Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sitteri

29.01.2006 |

onko olemassa jotain suositusta sille kauan vauva saa olla sitterissä päivässä. meidän neliviikkoinen viihtyisi siinä vaikka kuinka..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin sittereiden ohjevihkosessa on aikasuositus. Meillä on BabyBjörnin sitteri, jossa ei taas ollu mitään mainintaa. Tämä on ikuista pohdintaa, minkä ikäistä vauvaa saa " istuttaa" . Jos sitterin saa lähes vaakatasoon tai kyseessä on tuo BB jossa taas on istuinosa pussimainen, ei oikeaa " istumista" edes tule. Istuminen on varsinaisesti sitä, että vauva itse kannattelee omaa painoaan, ei siis hieman pystymmässä asennossa makoilua.

Meiän poikaa ei oo voinu koskaan pitää vaakatasossa, suuttuu mahottomasti. Alusta asti on istunut sylissä koukistetun kyynärvarren päällä olkapäähän nojaten, ja sylissä on istunut joko mahaani vasten nojaten tai sitten koukistettuja polviani vasten. Sitterissä on istunut pari viikkoisesta lähtien, hihkuu riemusta ja pomputtaa vauhtia. Ei oo rajoitettu mitenkään, otetaan pois kun näyttää väsyvän.

Kitty ja Topi 2kk 1vk

Vierailija
2/2 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitterissä olon rajoittamisella on mun mielestä taustalla ajatus siitä, että lapsen kehitykselle, lähinnä kai motoriikalle on hyvä olla lattialla. Lattialla lapsi rupeaa jo pienenä ponnistelemaan huitomaan. " Kovalla" lattialla helpompaa kun periksi antavalla pehmeällä sitterillä. Mä olin tosi varovainen sitterissä pidon kanssa ja pidin paljon lattialla, mut tiän lapsia jotka on ollu suurimman osan ajasta sitterissä ja hyvin ovat kehittyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla