Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet, miten suhtaudutte

Vierailija
30.01.2006 |

Mulla on fuckbuddy. Rakastan antaa hänelle suuseksiä. Muutama viime kerta kun olemme tavanneet, hän tuskin muuten edes koskee minuun, paitsi että annan hänelle jumalaisen blowjobin ja hän laukeaa suuhuni/kasvoilleni/rinnoilleni.

Minä tunnen aika paljon tuota miestä kohtaan, mies tietää tämän muttei ole valmis ainakaan vielä vakavampaan suhteeseen (on sanonut tämän itse). Olemme hyviä ystäviä. Olenko aivan huora kun nautin tästä että saan ottaa tuolta ihanalta mieheltä suihin? Ilman vastapalvelusta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen huora. Mutta ei kannata masentua: sinulla on paljon kohtalotovereita. Yhdessä voitte olla ylpeitä suuseksin antajia kaikille Suomen miehille. Sitten voitte kertoa omille lapsillenne aikanaan, että mitä on tullut tehtyä. Ehkä saat tyttären, että hän voisi jatkaa perinnettä?

Lopeta vielä kun voit.

Vierailija
2/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Epätoivoinen huora. Mutta ei kannata masentua: sinulla on paljon kohtalotovereita. Yhdessä voitte olla ylpeitä suuseksin antajia kaikille Suomen miehille. Sitten voitte kertoa omille lapsillenne aikanaan, että mitä on tullut tehtyä. Ehkä saat tyttären, että hän voisi jatkaa perinnettä?

Lopeta vielä kun voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ua,vai vaivaako se?

Vierailija
4/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi pahasti siltä, että tuossa suhteessa tulet aina olemaan yksipuolinen antaja. kaverista ei näköjään ole muuhun kuin käyttämään sinua tavallaan hyväkseen.

Ehkä hän ei osaa arvostaa sinua rakkaana, koska et ole hänelle haaste, vaan varma nakki.

-Mr.3x

Vierailija
5/17 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen on mies

Vierailija
6/17 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen myös mies.

Vierailija
7/17 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää paffi!Aikansa jaksaa hyväksikäyttää ja heittää sut meneen.En suosittele jatkaan..Mutta jos sä siitä jotain saat niin siittä vaa.Toivottavasti et pety ja saa mitää tautia!

Vierailija
8/17 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen unelma nainen........kiva olisi vaan käydä hyvässä suihinotossa ilmaiseksi.miksi ottaa jotain muijaa valittamaan eli aloittaa suhde.käy vaan kassit tyhjentämässä,ois tod. jees.

Vierailija
9/17 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miehen unelma nainen........kiva olisi vaan käydä hyvässä suihinotossa ilmaiseksi.miksi ottaa jotain muijaa valittamaan eli aloittaa suhde.käy vaan kassit tyhjentämässä,ois tod. jees.

Taidan ajatella juuri noin. Toivon, varmasti ihan turhaan, että mies huomaisi että olen korvaamaton ja haluaa kanssani oikean suhteen. Ajattelin, että jos pikkuhiljaa feidaan enkä ota noin vain suihin, vaan vaadin jotain muutakin siinä ohessa.

ap

Vierailija
10/17 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tosin on " vakipano" tai miksi sitä nyt halutaankin kutsua. Tosin sillä erotuksella sun tilanteeseen että me molemmat tiedetään että tästä jutusta ei koskaan tule mitään vakavampaa ja että me lopetetaan tapailu jos toinen löytää jonkun vakavasti otettavan kumppanin. Sun tilanne vaikuttaa musta vähän siltä, että mies käyttää sua hyväkseen.

Niin ja olen nainen.

Vierailija
11/17 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukostat jokamiehen ihannenaiselta

Vierailija
12/17 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, jos et ota rahaa tai muuta hyödykettä seksipalvelusta, et ole huora. Olet ehkä halpa ja helppo, mutta et huora.

Jos olisit kirjoittanut vain ensimmäisen kappaleen juttuusi, olisi tilanne minusta aivan ok. Itsekin rakastan antaa suuseksiä, se on oikeastaan mukavampaa kuin saada suuseksiä, mutta kyllä minä rakastellakin sentään haluan mieheni kanssa (oli sitten " oma" tai fuckbuddy)

Mutta ap:n jutun jälkimmäinen kappale muuttaa tilanteen. Väkisin tulee mielikuva, että rakastat antaa tälle miehelle suuseksiä, koska tunnet häntä kohtaan paljon (silloin suuseksin antaminen on vieläkin nautinnollisempaa, tiedän sen itsekin!) Mutta kun hän ei ole valmis kanssasi sen enempään, niin varoisin kyllä. Sulla on ap suuri vaara, että hän särkee sydämesi!

Oletko tullut ajatelleeksi, että jotkut miehet pitävät suuseksin vastaanottamista toiselta naiselta vähemmän pahana, ei niin petturuutena kuin panemista. Ehkä juuri siksi hän ei muuten kajoa sinuun, vaan ottaa suuseksin " mekaanisena palveluksena" " kasvottomalta" . Jos tiedät mitä tarkoitan. Onhan rakastelu sylikkäin paljon intiimimpää, kuin että toinen imuttaa ja hän ei edes sinuun koske. Juuri se, että hän saa nautintoa ja sinä et, tekee tästä kinkkisen ja väärän asian. Sinähän et nimittäin saa häneltä mitään muuta kuin nautinnon hänen imemisestään, hän ei TEE sinulle mitään hyvää, ei edes koske.. Ja se on aika surullista, mutta kyllä tämä näyttää ihan yksinkertaisesti että hän käyttää sinua hyväkseen. Niin kauan kun hän ei sinuun koske ja halua antaa sinulle nautintoa, hän käyttää sinua.

Suosittelisin sinua pikimmiten lopettamaan tämän ja etsimään jonkun, joka tykkää yhtä lailla susta.

Vierailija
13/17 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä suostuisi moiseen. olen kerran haksahtanut suhteeseen ukkomiehen kanssa, mutta siinä suhteessa hän piti minua hyvänä = teki kaiken, mitä halusin ja vielä antaumuksella. kun hän alkoi haluta vastapalveluksia, lopetin suhteen. älä ole noin helppo nakki!!!

Vierailija
14/17 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvä mimmi olet (jos et ole provo). enkä laittaisi sille liikaa painoa onko suihinotto ilmainen vai maksullinen. hyvästä suihinotosta kannattaa vaikka maksaakin. ainakin itse maksaisin jos en ilmaiseksi saisi.

t.mies

Vierailija
15/17 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies välittäisi sinusta, hän varmaan tutustuisi suhun sen sijaan, että tunkee nyt vain lerssinsä poskeesi.

Vierailija
16/17 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

filosofoimaan. yksi tykkää imeä munaa ja toinen tykkää kun sitä imetään ja nämä ovat vieläpä löytäneet toisensa!

Kaikki on tyytyväisiä (paitsi palstan pillupoliisitelaketjufemakot).

Eli jatkakaa hommaa niin kauan kuin hyvältä tuntuu.

Vierailija
17/17 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

fuckbuddylta otan suihin ihan mielellään vaikka ihan pikasesti missä vaan ajan puutteessa, mutta kyllä hänkin mulle hoitaa ihanat pikaorkut - on osaava mies. meidän suhde perustuu vain seksiin, mutta tosiaan - molemminpuoliseen tyydytykseen. tää on herkkua. mua ei kyllä hyväksi käytetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi