Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän yksi tyyppi huutaa kahta täsmälleen samaa kohdetta Ebayssä?

Vierailija
31.01.2006 |

Huudan yhtä dvd boksia ja siihen tuli sitten toinenkin huutaja, joka alkoi huutaman mun kanssa kilpaa. Koska kyseistä dvd boksia ei saa Suomesta, ei edes muualta Euroopasta, niin laitoin korotusautomaattiin hinnaksi 60 taalaa ja tuo toinen huutaja huusi yli sen. Korotti koko ajan, kun itse korotin tuota summaa. Kohde sulkeutuu parin tunnin päästä ja ajattelin huutaa just ennen sulkemis aikaa vielä kerran. Ja huomasin vielä, että tuo samainen huutaja on huutanut toista samanlaista dvd boxia toiselta myyjältä. Tuo toinen myyjä ei toimita muualle kuin USA:an, tuo toinen taas toimittaa kaikkialle. Ja samaa dvd boxia on myös myynnissä parilla muullakin myyjällä, jotka toimittavat ainoastaan USA:an eli miksei tuo voi huutaa heiltä? Ei tajua ei. Ja tuossa toisessa kohteessa, hän on voittajana ja ainut huutaja, joten ei se siitäkään voi johtua, että hän olisi häviöllä tuossa toisessa huudossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JENKIT ON IDIOOTTEJA!!!!

Vierailija
2/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

JENKIT ON IDIOOTTEJA!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja älä viitsi väittää ettei muualta saa, sano se nimi niin etsin sinulle.

Vierailija
4/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut tuota boxia jo vuoden. Noita on ollut aikaisemminkin myynnissä ebayssä (tai oikeastaan koko ajan), mutta myyjinä on aina nuo samat, jotka eivät toimita USA:an ulkopuolelle ja niiltä on edes turha kysyä siitä, koska kohteen tiedoissa on punaisella merkittynä, että toimitus ainoastaan 48 osavaltioon, ei ulkomaille. Heh, taitaa nuo myyjätkin olla vähän pimahtaneita, kun eivät laske Hawaijia ja Alaskaa oman maansa osavaltioihin vaan nekin ovat ulkomaita :D

Vierailija
5/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja älä viitsi väittää ettei muualta saa, sano se nimi niin etsin sinulle.

ebayssä paypalia ja se toimii visa electronillani.

Vierailija
6/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös vaikka olisikin merkitty että vain visa käy.

Vierailija
7/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Heh, taitaa nuo myyjätkin olla vähän pimahtaneita, kun eivät laske Hawaijia ja Alaskaa oman maansa osavaltioihin vaan nekin ovat ulkomaita :D

Mutta tohon on varmaan se syy että Alaska ja Hawaiji on irti mantereesta ja taitaa olla suuremmat postimaksut sinne.

Vierailija
8/8 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

myös vaikka olisikin merkitty että vain visa käy.

Joo, kyllähän mä sen tiedän, että Alaskaan ja Hawaijille pk:t ovat suuremmat, mutta tuo myyjien ilmaisusta saa sen käsitteen, että nuo ovat ulkomaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän