Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko kukaan nainen jäädä kotiäidiksi jos

Vierailija
25.06.2008 |

miehen palkka olisi noin 1600-1700 euroa/kk?

Tulisitteko te toimeen sillä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mies tienaa n.1200 bruttona ja jäisin silti! Ei ne suuret tulot vaan pienet menot! :)

Vierailija
2/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei juuri menoja ole niin kyllähän tuolla summalla jo pärjää hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä pienipalkkaisiakin miehiä.

Vierailija
4/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toisaalta, jos miehellä olisi tuollaiset tulot, niin tuskin elintasomme olisi tämän kaltainen. Ehkä sitten voisikin jäädä, mutta ei tällä elintasolla.

Vierailija
5/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on kotona, hyvin pienellä tulolla ja minä, äiti olen töissä.

Ja jotenkin tullaan toimeen, vaikkei se mitään herkkua ole, mutta meillä tämä tilanne ei muutu paremmaksikaan.

ap

Vierailija
6/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuulutteko siihen rupusakkiin jotka tilaisuuden tullen tutkii toisten tiliotteita ja palkkakuitteja, HÄPEÄ!

Vierailija
7/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuulutteko siihen rupusakkiin jotka tilaisuuden tullen tutkii toisten tiliotteita ja palkkakuitteja, HÄPEÄ!

Totta kai mä nyt mieheni tulot tiedän ja omanikin!

ap

Vierailija
8/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toisaalta, jos miehellä olisi tuollaiset tulot, niin tuskin elintasomme olisi tämän kaltainen. Ehkä sitten voisikin jäädä, mutta ei tällä elintasolla.

Ja millaisen kuvittelet ap:n elintason olevan?

Vierailija
9/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä menee jo lainoihin ja yhtiövastikkeeseen yli melkein tuon verran kuukaudessa. Ei onnistuisi seitsemänhenkisen perheen elättäminen, vaikka vaatimattomasti asutaan ja nuukasti elelläänkin.

Vierailija
10/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin vain, että noilla tuloilla ei meidän elintasomme olisi mahdollinen. Meidän oma elintasomme on mielestäni suht tyypillistä tämän tuloisille ihmisille: omistusasunto, auto, laadukasta sisustusta, ulkomaan matka, kulttuuririennot, jne.

Ja autojakin on vielä kaksi, vaikkakin ne on varmaan puolta vanhempia kuin tämän elintasoihmisen mutta hoitavat asiansa, eli niillä pääsee paikkaa kuin paikkaan. Että ei se rahasta kiinni ole tuollainen elintaso, kekseliäs tekee kaiken paljon halvemmalla.

Mutt täytyy kyllä todeta totuuden nimissä että ollaan kyllä saatu esim. asuntomme ja suurin osa huonekaluistamme perinnöksi, ei ole tarvinnut itse hankkia.

Vierailija
11/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin vain, että noilla tuloilla ei meidän elintasomme olisi mahdollinen. Meidän oma elintasomme on mielestäni suht tyypillistä tämän tuloisille ihmisille: omistusasunto, auto, laadukasta sisustusta, ulkomaan matka, kulttuuririennot, jne.

Vierailija
12/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kotona kolmatta vuotta

ja tuosta jää säästöönkin, ja joka kuukaus laitan hyväntekeväisyyteen ainakin 5 €

Vierailija
13/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja autojakin on vielä kaksi, vaikkakin ne on varmaan puolta vanhempia kuin tämän elintasoihmisen mutta hoitavat asiansa, eli niillä pääsee paikkaa kuin paikkaan. Että ei se rahasta kiinni ole tuollainen elintaso, kekseliäs tekee kaiken paljon halvemmalla.

Mutt täytyy kyllä todeta totuuden nimissä että ollaan kyllä saatu esim. asuntomme ja suurin osa huonekaluistamme perinnöksi, ei ole tarvinnut itse hankkia.

Suurella osalla ihmisistä varmaan löytyy nuo mainitsemani asiat, mutta niiden laatu onkin sitten se, joka ratkaisee... Me taas emme ole saaneet yhtään mitään perinnöksi, vaan kaikki on omalla työllä hankittu ja ansaittu. Eli itse asiassa teilläkin voisi nuo asiat olla rahasta kiinni, sillä esim. asunto on todella kallis investointi, ainakin täällä pk-seudulla.

Vierailija
14/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jopa vähemmän (riippuu ylitöistä ja lisistä).

Ihan hyvin ollaan tultu toimeen, vaikka itse olen kotiäitinä. Meillä on myös omistusasunto (täydellisesti remontoitu rt-kolmio) ja asuntolainaa, omasta mielestä kaunis koti, oma suht uusi auto jne. Kuljetaan siisteissä vaatteissa, jotain ostetaan kirppareilta, mutta esim. lasten kosteussuojatut ulkovaatteet aina uusina.

Ennen lapsia olimme molemmat töissä ja saimme maksettua esim. autolainan kokonaan pois. Lisäksi saimme säästöön rahaa, tosin niihin säästöihin ei ole tarvinnut vielä edes koskea. Mutta onpahan olemassa pahan päivän varalta.

Joten kyllä noinkin pienillä tuloilla toimeen tulee, eikä pahemmin ole tarvinnut edes pihistellä.

Vierailija
15/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kun oli vain pieniä lapsia, olisi tullut toimeen hyvinkin, koska alle kouluikäiset eivät juuri kuluta mitään. Nyt kun perheessä on teinejä ja lukiolaisia pienten lasten lisäksi, ei tulisi kuuloonkaan, ei näillä lainoilla

Vierailija
16/16 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

Suurella osalla ihmisistä varmaan löytyy nuo mainitsemani asiat, mutta niiden laatu onkin sitten se, joka ratkaisee... Me taas emme ole saaneet yhtään mitään perinnöksi, vaan kaikki on omalla työllä hankittu ja ansaittu. Eli itse asiassa teilläkin voisi nuo asiat olla rahasta kiinni, sillä esim. asunto on todella kallis investointi, ainakin täällä pk-seudulla.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi