Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No minkälaisen " pesämunan" lapsesi luultavasti tulee vanhemmiltaan saamaan?

Vierailija
01.02.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahastoihin ja osakkeisiin.

Vierailija
2/11 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä nyt hirmuisesti rikastutaan, tarkoitus on alkaa ostaa sijoituskämppiä, joista yksi ehkä liikenisi sitten lapselle käyttöön. Mutta asia tulee ajankohtaiseksi noin 18 vuoden päästä, joten vaikea sanoa. Joka tapauksessa muuttoapua, astioita, huonekaluja tulee varmaan annettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen puhunut miehelleni monta kertaa, että auttaisimme lastamme opiskeluaikana ja nuorena perheenä. Myös mahdolliset omat perintöni aion siirtää suoraan lapselle, jos osaa käyttää rahaa eikä esim. narkkaa.

Vierailija
4/11 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on rahaa laittaa säästöönkin, niin auttelemme mielellämme kun apua tartee, asuntonsa jne saa kyllä lapset ihan itte hankkia ja vasta sitten kun siihen on rahaa, tässä talossa saa asua siihen asti:)

Vierailija
5/11 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan säästetty rahaa yksiön ostamista varten. Asunnot ovat niin tolkuttoman hintaisia täällä Helsingissä, että toivon oman lapseni saavan ainakin jo suurimmaksi osaksi maksetun asunnon kun on aikuinen.

Vierailija
6/11 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tililtä käytämme kuitenkin nyt jo lapsen hankintoihin j sieltä ne moporahatkin otetaan sitten. Lisäksi saa tietysti muuta aineellista apua ja henkistä tukea :)

Vierailija
7/11 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla mitään varakkaita. Jonkin verran olisi ehkä varaa säästää kuukausittain mutta mieluummin nekin rahat sitten käytämme esim. matkailuun.

Ehkä astioiden ym. lisäksi auttaisin jossain isommassa ja tärkeässä hankinnassa esim. tietokone tms.

Vierailija
8/11 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on rahaa, millä auttaa, niin toki autamme. Itse olen ainoa lapsi, enkä minäkään ole tähän päivään mennessä mitää rahallista apua vielä vanhemmiltani saanut.

Vierailija
9/11 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varustautunut, että ostamme starttitavarat (sänky, matot, verhot, kipot ja kupit) ja avustamme säännöllisesti esimerkiksi maksamalla vuokran tai antamalla kuukausirahaa. Mutta tämä raha vain opiskelevalle nuorelle, ei makoilevalle tai työssäkäyvälle. Työsskäyvän täytyy pystyä elättämään itsensä palkallaan täysin ja lusmuamista en tule tukemaan.

Vierailija
10/11 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen varustautunut, että ostamme starttitavarat (sänky, matot, verhot, kipot ja kupit) ja avustamme säännöllisesti esimerkiksi maksamalla vuokran tai antamalla kuukausirahaa. Mutta tämä raha vain opiskelevalle nuorelle, ei makoilevalle tai työssäkäyvälle. Työsskäyvän täytyy pystyä elättämään itsensä palkallaan täysin ja lusmuamista en tule tukemaan.

Vierailija
11/11 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi laitamme lasten tileille rahaa. Saavat sitten tilit itselleen kun täyttävät 18.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan