Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritan laihduttaa 5 kg, lahinna liikunnan lisaamisella ja valttelemalla makeisia tms. Mutta kun tulee niin jumalaton nalka kun liikkuu

Vierailija
30.01.2006 |

ja jalat menee maitohapoksi kun on syönyt vähän vähemmän! Mitä pitäisi syödä että jaksaa liikkua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö esim. välipalaksi maitorahkaa+marjoja, ruoan kanssa raejuustoa.

Vierailija
2/3 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin laihdutuksen 3 viikkoa sitten. Jätin pois kaiken sokerin, viljaa syön vain täysjyväruisleipänä 2 palaa päivässä, perunaa kerran-pari viikossa ja silloinkin vain vähän. Lisäsin ruokavaliooni proteiineja ja rasvaa. Vaihdoin margariinin voihin ja lisään ruokiin kermaa.

Entisen liikunnan, eli jumpan ja kävelyn vaihdoin lumikenkäilyyn; tunti kolme kertaa viikossa.

Nyt on lähtenyt 3,5 kg ja se on lähtenyt nimenomaan mahasta ja vyötäröltä, ehkä vähän reisistäkin.

Aluksi mulla oli samat oireet kuin sullakin, joku sanoi, että ovat vierotusoireita sokerista ja ylipäätään liian hiilihydraattipitoisesta ruuasta. Parin viikon kuluttua alkoi olo kohentua. Ennen mua vaivasi närästys, ummetus ja ilmavaivat, niistä ei ole enää tietoakaan. Nukun paljon paremmin ja olen paljon energisempi ja pirteämpi. Olenkin päättänyt muuttaa ruokavalioni pysyvästi tällaiseksi. Jos joskus tulee halu herkutella, voin sen itselleni sallia, mutta vain silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt liikunta voi auttaa tulokseen enemmänkin, pysyyhän sen liikkumisajan pois ruokakaapilta