Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ebay, uskaltaakos huutaa?

Vierailija
30.01.2006 |

onkos kellään kokemusta ebay.com:in huudoista? lienee vastaava kuin meidän huuto.net? Uskaltaakos huutaa ja miten onnistuu Suomeen postitus siis onkos kallista ja meneekös kauan? Kumpi edullisempi Usa vai GB?

Kiitos :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebay on minulle tuttu ja turvallinen täkäläinen Huuto.netin vastike. Asun siis Jenkeissä. Vastaavasti minä voisin kysyä sinulta, että uskallanko huutaa Huuto.netistä. Olen huutanut Ebaysta noin 150 eri kohdetta enkä kertaakaan ole tullut huijatuksi tai petetyksi.

Postimaksut kannattaa kysyä Suomeen myyjältä etukäteen niin ei tule yllätyksiä. Jenkkilän postilaitos USPS ei ole niitä ihan halvimpia, joten eivät kaikki sinua yritä kusettaa, vaikka postikuluiksi 20 dollaria ilmoittavatkin.

Terveisin Ebay-fani

Vierailija
2/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sanoin huonosti, uskon että samallalailla täälläkin voi tulla huijatuksi. Ehkä pointtini oli tuo postimaksu kuiteskin. Tympäsee kun täältä Suomesta ei saa mitään, grrrrrrr

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käydä itse laskemassa postimaksut jenkkilän postilaitoksen sivuilla www.usps.com

Mene siellä kohtaan

- calculate postage

- calculate international postage

Sieltä valitset haluamasi lähetysmaan ja lähetystavan (siis kirje, pikkupaketti vai iso paketti). Erona siis paketin koko. Voit pyytää myyjältä paketin mitat ja painon, tai vastaavasti arvioit ne itse (hiukan vaikeaa kylläkin). Kannattaa arvioida hiukan yläkanttiin ettei tule pettymyksiä. Painoa laitettaessa vinkiksi, että 1 pound on noin 450 g.

Pyydät myyjää sitten laittamaan paketin USPS:n kautta, joka on yleensä halvinkin.

Vierailija
4/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.nettiin tai suomalaisiin nettikauppoihin verrattuna?

Vierailija
5/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tiettävästi tutustunut Jenkkilän ostosparatiisiin ja hintoihin? Suosittelen.

Vierailija
6/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassu kysymys siis, yksilostahan se riippuu, mita " kannattavaa" siella on. Jos sielta loytaa jotakin, jota itse haluaa eika muualta ole loytanyt, niin sittenhan se on kannattavaa.

t. ebay-myyja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi