Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brion Tuomas Veturi-jutut Helsingin seudulla?

29.01.2006 |

kertokaas ystävät hyvät mistä löydän pojalle synskälahjaksi Brion junarataan sopivia Tuomas Veturi sarjaa? Ja mitä vetureita on olemassa? Tuomas, Pekka ja Henri rakkaimpia hahmoja. Onko esim. Topia?

Ja mielelläni jos tiedät osoitteen tai ainakin puhelin nron, olisin kiitollinen. Itse asun kaukana mutta ystäväni voisi hakea ko. jutut ja postittaa.

Kiitos etukäteen

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs jotka kuuluu siihen muoviseen rataan. Tuomas meilä on vaunujensa Annin jaKlaaran kera.

Vierailija
2/13 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustan Sokoksella Tuomas-veturin, siis jos se on sellainen sininen, jolla on " kasvot" . Kannattanee kuitenkin soittaa ja kysyä, sillä voin olla väärässäkin, kun en sen tarkemmin tullut huomiota kiinnittäneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nimeä, onko se nyt sitten Henri?

Mutta ostettu Malmin prismasta ja siellä on muitakin hahmoja. Katso Hok:in sivuilta puh.nrot pk-seudun prismoihin, soita ja kysy :)

Vierailija
4/13 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ainakin lauantaina jotain Tuomas-veturisarjan hahmoja alennettuun -70% hintaan... En katsonut hintaa sen tarkemmin mutta kannattaa soittaa ja kysyä mitä löytyy

Vierailija
5/13 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden Sokokselta olen ostanut paljon Tuomas Veturi-juttuja meidän pojalle, mutta nyt näyttivät myyvän niitä loppuun: siis Lahdessa ainakin.

Stokkalta (Helsinki, keskusta) olen myös ostanut Tuomas-tuotteita, mutta siitä on jo kaksi vuotta, vieläköhän myyvät? Siellä oli junien lisäksi ratasarjaakin, silloin joskus. Cittarissakin olen nähnyt ko. sarjaa, siitäkin on kyllä aikaa.

Vierailija
6/13 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa kun soitin Lahden Sokokseen myyjä (uusi) ei tiennyt mitään alesta :/

Hesasta loppu :( Hakaniemessä oli jotain outoja vaan...

Vierailija
7/13 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ystävälleni Lahteen ja hän kävi eilen katsastamassa tilanteen. Illalla oli vielä vetureita yms. Tuomas-veturi hahmoja jäljellä. Kaverini osti pojalleni 3 kpl, hinta yhteensä 13 e. Itse kävin Hgin keskustan sokoksella, sain Lassi-bussin alle 3 eurolla. Kiitos vaan vinkeistä :)

Vierailija
8/13 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Tuomas Veturi tuotteet (veturit, resiina, thumpperi ym.) on siellä leluosastolla sellaisessa alennuslaatikossa. Eivät ehkä osuneet uuden myyjän silmiin, kun niin paljon kamaa on alennuksessa? Ainakin n. puolitoista viikkoa sitten niitä vielä oli ja maksoivat muistaakseni n. 3-7¿/kipale.

Alennuskorissa ei muuten ollut paristoilla toimivaa Tuomasta, jollaista ainakin ennen joulua vielä myytiin Sokoksella: ollaan sitä vähän himoittu, kun meillä on vaan " käsikäyttöinen" Tuomas. Hinta oli 28¿, paketissa on puinen kiskonpätkäkin. Se Tuomas saattaisi vielä löytyä muiden junien seurasta, ainakin ennen ne Tuomas-tuotteet oli siinä Brion kanssa kylki-kyljessä. Tai sitten tuokin Tuomas oli alennettu ja ostettu jo pois :(

Vierailija
9/13 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta luin ketjun loppuun. Sullahan tuota tuoretta tietoa olikin!

Pitäisköhän itsekin piipahtaa katsomassa, oisko se meitä houkuttanut Diesel-veturi siellä laatikossa vielä ... ei ne niitä varmaan enää kauaa kauppaa. Etenkään kun nyt kaikki Vauva-palstan äidit hyökkää sinne :D

Vierailija
10/13 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahantuojan kautta (AMO OY 09-560 7260) sain tietoja, että Kemikaliokauppa Raija Kaijalaisella Suolahdella on varastossa isompi erä Tuomas Vetureita ja ystäviä. Soitin hänelle ja sain todella ihanaa palvelua. Postissa tulossa Thomas, Percy, James ja Trevor. Koko ajan kuulemma menee vetureita ja muutamia muitakin oli jäljellä vielä eli Diesel10, Bertie (bussi), George, Handcar (resiina), Rusty paketti vaunuilla, Tuomas pattereilla, Thumber. Elikkäs noita löytynee vielä. Puh. 014-541790. Lähettää postitse postin takosjen mukaan.

Jostakin kun vielä löytyisi Henry, Gordon, Toby, Annie& Clarabel, Edward ja olikohan muuta... Ilmeisesti pitää ulkomailta hommata nuo loput, kun ei jaksa enää kauppoja soitella, Hesan liikkket melkeempä oon soitellut, Cittareita,. Prismaa, Sellon liikkeet, Sokokset, Stockman jne.

Toivottavasti tästä tiedosta jollekin apua :)) Jaettu ilo, paras ilo. Ja sori Karmeekokki että kesti, piti varmistaa että itse saan junat ensin.

Tuttis

Vierailija
11/13 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan mennet jo kaikki. Sain muuten maahantuojalta tietoo mistä löytyy, odottelen vielä listaa, siellä kuulemma PALJON!

Vierailija
12/13 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko laittaa maahantuojan yhteystiedot myös tänne?

Vierailija
13/13 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku tietäisi noista muista vetureista, ihan missä vaan