Gallup: seuraava ulkomaanmatkanne kohde?
Kommentit (13)
Käydään Espanjassa ja ainakin Saksassa, mahdollisesti vielä jossain muualla. Syksyllä jonnekkin päin Aasiaa ja Vuoden vaihteessa Australiaan kolmeksi kuukaudeksi.
Madeiran matkaan säästetään rahaa.
Vierailija:
Käydään Espanjassa ja ainakin Saksassa, mahdollisesti vielä jossain muualla. Syksyllä jonnekkin päin Aasiaa ja Vuoden vaihteessa Australiaan kolmeksi kuukaudeksi.
Rikkaus on miten sen mittaa?
Ainakin me tehdään kovasti töitä ollaan yrittäjiä. Päivät venyvät sesonkien mukaan välillä ympäripyöreiksi ja olemme tulleet siihen tulokseen, että tarvitsemme lepoakin välillä, joten matkustaminen ilman kännykkää jonnekkin kauas on meidän omaa aikaa. Keskitalvella on hiljaisempaa, joten pidempikestoiset matkat ovat silloin mahdollisia. Matkat itsessään ei ole kalliita kun tietää mistä niitä ostaa, Suomi on väärä paikka ostaa matkoja maailmalle.
Ihanaa, lomaa tässä tarvitaankin...
parin viikon paast. Aurinkoa ja lomaa koko viikon ajan!!
Ma itse lahden kaveriporukassa jonnekin viikonloppumatkalle. En viela tieda minen. Kaveri jarjestanyt yllatyksen.
Syksyllä Kreikkaan.
Nyt keväällä Lappiin. (voi nyky hintojen mukaan kutsua jo ihan ulkomaanmatkaksi)
Ja ehkä kesällä Tanskaan
Mä haluaisin vielä lähteä jossain välissä Lappiin,mutta taitaa olla turha toivo...
Ens talvena johonki Yhdysvaltoihin, luultavasti losiin.
Mistä sä shoppaat teidän matkat? Itsekin teen omatoimimatkoja ja räätälöin itse, mutta aika paljon menee aikaa, kun surffaa netissä niiden perässä. Kaikki vinkit siis olis kivoja.
Minä olen menossa 2 viikon päästä New Yorkiin ja Floridaan. Toukokuussa Wieniin ja siinä se sit onkin.
Perheen kanssa suunnitelmissa Dubai vuoden kuluessa. Taitaa mennä ensi tammikuulle.
jos mennään kesällä lyhyemmälle matkalle niin Kreikka tai Italia.