistä ymmärrä niin enpä tiedä mitä sanois sulle.

Vierailija
8/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
9/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaivaudu lukemaan huuto.netin ohjeet.. jos et niistä ymmärrä niin enpä tiedä mitä sanois sulle.

Jotkut kysyvät hv:tä sen takia, koska haluavat tietää kuinka iso hv on ja onko siihen varaa.

Vierailija
10/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielekkäämpää huudella tavaraa joissa ei ole hintavarausta. Voipi olla varma, että saa sen. Ei tarvitse arvuutella ostohintaa.

Yhdessäkin lasten takissa (joo-joo.. merkkitakki, mutta käytetty) hv oli 55e, uuteen takkiin tarvitsisi enää laittaa 20e lisää... Jne...

Vierailija
11/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylittynyt ja myyjä pommitti viikon s-postilla, vaikka olin jo laittanut meiliä, että liian kallis minulle. Yritti saada ostamaan väkisin, kun oli kerran huutanutkin. Olisi pitänyt tietää tuotteen arvo jo huutaessa.. Että jee!

Vierailija
12/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun kohde sulkeutuu niin paljastuukin että hv onkin aivan mahdottoman korkea eikä välttämättä olekaan mahdollisuutta sitä maksaa ---> ja tästä myyjä saattaa antaa negatiivisen sitten... =(

Hv ei ylity = kauppoja ei synny = ei palautetta! Ja mitään velvoitteita ei ole kummallakaan! Aika perseestä tommoset myyjät!

Vierailija
13/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikshän se siihen laitetaan että on omana tietona. Mitä järkee on ees laittaa hv.tä jos sen sit heti paljastaa kyselijöille. Yleensä laitankin kaikki kohteet ilman hv:tä.

Vierailija
14/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisen ja neutraalin vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi