Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä painolastin AV on lastannut harteillesi?

Vierailija
31.01.2006 |

Minä olen täällä saanut kuulla kaikenlaista irvailua, mutta pahinta on ollut kuulla, että minun ja mieheni välinen seksielämä on täysin pielessä. Tämä asia on todella iskostunut mieleeni ja aiheuttanut meidän välille paljon riitoja :(

(FYI: normisekstailua, viikonloppuisin, kerran tai max kaksi kertaa viikossa)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ketjussa on sanottu, että lapset PITÄÄ viedä puolivuotiaana hoitoon???

Vierailija
2/8 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vanhana, siivoan liian harvoin, liian harvoin seksiä, en suvaitse tarpeeksi ulkomaalaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ennen täällä käymistä uskonut edes, että näin ikäviä ja katkeria ihmisiä löytyy. Se minua vaivaa eniten, että en oikein enää luota ihmisiin kun pelkään että he ovat samanlaisia selkäänpuukottajia kuin täällä.

Vierailija
4/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vaihdan lakanat liian harvoin (2krt/kk)

- siivoan liian vähän

- olen luuseri (vaikka mistä syystä, ainakin normaalipainon ja laiskottelun takia, maalla asumisen ja verkkareissa viihtymisen takia)

- en välitä lapsistani (menin töihin heidän ollessaan 10-11kk ja ovat pph:lla)

- olen köyhä (käyn kirppareilla enkä rahastoi lapsilisiä)

- mieheni on pienituloinen ( vaikka yli suomalaisen keskiansion)

- en ole ihminen ( en ole posliini enkä tee alapesua joka vessassakäynnin yhteydessä ja suihkussakin käyn vain kerran päivässä)

- olen epäkelpo äiti ( lapset saa karkkia, rusinoita ja eineksia/puolivalmisteita ja meillä voidaan syödä broilerin paistisuikaleista tai sika-nautajauhelihasta valmistettua ruokaa)

- jne. jne

Vierailija
5/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- vaihdan lakanat liian harvoin (2krt/kk)

- siivoan liian vähän

- olen luuseri (vaikka mistä syystä, ainakin normaalipainon ja laiskottelun takia, maalla asumisen ja verkkareissa viihtymisen takia)

- en välitä lapsistani (menin töihin heidän ollessaan 10-11kk ja ovat pph:lla)

- olen köyhä (käyn kirppareilla enkä rahastoi lapsilisiä)

- mieheni on pienituloinen ( vaikka yli suomalaisen keskiansion)

- en ole ihminen ( en ole posliini enkä tee alapesua joka vessassakäynnin yhteydessä ja suihkussakin käyn vain kerran päivässä)

- olen epäkelpo äiti ( lapset saa karkkia, rusinoita ja eineksia/puolivalmisteita ja meillä voidaan syödä broilerin paistisuikaleista tai sika-nautajauhelihasta valmistettua ruokaa)

- jne. jne

-olen myös luuseri, koska emme asu omistusomakotitalossa

-emme edes halua asua

-emme ole naimisissa

-meilläkin siivotaan liian vähän

-me harrastamme liikaa seksiä

-en ole edes epäkelpo äiti, vaan jotain paljon pahempaa!meillä on esim. tänään juotu PILLIMEHUT!ja sehän on huostaanoton paikka

-en anna lapsilleni kaupassa ruokaa, ennen kuin ne on maksettu

-en rakasta lapsiani,koska en ole täysimettänyt 6kk

-enkä muuten ole posliinikaan

-muuta????varmaan vaikka mitä....

Vierailija
6/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis AV:n mittapuun mukaan: kun ei asuta isossa omistusasunnossa, ei ajeta tehtaalta tilatulla uudella autolla, mies ei ole lentäjä tmv. itse olen pelkkä opiskelija...

Kuitenkin ollaan ihan onnellisia ja elämä sujuu =)

Vierailija
7/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-edelleen olen lapsestani riippuvainen koska lapsemme ei käy yökylässä mummolassa vähintään kerran viikossa ja miehelleni ja minulle ei jää laatuaikaa

-toisella lapsellamme on vielä vaippa kolmevuotiaana(tätä ei uskalla sanoa missään asiaan viittaavassa keskustelussa, muuten saa kauhean ryöpyn niskaansa) ym ym

Edellisissä listoissa oli jo paljon sellaista mistä myös olin samaa mieltä

Vierailija
8/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse olis siitä että olen 22vuotias ja minulla on 2tyypin diabetes.. Moni kirjoitti etten voi elää enää kauaa tämän sairauden kanssa.. Pisti miettimään!