http://ctime.cool.ne.jp/MyDiamondBaby/#
Kommentit (73)
Miten ihmeessä sen punasen pienen laatikon saa auki? Onko jossain avain?
Sängyn päädyssä on avain siihen punaiseen pieneen laatikkoon. Se värisuora ja laatikkopeli menee ku rämpyttää vaan tarpeeks kauan. Pikkurasiassa on paperi joka laitetaan yöpöydälle.
Näpyttäkää hurjasti tarkulampulla valkoista seinää... siihen tulee teksti
t:se joka ei onnistunut selvittämään palapeliä.
kun laittaa hakusanoiksi lainausmerkkeihin " my diamond baby" ja katsoo kuvia, toisella sivulla pitäisi löytyä
Marmorikuulan nuolet ilmaisevat, mitä nappulaa pitää painaa (V = alas, L = vasen alakulma, ^ = ylös jne)
Videokaapeli löytyy, kun olet saanut ylimmän laatikon auki. Jätä laatikko avoimeksi ja mene katsomaan kassakaapin puolelta
Missä se punaisen pikkulaatikon avain tarkasti on? Sängyn vasemmassa päädyssäkö kun lähes koko sänky näkyy? Vai missä? Ei näin tyhmään kohtaan viitsi jämähtää.
Sain ohjeilla kassakaapin auki. Sieltä löytyi purkki joka heitetään taulun päälle. Pimeessä siihen tulee numeroita sinisellä. Avain ilmestui yöpöydän alle pahvillatikon päälle. Sillä sain auki ylimmän laatikon jossa oli vasara. Vasaralla rikoin peilin josta tuli joku ihme peli?????
Mitä tolla peilin takana olevalla pelillä pitäis tehdä?
Mä oon jo pitkään ollut ihan jumissa. Sain videon pyörimään, mutta vaikka mitä numeroita naputtelee niin mitään ei tapahdu.. Ja peilin takana oleva väriympyräjuttu on ihan mysteeri..
...mä en kertakaikkiaan osaa ratkaista tota värisilmukka juttua tossa tv:n yläpuolella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kertokaa nyt mitä tossa peilin takana olevassa pelissä on jujuna..
Onko joku saanut ratkaistua ton peilin takana olevan jutun ja videolla olevan jutun? Mä haluun jo nukkuun, mutta kun en voi jättää tätä keskenkään..
" electronic lock is unlocked" Mitä pitäis tehdä?
Siis pitääkö sammuttaa valot ja naputella tota valkoista seinää millä ei ole muuta kuin toi pistorasia? Miksi ei tule mitään esille? Vai mihin käyttöön se taskulamppu on?
sain raapaistua " lampulla" sitä valkoista seinää. Kohta on melko oikealla n.1/5 seinän vasemmasta reunasta. Seinään tulee teksti, jonka jälkeen sammutin valot ja sain siihen kohtaan esille numerosarjan.
" Peili pitää rikkoa vasaralla ja sen takaa löytyy värikoodi. Värikoodin ratkaisu löytyy yhdistämällä ilmastointilaiteseinää raaputtamalla pimeässä näkyvä ruudukko, TV:stä näkyvät kirjaimet ja taulusta näkyvä numerojärjestys (tulee näkyviin pimeässä, kun kassakaapista löytyvä kemikaalipurkki on heitetty taulua päin). Näin saa auki soittokoodiruudun, johon pitää syöttää kolme melodiaa (soittorasiasta kuuluva Sakura, Tuiki tuiki tähtönen ja nuottikirjasta löytyvä melodia korotuksineen ja alennuksineen). "
siis pitäisi ymmärtää jotain musiikista ja nuoteista.. tosi tylsää lopettaa näin kovan urakan jälkeen, mut toi on ihan mahdoton tehtävä tälläselle nuottikorvattomalle idiootille:(
Joku mitäsillä spatula/taskulampulla täytyy tehdä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!